PlamenVV Публикувано 15 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2018 (Редактирано) Здравейте колеги! От известно време карам Б4 с АБК двигател без никакви проблеми, но вчера колата започна да чука много странно в двигателя и то само между 1500 и 2000 оборота. Като се има предвид, че е на бензин, не гори масло и е доста пъргава и палава, не пуши и пали много лесно! Ще бъда благодарен за съвети, благодаря предварително! Редактирано 15 Октомври 2018 от VBI ЗАГЛАВИЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2018 Бутален болт. може да чука така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenVV Публикувано 23 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 Карам с Castroll GTX 10w40, колата е на 220000 реални километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 (Редактирано) При тези аудита има едно слабо място имат втулка на вала който стига до разпределителя тази втулка най вече е проблем за тези коли Редактирано 12 Февруари 2019 от Ceko78 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Там като се износи "втулката" както я наричаш пада налягането на маслото и ще свети лейката - този паразитен вал върти делкото и маслената помпа и няма как да чука при условие ,че няма натоварване.Чукат биелни лагери те са доста по-нежни от буталния болт дето е писал Веско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Това за падането на налягането на маслото е смехотворно повярвай ми а ас лично съм сменял много от тези втулки. За биелни лагери че шопа така е но са много лесни за смяна докато втулката никой не пипа а и много хора не го знаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Прав си ,че са лесни за смяна особено като превъртят в биелата и надраскат коляновия вал. Лесно е -имаш да развиеш само 8бр. болтове и да ги замениш.Давай по твоя начин . Да видим какво ще стане колегата като отвори мотора ,че чукане ,тропане и свирене се оправят лесно на дискусии по форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenVV Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Колеги благодаря за мненията, оказа се биелен лагер на четвърти цилиндър, след бърз ремонт колата стана пушка. Благодаря отново за мненията, които дадохте! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Несъмнено казал че не може да е от биелен лагер но смяната им е прекалено лесна и ефтина . Докато в тулката е трудна за смяна затова никой не ги сменя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване