Jump to content

Преминаване към въздушни възглавници


loshdancho

Recommended Posts

Пичове, върти ми се нещо в главата...освен бръмбарите има и по нЕкое паяче и попчета сирийци.

Та се питам така, сам себе се, с надеждата да поговеря с умен човек....ама ядец. Все си ме яде глупостта отвътре. Идеятане да рязпарчетосам един урод и да му взема карантийте. Ама урода го няма, още е швейцарец, та викаммда се подготвя 

Двоумението ми е, колко и кви железа, кутии, и анджаклами ми трябват???

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, трябваше както го беше наумил да намериш читав урод купе и да прехвърлиш твоите мотор и скорости.

Можеше да изпадне някой със кожа, RNS-E и парктроници.

Според мен с много тегава задача си се захванал.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тоя дет го чакам е на 180х.им.  обаче е автомат. Та  и аз не знам.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми на теб вече и салона и като цяло по-голямата част от окачване и задвижване не ти трябва, взимай купето, имаш тренинг, ще наредиш душко в новото тяло и така. :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова съм налял, в таля кола...че не ми се започва отново. По-съм съгласен да си доналея, и да си я карам нея.

Дайте допълнения какво ми трябва още.

Компресор със клапанно тяло

Бутилка за въздух

Модул за управление

Бутони на таблото

Нивомери 4бр.

Комплект възглавници и амортисьори

 Ел. инсталация

Въздушна инсталация

???модул Есп трябва ли да се сменява или ще може само с прекодиране

???помпа/модул абс ще сработи ли, ако се смени есп или трябва  да се смени и абс помпа/модул

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целия чар на урода ще изчезне, ако броните и каниците са обикновените. Потърси в Англия има евтини купета и прехвърляй всичко от твоята на донора.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, десняка е хептен хубав вариант. 

И можеш да си прехвърлиш всичко каквото е читаво от твоята - рейки, дифове, карета, всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долните носачи са различни в ябълката, иначе са си еднакви и нямат отношение към възглавниците. В моя случай си остават моите.

 Не ми се прехвърля на друга кола нищо. Оставете го това, не е по темата. Като знам какво съм направил по тая кола(дисплей, рейка, спирачки, окачване, парктроник, брони, пръскачки на фарове, цяло вътрешно "обзавеждане", таван, рамена чистачки)....да го повторя с друга...ми е малко в повече още повече, че има разлики в инсталация, букси и модули и комуникация в моделни години и екокатегории, тоест моята помпа(евро3) няма да сработи с едц(евро4) (можеби да сработи ама няма кой да му бае)от там трябва и табло, комфорт модул, компютър скорости пък едното поддържа едни екстри, другото...не.  И трябва още няколко коли да се разглобят за да се съберат части, тоя филм го играх със салона(още рърся панел за климатроник 2дин без  гума със копчета за подгряване). По ми се вижда удачен варианта да докича моята и да я направя урод...постепено.

По интересното е дали есп и абс подържат кодировка или трябва смяна на целите модули от урод с последващо обучение.Ама дали ще тръгнат пък да бачкат при мен...божа работа

Кои модули за авс и есп се използват при allroad  и кои при обикновенното А6. Някой номерация да има.

Урода е 2004 моята е 2001 и двете са куатро есгествено.

 

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Стигнах до тук.

Сива букса в ляво А-колона, трябва да св свърже към инсталацията и модулите на колата. Към компресора и модулите на окачването всичко е вързано.

IMG_20190131_155756.jpgIMG_20190131_155749.jpg

 

 

Бутони за управление, трябва да се вържат към наличната в момента инсталация на колата и да се добави  свързване   на абс модул.IMG_20190131_155912.jpg

 

 

 

Черна букса в дясно А-колона. Трудността е, че има преминаване в цветове от преден ляв нивомер, разделяне на същите тия кабели, които првминават в цверове-някой са общо-замостени със заден ляв сензор , а точно преминаването цветове, продължава и отива в модул за управление на фаровете. Кокто не съм монтирал... Също минсе губи точно преден ляв нивомер и заден ляв нивомвр по тая схема.

Помагайте, това е схемата, ама май не е пълна.

A6-95.xps

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20190131_160028-600x800.jpg

 

Черна букса в дясно А-колона. Трудността е, че има преминаване в цветове от преден ляв нивомер, разделяне на същите тия кабели, които првминават в цверове-някой са общо-замостени със заден ляв сензор , а точно преминаването цветове, продължава и отива в модул за управление на фаровете. Кокто не съм монтирал... Също минсе губи точно преден ляв нивомер и заден ляв нивомвр по тая схема.

Помагайте, това е схемата, ама май не е пълна

A6-95.xps

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега свалям ти шапка за усилията.Карам Аллроуд от 4 години.Искам да ти обърна внимание че заради баалоните джантите са с ЕТ 25 и по малко. Интерсно ми е дали ще ги събереш в твоите калници.Калниците на алрода са различни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са стандартни 16-ки, ет40 обаче имам 20мм фланци. 

На урода и шенкела е различен(по висок е), има един кокал с по-голяма сфера на шарнира, с 321мм дискове, други апарати, магарето под мотора е различно, има подложки между тампоните на магарето и купето, маската под радиаторите е друга, броня и калници също. Прагове, калници и задна броня също са различни, не съм проучвал дали има разлика в задното магаре, ама и там има също подложки между тампоните на магарето и купето.

Има донори няколко броя, има всичко необходимо, ама в момента съм малко във дилема. И не знам дали да я правя или да хакна моя мотор, салон и възглавници в един урод ръчка(имам оферта)...та, ако си правя моята...

Първо трябва да рециклирам, сложа и подкарам  фаровете, ако ми ги пазят още. Трябва да се прокарат още няколко кабела за управлението им, щото модула за фаровете работи в комплект с нивомата и ползват едни и същи нивомери.

 

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя случай, моя  мъртвец ще е донор.

Ама ако се нахакам на някой ръждивец ...щото трябва да се вземе  по снимка...кво правя. 

Дейба, немоем се решим, не стаам за търговец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Ако искаш да караш с оригиналния размер гуми 225/55/17, се ориентирай към allroad купе. Скоро на един познат лифтнахме неговата (А6 2.4 куаттро седан) и сложихме джанти с гуми от аллроад и се оказа, че при навъртане на пълен волан, гумата в задния край опира във вътрешността на купето, при това не малко. При което излиза, че чисто коструктивно между двете купета има разлика и то не е само визуална. Сега, не знам дали разликата е само между аллроад и Ц5 префейс(неговата е такава) или А6 фейс е променен като аллроад но е факт, че има конструктивна ралика между аллроад и А6 префейс...

Редактирано от kkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toй ако остане с неговото купе, ще сложи всичко нужно от Allroad. 

Данчо, какво да ти кажа... Който играе пИчели, койт' нИ играИ... 
Пък и пробвайте да издействате снимки отдолу на колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, kkris написа:

   Ако искаш да караш с оригиналния размер гуми 225/55/17, се ориентирай към allroad купе. Скоро на един познат лифтнахме неговата (А6 2.4 куаттро седан) и сложихме джанти с гуми от аллроад и се оказа, че при навъртане на пълен волан, гумата в задния край опира във вътрешността на купето, при това не малко. При което излиза, че чисто коструктивно между двете купета има разлика и то не е само визуална. Сега, не знам дали разликата е само между аллроад и Ц5 префейс(неговата е такава) или А6 фейс е променен като аллроад но е факт, че има конструктивна ралика между аллроад и А6 префейс...

Какво ще рече това "лифтнахме". Конструктивната разлика съм написал по-горе.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Написал си конструктивните разлики на окачването, а те не само там,има разлика и в купето или по точно в областта, която се намира зад предните гуми... но пак казвам, че това е разлика между префейс А6 и аллроад, между фейс А6 и аллроад не знам как е ама не вервам да разлика межди шестиците, просто аллроада е променен, да може да поема по големите гуми, така че според мен, колкото и да реди неща от аллроад, няма да стане аллроад... като за най-лесно, намериш джанта с гума от аллроад, слагаш отпред, повдигаш така че да увисне гумата, навърташ пълен ляв(примерно), слизаш гледаш лявата гума и по-точно в долния край на гумата, ако не опира и има достатъчно разтояние си ок, при префейс А6 няма нужното разтояние и гумата опира доволно... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш си, че знаеш нещо. 

Да ти кажа, джанти от урод стават на обикновенно а6.

Разликата е във височината на гумите.

Не да не съм лежал да гледам и сравнявам. Щом калниците стават, разлика в размерите няма.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второ

II.jpgII-2.jpg

Трето

III-0.jpgIII-2.jpg

IV ниво

IV.jpgIV-2.jpg

Ето и разстоянието до подкалника

При ниско нивоraz nis0.jpg

 

 

  И при високо

ras1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...