Jump to content

Проблем при палене на студен двигател А6 C4 (AEL)


Gar4o

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам странен проблем от известно време с моето Ауди А6 C4 AEL (2.5TDI) и моля за малко помощ от по-опитните тъй като съм в чужбина и нямам нужните средства да я оставя в сервиз.

Сутрин или на студен двигател при палене, без значение зима или лято подгрявам 3-4 пъти. Когато започна да въртя много трудно пали та понякога дори е невъзможно защото ми пада акумулатора. Преди няколко месеца е правен ремонт на ГНП смяна на гумички, уплатнения и пружинки. Проблема настъпи много преди това. Също така са сменени всички филтри както горивен така въздушен и маслен, свещи и мъркучи около филтъра. Следи от течове на гориво по двигателя, системите и под купето няма. Също така и няма излишни миризми на гориво. Някои хора ми казаха че връща гориво от филтъра към резервоара и не се задържа там където трябва да е при палене. 

До някъде има логика защото след невъзможното палене сутрин я било с подаване на ток поради загуба на такъв при въртене или защото е успяла да запали, веднага след това като я изгася и пробвам да запаля отново си пали от ряз. Казаха ми че може временно да закрепя нещата с ръчна помпичка за гориво или възвратен клапан за гориво. 

Искам да попитам вас като по-опитни този ли е клапана и къде точно да го сложа? На мястото на бялото клапанче над филтъра? (Което мисля че е за излишното гориво).

На мъркуча/на мястото който има подобен клапан?(бял).

На мъркуча който влиза във филтъра (под бялото клапанче).

Също така къде да сложа ръчната помпичка? (която ще престигне тези дни).

Благодаря ви и очаквам вашата помощ!

5757E031-704E-46D3-8879-ED74C27535B0.jpeg

A07E61CA-DE1F-4EB8-AECB-21DDF961434C.png

FE976542-BBCE-4E92-B748-4B638CE56696.png

D95A0C8F-00EF-4796-9388-118495AD1F81.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Лятото няма подгряване, или под 7-8гр.

2. Колко ти свети лампата за подгрева лятото - ако е 1 сек. е нормално. 

3. Колко ти свети като е зима - 7-8сек. трябва да е като е около нулата.

4. Ако силно се разминава от написаното вероятно темп. датчика не дава вярно и това може да води до трудно палене, но чак пък толкова не вярвам.

 

5. Връщането на нафтата е доста вероятно. Има прозрачен маркуч трябва да видиш в него какво става. На снимката се вижда. Виж преди да запалиш. Може да се различи лесно ниво, но може и да е празен напълно и да не се разбира.

Връщането обикновено става от семеринга на помпата. Ако не са ти го сменили е голям пропуск.

6. Има и вариант да е на много закъснение помпата. Като я слагаха след ремонта центровахте ли я? Може и да не е в ред умната дюза и да се прави неправилна центровка, защото зависи от показанията й.

 

7. Изкарва ли пушек докато въртиш на стартер. Ако изкарва не е от липса на нафта.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Пробвай също да откачиш температурния датчик и тогава да запалиш. Ако не се вижда хубаво през прозрачния маркуч, може да го смениш. В стойката на горивния филтър мисля имаше някакво малко о-пръстенче вътре. Но всичко са догадки най-важно е да видиш дали има въздух в системата тоест огледай прозрачния маркуч за балончета или може както каза колегата да е направо празен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...