Jump to content

Чести регенерации на ДПФ - 3.0TDI


kosio85

Recommended Posts

Тц, добре са си дюзите. 4 са на 0,2-0,3, другите две бяха на -0,4. Ще ходя днеска да я гледат. Снощи я раздухах на 5-та до Перник да не би от тая добавка, дето слагах да е набила някви гадости в ДПФ-а и да не са се издухали хубаво. Засега на 110 км още не е почнала регенерация :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

102.3

на 103.1 като е 0 не прави регенерация, като прави - сменя 1, 8 и може би други. 

 

Ама виж налягането на 102.3 при пълна газ между 2000 и 3000 оборота до колко стига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вече посетих доктор :D Една сервизна регенерация и добавка, пък да видиме кво ше е. Свали и налягането, и soot mass-а, и measured и calculated. Интересно е, че преди сервизната регенерация показваше 10g measured, демек за 110 км е натрупало 5g, а както почна регенерацията, смени показанието на 20+. На 1,35 measured сама спря. Сипахме добавката, едни 60-70 км с 2300 оборота и ще го видя сега как ще е. Дано се укроти малко :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/24/2018 at 5:14 PM, mshbul said:

Налягането преди дпф-а при пълна газ и гориво 62мг/стр, турбо 2400мбар, стига до 150мбар. Някой знае ли горна гранична стойност?

 

И аз направих лог днес, при мен стига до 220 в наистина пиковите моменти.

 

 

dpf.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Exhaust gas  - това дебитомера ли е? Ако е той и твоя май не е добре.

при мен е озаглавено AIR MASS

 

Аз не го логвах налягането на дпф-а. Май ще го логна, за да е сигурно, че може да съм изпуснал някакви пикове, че нали и пътя трябва да се гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва и да разберем какво значи 150 преди дпф или 220 :)

 

П.П. В първата колона е времето и се вижда, че ги вдига в един и същи timestamp и щом минава 1200, мисля е добре.

с другата ми кола направих следното за дебитомера:

поръчаха ми, качих го, тествах, усетих разлика в ниските, завих го за вкъщи. Това е иделна схема!

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбрах, а и не ми отговори за заглавието на колоните.

 

За стойността на диф. налягане не успявам да намеря инфо. Лошото е, че ако този датчик дава по-малко не пуска навреме регенерациите и може да се задръсти филтъра.

А чета, че така правел без да записва грешки. Ама пък не става така да сменяме превантивно.

Иска и адаптация след смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам някъде да дава колко минава през егр-а. 

А пък на канал 3 трябва да е това и то не е екзост, intake

 

003 Exhaust gas recirculation
1) Engine speed
At idle: 720 ... 820 rpm
2) Specified intake air mass
[mg/stroke]
3) Actual air mass
[mg/stroke]
4) EGR valve activation
[%]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, mshbul said:

Не те разбрах, а и не ми отговори за заглавието на колоните.

 

За стойността на диф. налягане не успявам да намеря инфо. Лошото е, че ако този датчик дава по-малко не пуска навреме регенерациите и може да се задръсти филтъра.

А чета, че така правел без да записва грешки. Ама пък не става така да сменяме превантивно.

Иска и адаптация след смяната.

Съжалявам, от телефона и набързо.

при мен мисля, че това трябва да е дебитомера? На 3 канал. Или е egr, хм, обърках се и аз. С версия vcds 18.2 съм, не знам от какво зависят имената на колоните.

Винаги съм го смятал това за дебитомер...

 

А иначе на другата кола ми поръчаха чисто нов с опция за връщане. Когато го сложих, стана леко по-пъргава в ниските и го купих. Ако нямаше разлика - щях да го върна.

но то май няма опция да няма разлика с чисто нов и то само в положителна насока

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения дебитомера е air mass. Като гледахме моя също това беше пуснато - actual и specified. Не мисля, че има значение версията на vcds. Мойта е 12.12 и пак си е air mass. На стария кош 1,8t също си беше air mass. Това exhaust gas е друго според мене. Превежда се изгорели газове, а дебитомера мери входящ въздух, демек точно air mass ;) Аз споделям впечатления - след добавката и сервизната регенерация определено усещам, че и е по-леко на колата, по - пъргава стана една идея. Вчера смених маслото и филтъра и още по-добре я усещам. Респонса на газта се подобри, а не съм я пробвал още на dynamic или на спорт на кутията. Дано изкара дълго без регенерация и да е ок. В момента съм на 140 км, като 50-60 са по тангентата да развърти добавката.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коя е добавката?

 

Ако е на канал 3 трябва да е дебитомера. Може би нещо взима от заглавието на канала, той e  Exhaust gas recirculation

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.prooil.bg/products/MARLY-Global-Injection-Cleaner-Turbo{47}FAP-1.5л..html

Тази е. @OvivO Колега с ремап ли ти е колата? Мойта казаха, че прави 1100 единици. Само незнам дали толкова е било и specified. Колко трябва да прави на стокова и на чипната кола знаете ли?

Май доколкото си спомням на стокова трябва да е около 1000, ама не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-скоро показанията на дебитомера няма да се променят, но може и да бъркам. абсолютен сток ми е колата с дпф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа ми може. Аз може и да се бъркам, че е като при бензина. Там като се чипваше се вдигаше и потока през дебитомера. При дизела може и да не е така. Ще го закача някой ден да видя искано, давано как вървят, ма засега мисля да спра да се филмирам. Дано намалеят километрите на регенерации и тва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да кажеш резултата после.

Аз много не вярвам да се случи всичко описано. За да изчисти дпф-а не знам какво ще се случи в цилиндрите.

 

1195 трябва да стига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ами в крайна сметка ще отида при колегата Стефан да погледне какво е творено по софтуера, ако не се оправи, или пък директно в Проспийд да отида да си го видят. Като им гледам в каталога, цената, която е платил предишния собственик май надхвърля тая на Рево :D. Но по-добре друг човек дето се занимава, щото те едва ли ще кажат, че проблем има със софта :D Иначе като вървеж си върви бая де. Не съм пробвал стокова как върви, та да напраа сравнението, но последно се закачих с едно бензиново ЦЛК 306 коня и си го остави поне две коли назад :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес хванах регенерацията в движение и гледах данните.

 

на 103.1 като е 0 няма регенерация. Като е друго показва различните фази - може би загряване, изгаряне. Виждах цифри 2, 4 и 8. 

Като си на място май става 1.    4 стоя най-дълго - може би е изгрянето.

 

Темп. на ДПФ се вдига до малко над 500гр. при леко каране. Това сигурно е от пост инжекциите. Като се натовари, качвах баир вдига малко над 600гр. Сигурно и като  се кара с над 100 е така. Вероятно тогава му е по-лесно и бързо да я направи.

След регенерацията налягането на дпф-а не минава 70-80 с максимален товар, а преди това стигаше 150. Е, друг е въпроса дали е верен този датчик за налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 250 км и още няма регенерация. Трайкам си да видиме :D Ако откара до 400-500 градско, значи операцията е имала ефект. Е и 250 е добро постижение, в сравнение с предните на по 80 км де :D:D А как пък беше подготвен с компа, като почна регенерацията бе човек? Ти ме разби :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках да гледам дебитомера, че имах малко пътуване извън града, а и предния път като го гледах ми се стови, че започна да регенерира и я прекъснах. И явно така е било, защото сега като загря и започна да вдига температура на дпф-а.

В общи линии го очаквах, но не ми беше това основната цел. То добре, че свърши на 2км преди крайната цел, че щеше да се наложи да обикалям безцелно, че да не я прекъсвам пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на място свършва. Пускаш консуматори и я да държиш на 2к. Аз така я приключих последния път. Незнам, но след процедурите, добавката, маслото и филтрите и е много по-леко на колата. Усещам я много по-пъргава преди 2к и респонса на газта се подобри осезаемо. Може и да е от оригиналния въздушен филтър. Гледам има някакъв на Рево спортен. Може да мина и на такъв, като дойде впеме за смяна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 22к не успях нито веднъж да я хвана кога го прави. Понякога ми е замирисвало по-странно за кратко, но само гадая дали е било това.

Дали не е добре да пуснем всички по една принудителна, да разкараме малко шитни от дпф-а? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за 22к няма как да не е правила. То май не е и нормално. Поне веднъж на резервоар трябва да прави. Тва с принудителната, ако ще сменяш масло след тава, защото наистина вкарва нафта. На мен нивото ми се качи след сервизната, но така или иначе беше за смяна. Ако ти е скоро сменяно, недей да я пускаш по-добре. На 4ф не го ли прави това д вдигането на оборототе и връщането на предавки до 1ва в длижение, когато прави регенерация?

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...