Morskiya Публикувано 5 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 (Редактирано) Здравейте. Автомобила е Ауди А4 б5 1.8 Адр мотор. Проблема е следният: След смяна на съединител, въпреки че няма нищо общо с това, майсторите смениха и о-пръстен, казаха че преди това е било скалъпено със силикон. От тогава насам /1 месец/, след като се прибрах видях, че липсва течност в цялото казанче, долях около 1.5 л, тъй като казанчето е с различен датчик и нямам индикация при спад в нивото. Сменях капачка, която беше с повреден клапан, мислех че проблема е оттам. Ходих на разстояние 500 км и навръщане отново долях около 1.5 л. Ходих на сервиз, не надува тръбите няма течове, няма смесване с маслото. От ауспуха както от преди 5 години си има конденз, както и в момента. Още от преди година след продължително каране на климатика лятото, отново на дълго разстояние, пасажерското място - пода отпред беше мокър, но тогава имаше загуби и доливаниянот сорта на 300-400гр за два три месеца. Парно има - топло няма, едвам, едвам.. Още от когато я карам. Тия дни обикновено го пускам и виждам, че при 50км градско имам още 500мл загуби. Въпроса ми е, възможно ли е радиаторчето да е повече пукнато от преди или проблема е свързан с гарнитура на главата, водна помпа.. В гаража като запаля, мирише като на масло.. За 1 година доливам до 1 литър. Кара се с 10w40, Castrol Magnatec Редактирано 5 Декември 2018 от Morskiya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Капачката уплътнява ли? Има о пръстен в нея. Ако са меки маркучите, насочи се към нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Така си написал запитването , че нищо не ти разбрах. 1-во караш с грешното масло . Маслото за тоя двигател е 5W40 , и всяко друго не е препоръчително. Мани ги пишман майсторите където разтягат локуми че старите двигатели се карат с гъсто масло. После теч на антифриз може да имаш от много места , както и на масло. Антифриз обикновено тоя двигател губи от тройника на главата отзад. намира се под въздуховода от филтърната кутия до дросела. там му е слабо място. Тройника е евтин и не е сравнително труден за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Да и трудно се локализира, тъй като се изпарява бързо. Но сутринта ако си сложиш пръста отдолу и ще разбереш дали е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 On 6.12.2018 г. at 10:04 PM, The Mad Killer said: Така си написал запитването , че нищо не ти разбрах. 1-во караш с грешното масло . Маслото за тоя двигател е 5W40 , и всяко друго не е препоръчително. Мани ги пишман майсторите където разтягат локуми че старите двигатели се карат с гъсто масло. После теч на антифриз може да имаш от много места , както и на масло. Антифриз обикновено тоя двигател губи от тройника на главата отзад. намира се под въздуховода от филтърната кутия до дросела. там му е слабо място. Тройника е евтин и не е сравнително труден за смяна. Троиника е на супер завряно място - лесен е ако си с детски ръчички, или главата е свалена. А за маслото - имам 180 000 км с 10W40 на ADR. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morskiya Публикувано 11 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Днес на път за работа - 2 км, като се има в предвид и че не е успяла да загрее, забелязах два часа след това малка локвичка отдолу, точно по средата на двигателя, като капеше по 1капка на 7-8 сек. Възможно ли е да е протекла водна помпа, както казаха в един сервиз или по-скоро да търся проблема в някой маркуч. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Ако е отпред вляво, може да е помпата, но за всеки случай си огледай и маркучите, на мене ми течеше от самият радиатор, беше спукан на три места, но това се видя когата я разчастих за обслужване, а и ми сълзеше водната помпа, видях го когато сменях термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване