Jump to content

Къде се връзва този мъркуч и за какво служи?


Dafi_Dick

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с парното и докато пипах маркучи и се чудих от къде е проблема, забелязах, че едно маркуче виси в нищото.

Нещо свързано с вакуума е ,но какво? Парт номера на клапана от ,който излиза маркуча е VAG 4A0 819 809. Влияе ли на парното този клапан? 

IMG_20181115_085753.jpg

IMG_20181115_085716.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,издърпай и вдигни черния пластмасов капак,която е на първата снимка под самия маркуч и ще видиш поне два електромагнитни клапана,предполагам че там трябва да го свържеш.

Колега,издърпай и вдигни черния пластмасов капак,която е на първата снимка под самия маркуч и ще видиш поне два електромагнитни клапана,предполагам че там трябва да го свържеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под черния пластмасов капак няма къде да се свърже.

Мисля че се свързва в този щуцер за вакуум, който е ограден на първата снимка и е затапен.

А самият клапан го вързах със свинска опашка за да седи постоянно отворен, защото мембраната е скъсана.

 

IMG_20181116_082835.jpg

IMG_20181116_082904.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди известно време се спука мембрана на този клапан и вакума в част от системата се пилее и спира да работи турбото. Новия струваше около 80 лв. Тъй като вакума е постоянен към него аз също го оставих задействан със свинска опашка като на снимката и запуших маркуча за вакума.

Редактирано от muzi77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...