AUDI100 Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Весела Коледа и Доволно посрещане на новата година! Здравейте причината заради която Ви пиша е за съвет по следния повод! Охладителна система не функционира правилно.Преди десетина дни смених ремъци ролка помпа и термостат.Всичко си е наред с тях.Парно имам ,но дойде ли баир колата отива на 100гр.и термостата затваря!Маслото стои необичайно с високо налягане над 5 на свободна скорост!.Смених отново помпа и термостат.Няма резултати.Сълзи от тройника.Преди това пак си сълзеше.След смените на помпи и термостати майстора ,а и аз си мислим за гарнитура!?Правилно ли си мислим.?Парно има! Маркучите са съвсем меки! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI100 Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 Сега вече ясно си личи на истиващ двигател струйка антифриз от тройника .Само че вода има от страната на въздушния филтър!Как стига до там е загадка.Никакво налягане във системата от Днес.Парното идва мнооого бавно.Антифриза свършва доста бързо не знам на сутринта ще има ли. Малко засилих антифриза и явно е измил варовик ръжди .Пропуските веднага се появиха.Много ще ме е яд някой майстор да си остави ръцете на главата.На предната свалях 4 пъти глава или заради менте гарнитура или заради ненапаснато нещо беше АД!Чак на третия път разбрах за съществуването на( желязна ) гарнитура.На това Ауди по двигателя и окачване всичко си е от 91/92год.На водните съединения има щампи от 91год.Много ще ме е яд ако ми я опропастят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI100 Posted December 27, 2018 Author Report Share Posted December 27, 2018 РЕШЕНО Тапа на блока се оказа! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI100 Posted December 28, 2018 Author Report Share Posted December 28, 2018 Някой знаели колко са тапите на блока? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanis Posted December 29, 2018 Report Share Posted December 29, 2018 Няма как да ти отговори никой,като не си посочил какъв е мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI100 Posted December 30, 2018 Author Report Share Posted December 30, 2018 AAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI100 Posted January 4, 2019 Author Report Share Posted January 4, 2019 При аномалии в стойности на уреда за налягане на маслото в таблото (5+бара) се подменя самия уред.Стои на две оси и една гайка 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI100 Posted January 29, 2019 Author Report Share Posted January 29, 2019 Здравейте,тук ще допълня темата за охладителната система,в частта с термостатите.Това което се случи на новия ми термостат mahle е да спре да отваря.Термостата е едва на няколко месеца.Сравних го със стария който е без марка и незнайни години.Разликата е в материала.Стария е с по малък отвор и по тънки ламаринки.Отваря с 10секунди по бързо и затваря с 30 секунди по бавно.Върнах си стария обратно и всичко си дойде на мястото.С новия термостат който изхвърлих, колата загряваше извън града, а перки не се включваха.Сега колкото и да я натискам по баирите не стига и 90 на 51канал максимално я виждам 83гр.Със mahle-то беше на уреда близо 100 на климатика 88/89 и перки не се включваха.Казаха ми че вероятно mahle-то е бил за дизелови автомобили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now