Jump to content

Номер на BCM1


tanybg

Recommended Posts

Колеги има ли някой с Audi A4 2013-2015 diesel с ръчни скорости и ксенонови фарове? Трябва ми да ми каже какъв му е парт номера на BCM-a

8k0907063 ----- последните две букви ме интересуват.

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо се канех да пусна тема по въпрос, свързан с BCM... Така търсачката ще намира темата, нищо че са по 2 различни проблема

Eто ти снимка от VCDS на моята, ако ти върши работа.

 

От както я имам, си има една грешка "Invalid Data Set" и не мога да се ориентирам все още какво я причинява.

 

Нищо не е ретрофитвано на колата, всичко работи нормално.

Не е джамбазки автомобил, а дилърски... т.е. ако е мацано нещо е в дилърство.

 

 

Capture.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем по кодирането, някой байт е извън стойности.  тази кола е преди 2012 нали ?

 

Колкото до моя проблем се оказа, че съм дръпнал малък дявол и успях с кодиране да оправя глупавите грешки. :)

Всичко работи ... дано е за дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето  това е скритото меню влиза се като задържиш бутоните CAR i setup.

Ако не стане трябва да го активираш с VCDS но не помня къде беше виж го в Интернет. Там може да оправиш грешката.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tanybg, да, преди 2012 е.

Ето я частта от лога, която засяга грешката в BCM-a.

Как се разбира за коя sub-system се отнася... или не се отнася до sub, а по-скоро до целия модул.

 

Отключил съм скритото меню, но не съм задълбавал все още. Благодаря, ще пробвам.

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels:. 8K0-907-063.clb
   Part No SW: 8K0 907 063 N    HW: 8K0 907 063 N
   Component: BCM1 1.0      H28 0380  
   Revision: 09028001    Serial number: 00000000491897
   Coding: 260050914034AF311F01000000001D0D0F9CE74800010161000000
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 3A7B84EAB55F9F9416-806E

   Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A    HW: 8T1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: WWS 221009  H06 0070 
   Serial number: SWF09100225868      
   Coding: 00FD11

   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559     HW: 8K0 955 559   Labels: 8K0-955-559.CLB
   Component: RLS  H04 0003 
   Serial number: 10648239            
   Coding: 025028

   Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AL    HW: 8K0 941 531 AL
   Component: E1 - LDS  H08 0090 
   Serial number: 00000000001910090942

   Subsystem 4 - Part No SW: 8K0 907 410     HW: 8K0 907 410 
   Component: EHL205.06.02K  H02 0010 

1 Fault Found:
03175 - Invalid Data Set 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 245
                    Mileage: 154308 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.08.28
                    Time: 21:20:00

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. информацията не е достатъчна да се ориентираме в кой подмодул се крие грешната кодировка?

Или греша...

Ако логиката ми е правилна, системата BCM в моя случай, според лога има 4 sub-components:

1. WWS - управлението на предните чистачки

2. RLS - Rain Sensor

3. E1 - ключа на фаровете

4. EHL - homelink-a ми.

 

В лога, грешката седи под хоумлинка ми, но той си работи идеално.

Т.е. като видя грешката под четвъртия, се отнася до EHL-a, или просто VCDS показва грешката под последния винаги (като начин на подредба на логовете).

 

Много ще съм благодарен, ако не се налага да викам пак неволята :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Такаа, да размърдам темата.

Понеже все още не ми е ясно до кой подмодул се отнася грешката, ще добавя и допълнителен фактор, който ме обърква.

В зеленото меню, се появява някаква грешка (само една), на която пише HDD.

 

Нищо за "Invalid Data Set", както не се появи и тогава записаната грешка в ECM-a. (имах записана от опит за палене без да си деактивирам имобилайзера. нарочно не бях я изтрил, да проверя дали ще се появи в зеленото меню)

 

Та това "engineering menu", в секцията qualified DTCs показва само тези, които се отнасят до навигацията, или всички за колата?

Също: грешка в HDD, до колкото е неприятна, не е невъзможна за корекция, оглеждам из нета в момента за Automotive Grade дискове до 80ина GB...

Как може да имам грешка, при положение, че всичко си работи. Добре че е QNX отдолу, ама не трябва ли ако то си пише някакви грешки, да ги показва и при четенето през VCDS.

 

Извинявам се, ако звучи фрагментирано, просто се опитвам да вкарам логика в нещата и да положа някакви основи на познанията ми по тези коли, преди да почна да надграждам.

qlfd_dtcs.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз нищо не разбирам от това! Като гледам доста си се ровил и си чел... При мен всички дейностти са на принципа проба-грешка. Без необходимата документация може само да гадаем. Чети, търси образовай се и току виж си оправил проблема. Мога да ти кажа само, че Invalid data set съвсем не означава грешна кодировка. Проблемът е напълно възможно да е в харда, Който нямам идея къде се намира. Само за информация при последното ми посещение в официалния сервиз на Ауди на редицата ми зададени въпроси техникът ме гледа, гледа и накрая каза.... Ние тия работи не ги знаем те си идват автоматично от централния компютър. Нямаме документация кой модул как да се кодира. Накратко Audi си пази доста стриктно инфорамцията и цялата диагностика на подобни проблеми минава през централния им сървър.

Всичко, което знаем ние са неща намерени в мрежата и тествани по един или друг начина, така че дерзай и ако го оправиш сподели :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, a бях планирал просто да си ъпдейтна колата, да я обслужа и само да я карам... щото нали семейно комби, ала бала... Явно на някои хора ни е писано да човъркаме глупости, без значение колата. (като се замисля май само на жената Ибизата не съм тероризирал, щото много рядко я карам) :)

Явно пак ще се превърта интернета :)

 

Значи да видим...

Имам опция да си намеря специфичен хард с поне 40ГБ, понеже Jukebox-a грам не ме трогва като функционалност и го намирам за крайно безсмислен. Така и така всичко си събирам на една SD карта.

 

Вариант 1: Ако си намеря хард с правилните параметри, просто си правя dump (img) на харда и го наливам на новия... това трябва да ми закърпи системата и да отложи умирането до следващ момент. 

допускам (не мога да намеря инфо още), че всичко ще тръгне като просто налея данните обратно с QNX MBR-a (не съм дълбал още да видя как изглежда дъмпа) и системата не търси ID/сериен номер на диска.

Вариант 2: взимам си една UDMA CF 64GB карта, има версии с operating temperature -25 | +85 градуса. Явно температурата ги плаши и мори. 

Има и military grade SSD-та, които имат същите operating temp ranges, което е надежда. Ще видя кое може да се намери по-лесно.

Вариант 3: дебна из нета да докопам MMI 3G+ (модула със SIM картата) и направо минавам към следващия интерфейс. Прибирам си старата в шкафа и не се занимавам повече със смяна на хардове :)

До колкото разбирам от това, което изчетох из нета, мога да сменя само MMI модула. Старите копчета, които ми допадат повече, могат да останат. Също и модула на климатроника няма причина да се подменя (да белите цифри ме радват повече, ама какво да се прави).

Веднъж щом се подкара 3G+ модула, мога ли да отида в някой дилър да ми ъпдейтнат колата и ще ъпдейтват 3G+ версията или всичко ще се омаже? Как работят тези ъпдейти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...