Шифо Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Здравейте, колеги! Колата ми гори масло, а в същото време и капе масло от двигателя! Когато стартирам двигаделя замирисва на изгоряло масло, а не се усеща обикновения мирис на дизел. Колата е на 203 Хил. км. Дали е от маслото, или е нещо друго? Очаквам Вашите мнения! Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Мириса на изгоряло масло при палене, обикновено се дължи на гумички и водачи на клапани. Ама при толкова възможни причини( капене, мирис), като добавиш и сегменти и турбина... На дали някой ще се наеме да гадае, коя е първопричината щото може ороблема да е комплексен или съвсем друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 17 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 (Редактирано) Ходих при майстор и обясних какъв е проблема, но той ми каза, че трябва да се отвори двигателя. Страх ме е да не се прекарам, затова реших да се допитам тук. Капеше и антифриз преди, но него го оправи майстора. Сега остана само маслото. На светофар, като отворя стъклото и усещам силен мирис на изгоряло. Много ме дразни това. Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Повтарям, никой не може да изгадае каква е пеичината без да се рови. Всичко са само предположения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 17 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 (Редактирано) Разбрах. Благодаря за информацията. Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Всички турбо мотори горят масло ако разхода е в нормите не пипай нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 (Редактирано) Чак толкова, че да ти мирише през стъклото? Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. Редактирано 18 Септември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 18 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Преди 3 часа, Иван Йорданов написа: Всички турбо мотори горят масло ако разхода е в нормите не пипай нищо. Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално. Преди 3 часа, loshdancho написа: Чак толкова, че да ти мирише през стъклото? Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. Just now, Шифо написа: Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално. Мисля, че както ти каза първоначално може и проблема с мириса да се окаже от клапана на ЕГР. Звучи логично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Не съм казал клапан на егр, казах гумички на клапани и водачи. Ама при тоя разход....не бих карал колата без задълбочена диагностика. Турбина, компресия, картерна вентилация, преглед и локализация на течове, компресия, налягане на маслото, отделно марка вискозитет и стандарт по ваг. Това се пада по 300гр/1000км.... При мен за 3000км падна от макс на мин и отворих мотора, смених водачи, гумички клапани, сегменти, и лагери. Сега разход нямам. Сега разход нямам. Е мотора е друг, ама оплакванията са същите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 18 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Преди 3 часа, loshdancho написа: Чак толкова, че да ти мирише през стъклото? Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. преди 9 минути, Шифо написа: Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално. Мисля, че както ти каза първоначално може и проблема с мириса да се окаже от клапана на ЕГР. Звучи логично преди 1 минута, loshdancho написа: Не съм казал клапан на егр, казах гумички на клапани и водачи. Ама при тоя разход....не бих карал колата без задълбочена диагностика. Турбина, компресия, картерна вентилация, преглед и локализация на течове, компресия, налягане на маслото, отделно марка вискозитет и стандарт по ваг. Това се пада по 300гр/1000км.... При мен за 3000км падна от макс на мин и отворих мотора, смених водачи, гумички клапани, сегменти, и лагери. Сега разход нямам. Сега разход нямам. Е мотора е друг, ама оплакванията са същите Не съм много на Ти с колите, затова реших да се допитам тук, че досега много пари съм дал за ремонти. По принцип карам колата на къси разстояния. До работа и обратно. Живея в Германия и за въпросния проблем ми казаха, че ще ми струва около 800€, ако не и повече. Предишният собственик явно въобще не се е грижил за колата. Още един въпрос, колега. Наскоро ми се повреди задната чистачка. След като я пуснах и спря на 90 градуса. Дали е от някакъв бушон повредата? Ще съм благодарен, ако и тук ме посъветваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 За чистачката - 99% е от моторчето. Лекува се със смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 19 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 Преди 13 часа, loshdancho написа: Чак толкова, че да ти мирише през стъклото? Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. Преди 9 часа, Шифо написа: Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално. Мисля, че както ти каза първоначално може и проблема с мириса да се окаже от клапана на ЕГР. Звучи логично Преди 9 часа, loshdancho написа: Не съм казал клапан на егр, казах гумички на клапани и водачи. Ама при тоя разход....не бих карал колата без задълбочена диагностика. Турбина, компресия, картерна вентилация, преглед и локализация на течове, компресия, налягане на маслото, отделно марка вискозитет и стандарт по ваг. Това се пада по 300гр/1000км.... При мен за 3000км падна от макс на мин и отворих мотора, смених водачи, гумички клапани, сегменти, и лагери. Сега разход нямам. Сега разход нямам. Е мотора е друг, ама оплакванията са същите Не съм много на Ти с колите, затова реших да се допитам тук, че досега много пари съм дал за ремонти. По принцип карам колата на къси разстояния. До работа и обратно. Живея в Германия и за въпросния проблем ми казаха, че ще ми струва около 800€, ако не и повече. Предишният собственик явно въобще не се е грижил за колата. Още един въпрос, колега. Наскоро ми се повреди задната чистачка. След като я пуснах и спря на 90 градуса. Дали е от някакъв бушон повредата? Ще съм благодарен, ако и тук ме посъветваш! Преди 1 час, petio_venkov написа: За чистачката - 99% е от моторчето. Лекува се със смяна. Благодаря, колега! Предните чистачки си работят идеално. Проблемът е със задната. Ще сменя моторчето и дано се реши проблема. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване