Jump to content

Проблем с Audi A4 B6 бензин - 130 k.c. ALT на метан


Recommended Posts

Честита нова година на всички! Имам проблем за който искам да попитам.Колата ми е Audi A4 B6 бензин - 130 k.c. ALT на метан. От скоро купих колата и това ми е първата кола на газ.Колата работи добре на бензин но имам проблем с газовото който след падане на температурите се задълбочи.В началото когато взех колата само имаше леко претрисане на свободен ход но нямаше проблеми с прехвърлянето от бензин на газ.След падане на температурите когато прехвърля от бензин на газ не заработва веднага а започва да се мъчи и да претриса че даже и по някога угася. Колата съм я карал при газаджия който направи наново настройка на газовото което е Фобус. Газаджията ми каза че рейката с инжекторите е за смяна защото не можел да намести газовото да работи добре на ниски обороти.Преди неговата намеса газовата се включваше на близо 90 градуса и той смени температурен датчик и я направи на 55 градуса но сега при студено време тези 55 градуса и идват малко и чак когато колата мине 60-65 градуса започва да работи долу горе като хората и да не гасне.Въпроса ми е дали само вината е в рейката с инжекторите или има вероятност да е и от редуктора който не загрява достатъчно газа и той не отива навреме към двигателя защото когато колата е загрята вече може да се форсира и да се кара а преди това при прехвърляне на газ светва само първата лампичка от бутона за превклучване и започва да мига и чак след време светват и другите лампички а до него време на мен ми се налага да помпя педала на газта или да го държа натиснат до дъно.Ако ми се случи по време на движение колата започва да тресе все едно и свършва горивото и се мъчи което никак не е приятно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен че колата е В6 с ALT и ГИ ФобОс, е редно да споделиш и с какъв редуктор и инжекторна рейка е оборудван автомобила. Причини за проблемна работа на студено-бол.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Муцев бос съм на тема газови уредби!Търсих да намеря редуктора за да видя какъв е но така и не го намерих.По моите скромни знания го търсих при бутилката но там имаше само кран на BRC с извод за две тръби от която едната отива към пода а другата към подкалника.Явно едната тръба е за зареждане а другата е към системата.При двигателя не го виждам но там са електронният блок и рейките за които имам снимки но на рейката с инжекторите не пише нищо!

20190103_152530.jpg

20190103_152713.jpg

20181121_193758.jpg

20181121_193830.jpg

20181214_234920.jpg

Редактирано от donadonybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редуктора е веднага след зареждачката и най-вероятно в твоя случай е под разширителното казанче или под фара. Инжекторната рейка, както ми се вижда, е някакъв Rail подобен тип. Много е вероятно да е турско изпълнение, а те не са характерни с точност при дозирането на горивото. Това мога да кажа по снимки.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема си е в инжекторите,метана работи при по ниска температура от пропанбутана така че от незагрят метан е малко вероятно да е проблема.Най-добре да се калибрират инжекторите и ако пак хвърлят незададеното гориво тогава подмяна все пак производителя им дава на 3ома 40000 км ако са 2ома 25000км и 1.5ома 15000км.След това работят но не дозират точно газта,има го и това че от не смяна на време на филтри или такива евтинки им се скъсява живота от отлаганията по тях.Има и ремонтни комплекти но не зная дали е оправдано да се поправя нови не са скъпи.Има компютри ГИ които могат да тестват всеки един инжектор и да му се зададе изчислените отклонения да ги въведе като корекция и така да изкара още пробег но все пак Фобосчето е напълно достатъчно за тоз случай.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав беше Муцев за редуктора точно там го намерих!Ето снимки на редуктора който според мен е Romano за CNG.Има ли вероятност при много навъртени километри да се е задръстил редуктора так където минава охлаждането!Благодаря mitkofinesa!За инжекторите ми стана ясно и смятам направо да ги сменя с едни YETI и заедно с тях и температурният датчик на редуктора.Дано да има някакво подобрение. Мисълта ми беше че ако има нужда да се сменя и редуктор да го направя наведнъж за да не плащам два пъти за ремонт!Може да ми дадете и съвет за рейката дали пак да е 2+2 или направо с 4 инжектора!

 

20190104_164912.jpg

20190104_165002.jpg

Редактирано от donadonybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Смених рейката с LPG Tech YETI + ,както и комплект мембрани на изпарителя с температурен датчик!Сега колата спря да тресе но гасне при прехвърляне от бензин на газ!Проблема е при студен двигател а при 90 градуса не гасне!Оказа се че и MAP-а е за смяна но понеже газовата ми е от първите Fobos-и MAP- а е разделен на две части.Едната е на налягането на въздуха а другата е за температурата.Тази част която е за налягането ми се е разхерметезирала и ми трябва нова но вече е спряна от производство а е и на 6 волта .Новите са две в едно температура + налягане но са и на 12 волта.Дали няма някакъв преходник или трябва да се пуска отделен кабел след запалването?  

Редактирано от donadonybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се пуска нов кабел, най вероятно ти трябва букса и да и се наредят пиновете.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се наложи да сменям MAP стар модел комбиниран, към нов модел комбиниран на Фобос от 2008-а. Като купувах новия датчик ми предложиха преходник, но трябваше да пусна допълнително +12V от инсталацията на колата, защото старите компютри захранвали датчиците на 5V, а новият MAP е на 12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и при мен ще е същата работа само не знам какъв е този преходник защото сега буксите са две отделни а трябва да станат в едно защото новия MAP е с една букса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и с нова букса . Отрязваш кабелите на старите датчици като оставиш техните букси, или режеш снопа кабели идващи от компютъра. Запояват се съответните кабели на новата букса към старите - трябва да видиш схемата на кабелите има ги в софтуера за настройки. Гледаш кой цвят на какво съответства на старите и на новите кабели, запояваш, пускаш +12в след контакт от някъде (хубаво е да е след някой бушон) закачаш, пускаш софта за настройки, сменяш съответният датчик какъвто си сложил, запаметяваш. Гутоу!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не пускам нов кабел, просто в буксата на компа режа белия кабел и го запоявам на червения от +12V след контакт.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Нищо не стана с новия МАП ! Прекарах кабел за 12 V но не можах да ъпгрейдна софтуера на компа до необходимата версия поради това че беше много стар.Намерих МАП втора ръка и макар че беше по различен заради това че беше с метален корпус и имаше в него и температурен датчик както и по голям отвор му направих при стругар един преходник за да се напасне маркуча и след една настройка всичко си заспа!Ето снимка на МАП-а!

мап 2.jpg

мап.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Скоро не бях писал по темата и ето ме пак с въпрос!Понеже имам проблем с температурата на изпарителя или по точно много бавно загрява и бавно прехвърля на газ  а и сякаш градусите не са достатъчни може ли някой да ми каже има ли начин как да направя така че да се вдигне температурата особено при движение!В момента в движение по компютър на газовата ми държи температура около 40 до 50 градуса при 90 градуса на двигателя на колата а ако времето е под нулата става още по зле.Изпарителя се намира под преден фар от страната на шофьора .Отдолу не е предвидено за кората под двигателя да закрива мястото където е захванат изпарителя и влиза въздушна струя която явно му влияе при движение.На място градусите на изпарителя ми са около 65-70 но не повече.Имали възможност чрез смяна на маркучите с по големи да се вдигне малко температурата или да търся друг вариант.Маркучите за  вода до изпарителя в момента са ф6 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метана не работи добре при високи температури. Какво те притеснява, че държи 40-50 градуса?

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е че при прехвърляне на газ има едно претрисане и в движение когато отпускам и подавам газ има прехецване.Чудих се дали е нещо от рода на по бавно възпламеняване заради ниската температура. Гледах бобините и свещите за омазняване или лош контакт но всичко е наред. Все пак ще сменя и свещите за да видя дали ще има подобрение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро проблем може да има в настройката от колкото в темперарурата.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Муцев ще имам и това в предвид макар че газаджията ме оверява че не са настройките! Ще сменя свещите и после и газаджията и ще пиша какво е развитието на проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...