Jump to content

Колата ми гори масло


Шифо

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Колата ми гори масло, а в същото време и капе масло от двигателя! Когато стартирам двигаделя замирисва на изгоряло масло, а не се усеща обикновения мирис на дизел. Колата е на 203 Хил. км. Дали е от маслото, или е нещо друго? Очаквам Вашите мнения! Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мириса на изгоряло масло при палене, обикновено се дължи на гумички и водачи на клапани.

Ама при толкова възможни причини( капене, мирис), като  добавиш и сегменти и турбина... На дали някой ще се наеме да гадае, коя е първопричината щото може ороблема да е комплексен или съвсем друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при майстор и обясних какъв е проблема, но той ми каза, че трябва да се отвори двигателя. Страх ме е да не се прекарам, затова реших да се допитам тук. Капеше и антифриз преди, но него го оправи майстора. Сега остана само маслото. На светофар, като отворя стъклото и усещам силен мирис на изгоряло. Много ме дразни това.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повтарям, никой не може да изгадае каква е пеичината без да се рови. Всичко са само предположения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах. Благодаря за информацията.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова, че да ти мирише през стъклото?

Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Иван Йорданов написа:

Всички турбо мотори горят масло ако разхода е в нормите не пипай нищо.

Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално.

Преди 3 часа, loshdancho написа:

Чак толкова, че да ти мирише през стъклото?

Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. 

 

Just now, Шифо написа:

Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално.

Мисля, че както ти каза първоначално може и проблема с мириса да се окаже от клапана на ЕГР. Звучи логично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал клапан на егр, казах  гумички на клапани и водачи. Ама при тоя разход....не бих карал колата без задълбочена диагностика.  Турбина, компресия, картерна вентилация, преглед и локализация на течове, компресия, налягане на маслото, отделно  марка вискозитет и стандарт по ваг.

Това се пада по 300гр/1000км.... При мен за 3000км падна от макс на мин и отворих мотора, смених водачи, гумички клапани, сегменти, и лагери. Сега разход нямам.

Сега разход нямам. Е мотора е друг, ама оплакванията са същите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, loshdancho написа:

Чак толкова, че да ти мирише през стъклото?

Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. 

 

преди 9 минути, Шифо написа:

Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално.

Мисля, че както ти каза първоначално може и проблема с мириса да се окаже от клапана на ЕГР. Звучи логично

 

преди 1 минута, loshdancho написа:

Не съм казал клапан на егр, казах  гумички на клапани и водачи. Ама при тоя разход....не бих карал колата без задълбочена диагностика.  Турбина, компресия, картерна вентилация, преглед и локализация на течове, компресия, налягане на маслото, отделно  марка вискозитет и стандарт по ваг.

Това се пада по 300гр/1000км.... При мен за 3000км падна от макс на мин и отворих мотора, смених водачи, гумички клапани, сегменти, и лагери. Сега разход нямам.

Сега разход нямам. Е мотора е друг, ама оплакванията са същите

Не съм много на Ти с колите, затова реших да се допитам тук, че досега много пари съм дал за ремонти. По принцип карам колата на къси разстояния. До работа и обратно. Живея в Германия и за въпросния проблем ми казаха, че ще ми струва около 800€, ако не и повече. Предишният собственик явно въобще не се е грижил за колата. Още един въпрос, колега. Наскоро ми се повреди задната чистачка. След като я пуснах и спря на 90 градуса. Дали е от някакъв бушон повредата? Ще съм благодарен, ако и тук ме посъветваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, loshdancho написа:

Чак толкова, че да ти мирише през стъклото?

Явно има проблем, ама къде е може, да каже човек прежледал основно колата и пак има вариант причината да не е само една. Защотто има теч има и мирис. 

 

Преди 9 часа, Шифо написа:

Ами след смяна на маслото покарах около 3 хиляди километра и ни светна лампичката за масло, след което долях 1 литър. Мисля, че гори повече от нормално.

Мисля, че както ти каза първоначално може и проблема с мириса да се окаже от клапана на ЕГР. Звучи логично

 

Преди 9 часа, loshdancho написа:

Не съм казал клапан на егр, казах  гумички на клапани и водачи. Ама при тоя разход....не бих карал колата без задълбочена диагностика.  Турбина, компресия, картерна вентилация, преглед и локализация на течове, компресия, налягане на маслото, отделно  марка вискозитет и стандарт по ваг.

Това се пада по 300гр/1000км.... При мен за 3000км падна от макс на мин и отворих мотора, смених водачи, гумички клапани, сегменти, и лагери. Сега разход нямам.

Сега разход нямам. Е мотора е друг, ама оплакванията са същите

Не съм много на Ти с колите, затова реших да се допитам тук, че досега много пари съм дал за ремонти. По принцип карам колата на къси разстояния. До работа и обратно. Живея в Германия и за въпросния проблем ми казаха, че ще ми струва около 800€, ако не и повече. Предишният собственик явно въобще не се е грижил за колата. Още един въпрос, колега. Наскоро ми се повреди задната чистачка. След като я пуснах и спря на 90 градуса. Дали е от някакъв бушон повредата? Ще съм благодарен, ако и тук ме посъветваш!

 

Преди 1 час, petio_venkov написа:

За чистачката - 99% е от моторчето. Лекува се със смяна.

Благодаря, колега! Предните чистачки си работят идеално. Проблемът е със задната. Ще сменя моторчето и дано се реши проблема. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...