stpenchev Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Здравейте колеги, моля за помощ и компетентно мнение, Кой двигател може да замени моя на Audi A4 B7 2.0 tdi 140 к.с с код на мотора BPW, Предлагат ми мотор от А3 с код на мотора CBA нещо такова, като се твърди, че ще стане. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage_A4 Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 (Редактирано) Здравей, Какъв беше проблема на стария? Питам защото аз съм със същия двигател. Редактирано 21 Октомври 2018 от Rage_A4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stpenchev Публикувано 21 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Затегнал колянов вал до тук така казват майстори които са я гледали Не са я отваряли още но първоначални диагнози проблема идва от маслената помпа и от там заварка. Идеята е да сложа направо друг защото иначе ми дават едни разтегливи цифри където не ми допадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Каквото и да направиш трябва да обърнеш внимание на този 'Balance Shaft Module / Oil Pump. Иначе "случката" ще се повтори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stpenchev Публикувано 21 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Аз купувам така колата в това състояние. Всичко ще се прави като турбина , маслена помпа и т.н но за двигател май ще излезе по евтино да го сменя това ще рече блок с глава Чувам че слагат и Картер от 131 к.с и нейната маслена помпа и проблема се решава с маслената помпа но още съм на период проучване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Отворете мотора и го проверете, вероятно ще има за смяна основни, биелни лагери и лагери разпределителен вал. Турбото също. Балансиращия вал може да се рециклира и колата отново е в играта. П.П Погледнете маховика дали не е заклинил в блока/кожуха, защото е възможно от него да е проблема и всичко останало да е Ок. Ако колата е регистрирана, за да смениш мотора трябва да е същия код и от идентичен автомобил (ако те интересува оправянето документално после) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Just now, stpenchev написа: Аз купувам така колата в това състояние. Уж си от Бургас ...Не я купувай, че сметките ти няма да излязат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stpenchev Публикувано 21 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Виж това не ми го казва никой за маховик съединител, положението е че майстора я пробва на ръка с тричотката да завърти не става Вкарах на пета предавка и когато подбутвам колата ангренажа с ролката не помръдва И от там изводите на майсторите са такива За затегнал маховик никой не ми говори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Тази кола ако смяташ да ти я прави майстор и да купуваш части от магазина ще ти легне 20% по-скъпо отколкото да вземеш здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stpenchev Публикувано 21 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Зависи за колко съм я взел Но ако я направя ще знам че всичко е ново и пак ще ми легне колкото да я изкарам от автокъща нов внос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване