Jump to content

Модификация на средния диференциал на куатро


Recommended Posts

Здравейте.Някой правил ли е модификация на средния диференциал на А4 куатро ? В Audizine доста хора са правили въпросното подобрение и са доволни.Става въпрос на смяната на 2 шайби в самия диференциал, като така силовото предаване достига до 4:1 в полза на задния мост при ускорение, спрямо заводското 2:1. При RS4 средния диференциал е фабрично с такива стойности. Поведението на колата е незасегнато при нормално шофиране, а при бързо колата се усеща много по-добре в завой и го няма недозавиването.За Б5 фейслифтово в чуждите форуми има хора които продават въпросните шайби които трябва да се сменат, но при B6/B7 с 02x кутия размерите на шайбите са различни и не намерих някой да ги продава.Ако някой знае размерите ще съм благодарен да сподели защото аз не намерих.Също и къде могат да ми ги изработат ме интересува.Специфичното е че са от тефлон или с тефлоново покритие.Ето и една тема в която е разяснена цялата процедура при Б5 фейс: A4 Quattro Center Diff Mod

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко казано, не се занимавай с глупости.. преди6/7 год, разчетох доста за тези модове и са напълно излишни... та немците са доволни само в главите си..малко ако се позамислиш логично няма ауди с ръчна кутия преди 2006г. с различен торсен от типа Т1, което значи, че чисто конструктивно няма как да е TBR 2:1, TBR е 3:1, демек в завой като размине скоростта на осите имаш 75% отзад..  с тоя модове става 80% е замисли се дали ще усетиш някаква разлика въобще... ако искаш, да бориш недозаваиване, други са триковете... ма за съжаление скъпи..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
На 21.06.2018 г. at 20:51, kkris написа:

Накратко казано, не се занимавай с глупости.. преди6/7 год, разчетох доста за тези модове и са напълно излишни... та немците са доволни само в главите си..малко ако се позамислиш логично няма ауди с ръчна кутия преди 2006г. с различен торсен от типа Т1, което значи, че чисто конструктивно няма как да е TBR 2:1, TBR е 3:1, демек в завой като размине скоростта на осите имаш 75% отзад..  с тоя модове става 80% е замисли се дали ще усетиш някаква разлика въобще... ако искаш, да бориш недозаваиване, други са триковете... ма за съжаление скъпи..

 

Здрасти колега интересно ми е какви са триковете  за броене на не до завиването . Имам интерес да знам а не съм чувал как става. И колко струва.Знам че от 2006 въртящия момент е засилен към задния мост 60/40. И толкоза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам а4 б6 1.8т куатро ръчка и като му дам газ на мокро, винаги тръгва задницата все едно е със задно!А нали е 50 на 50 защо се получава така? 

Редактирано от anto1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/6/2019 at 7:55 PM, anto1 said:

Карам а4 б6 1.8т куатро ръчка и като му дам газ на мокро, винаги тръгва задницата все едно е със задно!А нали е 50 на 50 защо се получава така? 

 

Късметлия си ти :D повечето се чудят каква модификация да направат да са като тебе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...