Jump to content

can gateway модул


plamenp59

Recommended Posts

Момчета, някой знае ли местоположението на модула? Колата е Д3 4.0 тди.

зад жабката е, за какво ти е? какво мислиш да правиш

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да почистя куплунга на модула.Като взема да я чета за всички грешки и става един червен килим и за един куп модули пише ,че губят комуникация от време на време.Но това ще е като я взема от сервиза ,че преди малко я закарах.Вчера забравих за изключа акумулатора и отворих буксата която е в черната кутия пред него с плюсовия кабел.Изчистих профилактично и затворих.После няма палене.Все едно съм демонтирал стартера.Та взех една пътна помощ и я оставих да си имат работа.Да оправят стартера,после смяна на един абс датчик,термостат,дясно огледало,прекодиране на кан модул,отстраняване на компонент протекшън на инструменти ,и още една две дреболии.Като се стопли времето и ще съм още повече ангажиран.Цала седмица в кабинета да правя зъби и почивните дни в моргата да разглобявам каляски.И халета трябва да направя да може да се работи и зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес не са пипнали каляската.Обяснявам му как е отказала те ми говорят за скъсани вериги на моора или блокирал стартер.ТА НЯМАЛО СВОБОДЕН ПОДЕМНИК ДА Я ВДИГНА И ПРОВЕРЯТ СТАРТЕРА ИЛИ ДАЛИ МОТОРА СЕ ВЪРТИ.Бяха оторизиран сервиз а никой не подхвърли ,че стартера на това чудо се командва от ЕКУ и две релета в краката на пасажера.:) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има грешки, които да не позволяват стартиране. Ако няма комуникация с нещо важно няма да стартира. Те важните са в отделна мрежа и не зависят от гейтуея, но все пак.

С вцдс може да се види в аксес старт модула дали подава сигнал на стартера, дали са изпълнени условията за стартиране.

 

този старт аксес подава + и - на релето на стартера. Ако намериш релето може да му подадеш ръчно и да се види дали работи. В сервиза това би трябвало да пробват вместо да искат да сменят вериги. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това за веригите и за блокирал стартер са размисли на майсторите.Днес ако има подемник ще разберем, че стартерът върти.Сигурен съм, че чак тогава ще търсят проблем с електрониката и ще дойдат на моя.Колкото до веригите дори и да отидат на кино след време ,не бих ги сменял.В моргата ми има винаги място за едно ауди.До сега не съм продавал ауди на части но като гледам цените го виждам като златна кокошка.Различни детайли които съм купувал за моето, са в пъти по-скъпи от тези на останалите коли.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Бих ти дал един съвет относно смяната на термостат по това време на годината. По-добре това да го направиш есента, защото през лятото шанса да ти отвори главоболия при дълъг път е голям.  От моят опит с 4.0 д3, когато му сменя термостата пролетта почти винаги лятото прегрява, а от известно време това не го спазвам и нямам никакви проблеми и го сменям есента. Иначе за останалите неща е ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към обяд ще ходя до сервиза и ще го обсъдя с момчетата.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, neotosi said:

Здравей,

 

Бих ти дал един съвет относно смяната на термостат по това време на годината. По-добре това да го направиш есента, защото през лятото шанса да ти отвори главоболия при дълъг път е голям.  От моят опит с 4.0 д3, когато му сменя термостата пролетта почти винаги лятото прегрява, а от известно време това не го спазвам и нямам никакви проблеми и го сменям есента. Иначе за останалите неща е ок

Какво е обяснението за това проявление? :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно за тази осмица до този момент не е стояла много в гаража и винаги е била в движение. Когато го смениха в Ауди всичко беше наред. След 4 месеца колата вдигаше повече от необходимите градуси, като на клъстера изписваше, че мотора е превишил нормалните градуси и това го правеше постоянно. Когато стигне 90 градуса и продължаваше стрелката. След седмица, когато се върнах от почивка я закарах в Ауди като обясних на момчетата, какво точно се е случило. Решиха обаче да сложат нов термостат... и отново влезе при тях същото лято със същите проблеми. Какви ли не диагнози бяха, докато не сложиха стария термостат и всичко се реши. От тях като заключение получих, че това е бил проблем в 4.0 мотора, по-конкретно в самото му охлаждане, което не било на нужното ниво и имало нещо общо с влагата във въздуха (не разбирам). Средно годишно тази кола пробягва 50к километра, така че не е от осмиците, които са от така наречените "garage queen" :D. След това последваха още няколко такива опита, като резултата беше същият и ме посъветваха да го сменям през есента. Това всичко става в Porsche Plovdiv, като това е дилар на Ауди автомобили в Пловдив. Сега гледам винаги ако сменям термостат, това да се случва есен и вече толково години съм го правил и никога не съм имал проблем с нея. До колкото знам от тях, този проблем е бил решен в 4.2 моторите, както и много други "малки" проблеми от 4.0 мотора.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, явно не е проблем на тези мотори щом със стария термостат е ок. :unsure: Освен да не успяват да го обезвъздушат правилно, нямам идея :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...