Михаил Виденов Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Здравейте Колеги! Мотора е 1.8Т, AJL. Колата е комби, quattro, ако това има някакво значение. Имам проблем с неясен произход и лошото е, че вече ми свършват идеите. Проблема най-общо се изразява в това, че колата меко казано "сеца". Прави го при ниските обороти. След 3000 min^-1 нещата стават малко по-добре. В колата нещата се усещат все едно ме дърпат. Няма мощност. Усеща се все едно в това купе е насаден двигател от малолитражка. Колата е с газов инжекцион Landi Renzo. Изпарителя е IG1. Проблемът се появява както на газ, така и на бензин. На газ е по-изразен. Ще се опитам в хронологичен ред да изредя какво съм правил до момента: 1. Изчистих дросела 2. От същия двигател свалих чисто нови свещи, бобини, дебитомер, температурен датчик на входящия въздух и ги сложиш на моята - без резултат. 3. Смених вакуумното маркуче между изпарителя и колектора - колата се оправи за около седмица и после пак клекна. Това ме наведе на мисълта, че е възможно да смуче въздух от изпарителя. 4. Дръпнах вакуумното маркуче от бензиновия клапан и от там потече бензин. Смених клапанчето и маркуча. 5. Смених мембраните на изпарителя. Купих български от Фобос. Резултат никакъв. В изпарителя имаше масло между другото... Най-накрая вчера закачих един вакуумметър и ето това беше резултатът - Видео 6. Пак се усъмних в изпарителя и българските мембрани. Извадих маркуча от изпарителя и го запуших. Карах на бензин около 50-тина километра. Колата върви зле. Това което трябва да се отбележи, е че когато е студена колата нещата са ОК. Загрее ли малко и се появява "сецането". Ходих при 2-ма различни газаджии. Единия в Самоков, другия в София около Герена. И двамата закачиха колата и от компютъра на АГУ-то не излезе грешка. На Ваг ком-а също не изкарва никаква грешка. Моля ако някой има някакви идеи да помага, защото на мен вече нищо не ми идва на ум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Свещи? Бобини? Грешка едва ли да изкара на газовия комп. Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Виденов Публикувано 26 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 (Редактирано) И свещите и бобините са проверени. Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Как ги проверявате? Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Виденов Публикувано 26 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 (Редактирано) Ами написал съм го. От кола със същия мотор, без проблеми, ги сложих на моя двигател. И свещите и бобините (бяха сменяни преди 2-3 хил. км на другата кола) и дебитомера и сензорите. Моята кола продължи да не работи като хората, а другата си е ОК. Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 И моята е така и мисля вече че остава само обтегача и веригата между валовете. Не ми останаха идеи. Чука веригата само и единствено когато загрее силно маслото, иначе не се чува. Но знае ли се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Виденов Публикувано 27 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) Вакуумите мерил ли си ги? Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) Не . Но съм огледал всичко. Включително и при свалена глава. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2018 (Редактирано) Имаш ли буустметър? Трябва да видиш на какво налягане надува турбината ти. Трябва да е 0.8 бара при пълно подаване на газ, примерно на 3,4 или 5 предавка, ако надува до 0.3, значи има проблем с клапан N75. Трябва да провериш дали не е скъсана мембраната на разтоварващия клапан - blow off. Изваждаш тънкото маркуче, което излиза от клапана и влиза във всмукателя. Създаваш вакуум и запушваш с език маркуча. Трябва да държи вакуум,ако не държи, значи мембраната му е скъсана. Щом когато е студена не прави този проблем, има вероятност причината да е в температурния датчик с 4 пина на фланеца. Първо пробвай с този от другата кола. А онова по-горе написаното остави , ако не е от датчика Редактирано 10 Октомври 2018 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване