Jump to content

Някой свъзвал ли е допълнителен усилвател към аудо система Босе на Ауди А6 С6 4F 4.2 Quattro


Me4kata90

Recommended Posts

Здравейте колеги! Искам да попитам за няколко неща по свързването на допълнителен усилвател за бас каса на горепосочената кола. Единия от въпросите ми е как да намеря кабела който отговаря за управлението на допълнителния усилвател ( спиране и пускане когато пусна радиото или цд-то), другия ми въпрос е откъде да взема сигнала за входа на допълнителния усилвател ( да работи и при радио и при цд-то). Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Remote на кабел няма в снопа на усилвателя,аз отварях усилвателя и си изкарах плюс от релето вътре .Там има захранване докато работи музиката,като заключиш колата след 2 мин спира плюса и като я отключиш или просто отвориш някоя врата пак идва плюс за 2 минути или ако пуснеш музиката има постоянно!Сигнал можеш да вземеш единствено то някоя от колоните стига доп. усилвател да има висок вход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв модел е твоето Ауди колега и от коя година е както и мога ли да взема сигнал от малките колонки на кората (на седан варианта) и как да стигна до тях.Виждам че трябва да се свали кората но незнам как се сваля.

Редактирано от Me4kata90
объркана буква
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 4F като твоето,моето нямаше колони на кората също седан...като се замисля не съм виждал седан 4F с колони на задната кора 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искате да кажете че можем да вържем обикновен усилвател към някоя от колоните ли? Нищо не разбирам от музика, може ли малко по-подробно обяснение. Имам суб+усилвател алпин в гаража от 4 години, ще е добре ако става на 4f.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази кола с bose свири прекалено добре, за да се слага нещо допълнително. Пускал съм всякакви стилове с много баси и няма пръщене на макс, не знам колко на макс, защото няма скала за силата, нещо много странно за мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е едно от нещата което много ме дразни в тази кола.... Дори и на най тъпите френски коли има скала за усилване.... 

Мойта е без босе и ми е напълно достатъчно как свири пък си представям босето.... 

Редактирано от MaKaTa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще ви помоля да се придържате към темите които съм зачекнал а именно: 

1) дали някои е свързвал допълнително стъпало към фабричната система на А6 4f;

2) дали някои знае как се сваля кората (при седан версията) където се намират малките говорители на американската фирма "BOSE"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по точка две: няма никакъв друг начин, освен да бутнеш седалките напред и да го издърпаш. Намерих само това: надигаш и дърпаш и гледаш къде запецва :)

55D64236-096C-4F60-9A18-145500E24596.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако просто надигнеш ще спукаш кората. Там където са му пръстите на този се проври и ще видиш 4-5 щипки. Първо те се откачат, с отвертка или нещо друго трябва да се бръкне иначе ще се отлепят. След това просто се дърпа към теб и се откача. Хубаво огледай всичко, тези елементи се нагряват от слънцето и стават много чупливи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колеги благодаря Ви днес ще опитам, но не ми стана ясно кой е усилвателя точно от който трябва да взема +12 волта за управлението на стъпалото.Имате ли снимки ?

Редактирано от Me4kata90
объркани букви
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо не отидеш на майстор да ти свърже всичко и да не рискуваш да изгориш оригиналния усилвател ...Не се сърди но по написаното от теб виждам че си нямаш хал хабер от тази материя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега принципно сам електричар и се занимавам с усилватели проблема е че немога да се ориентирам кое къде се намира в тази кола и да сваля този усилвател трябва да търся инструменти.А относно майсторите нагледах се на майстори дето ми сасипаха цялата ел инсталация и ми начупиха  щифовете на пластмасите на тблото на голфа и сега всичко хлопа тропа и като отвориш вратите нито ти светват плафони нито показва на таблото че има отворена врата.Предпочитам сам да я направя а не да дам 200 лв за майстор и после да бърша след него с извинения изпражненията които е сътворил. А и кой в Бургас е кадърен майстор за такива неща ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При мен нещата са далеч по различни явно между А4 и А6 има доста разлика.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам че звук може да вземеш и от кабелите които излизат от усилвателя към колоните,само трябва да разбереш кои кабели са.Принципно всяка двойка кабели към съответната колона са преплетени по това ще се ориентираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.10.2018 г. at 14:53, sunshai написа:

Remote на кабел няма в снопа на усилвателя,аз отварях усилвателя и си изкарах плюс от релето вътре .Там има захранване докато работи музиката,като заключиш колата след 2 мин спира плюса и като я отключиш или просто отвориш някоя врата пак идва плюс за 2 минути или ако пуснеш музиката има постоянно!Сигнал можеш да вземеш единствено то някоя от колоните стига доп. усилвател да има висок вход!

 

Колета това ми е усилвателя на БОСЕ от каде по точно го взе този плюс ? Там където има +12 волта при пуснато радио има постоянно дори 10 минути сле заключване на колата замервах с мултицет.

20181028_135053.jpg

20181028_135114.jpg

20181028_135105.jpg

20181028_135128.jpg

20181028_135058.jpg

Редактирано от Me4kata90
добавих още пояснения
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам реле на платката и най вероятно е с електронен ключ...При моя усилвател не беше така :nixweiss:,разгледай внимателно дали има реле по платката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Добре , системата не е ли оптика ? , и сигнал от някоя колона като вход на усилвател дали ще стане , гледах че се продават някакви преходници от оптика към чинчове ама са по 200-300 евро ? И на мен ми е инт как може да се върже друг усилвател :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...