Dafi_Dick Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Здравейте, имам проблем с парното и докато пипах маркучи и се чудих от къде е проблема, забелязах, че едно маркуче виси в нищото. Нещо свързано с вакуума е ,но какво? Парт номера на клапана от ,който излиза маркуча е VAG 4A0 819 809. Влияе ли на парното този клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Прилича ми на клапана, който спира притока на топла вода към парното. Управлява се с вакум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dafi_Dick Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Е то е регулиращ клапан за охладителната течност по парт номер, но не виждам къде му е мястото на това маркуче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Гледай вакуУмните линии и все ще видиш свободен щуцер, ръгаш и си ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Трябва да води до електрически клапан, който пуска/спира вакума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil_elit Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Колега,издърпай и вдигни черния пластмасов капак,която е на първата снимка под самия маркуч и ще видиш поне два електромагнитни клапана,предполагам че там трябва да го свържеш. Колега,издърпай и вдигни черния пластмасов капак,която е на първата снимка под самия маркуч и ще видиш поне два електромагнитни клапана,предполагам че там трябва да го свържеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dafi_Dick Публикувано 16 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Под черния пластмасов капак няма къде да се свърже. Мисля че се свързва в този щуцер за вакуум, който е ограден на първата снимка и е затапен. А самият клапан го вързах със свинска опашка за да седи постоянно отворен, защото мембраната е скъсана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lenin89 Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Toчно там се връзва. 50-тина лева е такъв клапан нов ОЕМ. Май няма афтърмаркет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dafi_Dick Публикувано 23 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Като гледам не е много важен, ще по карам така и ако има проблем ще го подменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muzi77 Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 (Редактирано) Преди известно време се спука мембрана на този клапан и вакума в част от системата се пилее и спира да работи турбото. Новия струваше около 80 лв. Тъй като вакума е постоянен към него аз също го оставих задействан със свинска опашка като на снимката и запуших маркуча за вакума. Редактирано 24 Ноември 2018 от muzi77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване