Jump to content

А8 д2 двоен дин.


mir4ev

Recommended Posts

Привет колеги,досърбя ме и реших да подмладя бабичката.Смених фарове и сега е супер.Купих навигация и цялата средна конзола.След 1 ден рязане и сменяване на букси всичко стана супер.Паля колата да се позовя и ..........изненада,непоказва температурата на вън.Не е кой знае какво,все пак сега съм с нави плюс и най-вероятно съм забравил букса.Решавам да я настъпя малко на магистралата,затварям прозорцити и настройвам климатроника и всичко е 6.Да но не,след 3 или 4 минути все още е много топло.Климатика несработва(компрекора).Връщам се,свалям всичко и оглеждам.Всичко си и по мистата но двата проблема също си стоят.Със старата електроника проблемите изчезват,значи има разлика в управлението.Въпроса ми е има ли колега който е пранил същото и как е премахнал този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За преди или след фейса говорим?

 

Само гадая, но ако си правил интервенцията на след фейса и си взел рамка с управлението накуп от дизел и си го насадил на бензин или обратното, няма да тръгва компресора.

 

Ако е преди фейса, поставянето на оригиналното управление от единичната конзола в това на дабъл дин иска побългаряване на захвата.

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от дизел.Колата е приди фейс а сега минава към след фейслифт.Проблема е,че непоказва коректно температурата на вън.С новия модул изписва за кратко -25.5.При тези градуси няма как да стане.Цял ден издирвам електрическа схема на тези модули за да го побългаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е абсурдно, за съжаление, няма как да накарате новия модул от след фейса да управлява компресора преди фейса. Опитвано стотици пъти, няма как.

 

http://as8.ru/forum/viewtopic.php?f=80&t=12652

 

Ползвайте гугъл транслейт, тук всичко е описано подробно, защо не става.

 

Някъде назад по страниците имаше побългаряване с преправяне на модул от преди феиса, ма за мен  си е цигания.

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колега тръгнал съм по твоя път. След нова година ще ми дойде навигацията,климатроника и копчетата. Сработиха ли нещата при теб и ако да ще споделиш как, кое, защо :) разгледах снимки и видях,че буксите на климатроника са идентични,но има една букса с 2 големи пин отзад която не я виждам на стария климатроник тя за какво е захранване ли е някакво или е за подгрева на задното стъкло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказах се аз ще си търся конзола и махагон от преди фейса и мирна ми глава цялата работа е ,че има още 4 кабела с който комуникира климатрона с таблото (километража) правят го и да пускат компресора с отделно копче или да вградят стария климатрон в новия хареса ми как се е получило ма много занимавка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...