Calabira2019 Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Здравейте, имам Audi A4 1.9TDI Септември 2000та година с дясна дирекция, максимална мощност на двигателя 85kW. Хвърля антифриз през капачката на разширителния съд. Капачката е сменяна но НЕ с оригинална, правих и газово замерване 3ри пъти на различни места и резултат е отрицателен. маркучите не са твърди, антифриза не мирише на нафта. Правено е пълно обслужване и е сменяна водна помпа. Преди два дена се оказа че термостата е заминал, перка и виско. Смених ги но проблема продъжава. Като карам градско губи малко малко антифриз но на дълъг път ако я карам със 140+ губи горе долу около 0.5-1л на 100км, а ако я карам под 130 губи различно количество, някой път малко друг път много . Колата си я докарах от англия септември миналата година някъде в унгария ми светна за първи път лапата за анфриза, също така няколко пъти като е по горещо ми светва лампата за маслото но масло си има, в студено време нямам такъв проблем, това го споменавам ако случайно има връзка с проблема. Ходих в 4ри сервиза, в първия ми казаха че надува и е за смяна на гарнитура и да се провери главата. В другите 3ри са доста уверени че не надува, там и правих газовите замервания но се са сигурни за проблема. Сега съм се спрял в един сервиз където ми смениха термостата, перката и виско. Моля за съвет ако някой е имал подобен проблем или има идея какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Как е температурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Calabira2019 Публикувано 2 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Преди да сменя термостата трудно стигаше до 90 и не поддържаше температурата. Сега след като смениха термостата си вдига до 90 и подържа температурата и не загрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Ако изгаря антифриза пуши бяло през ауспуха при загрян мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Попадане на антифриз в цилиндър е възможно и през смукателната система . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Calabira2019 Публикувано 2 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 1 minute ago, audi+ said: Ако изгаря антифриза пуши бяло през ауспуха при загрян мотор Благодаря за отговора. Колата не пуши. Разширителния съд има една тръбичка отдолу където изтича антифриз когато изхвърля през капачката. Имам вързано шише там с маркуч и антифриза пълни шишето, изхвърля го от там не го изгаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Провери хубаво за течове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djambo Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Колега. За смяна на гарнитура на главата си. И при мен беше същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Calabira2019 Публикувано 3 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 (Редактирано) Благодаря за отговора колега. Като гледам на там отиват нещата, предполагам и главата ще трябва да я проверявам като ще се отваря мотора? Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djambo Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Задържително и ревизия на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Calabira2019 Публикувано 4 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 (Редактирано) утре ще ходя в сервиз Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djambo Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Колега на мен ми взеха 350лв за шлайф, райбероване (напасване) на клапани, смяна на гумички и всички гумени уплътнения. Това е цена за труд и части от сервиза. Можеше да ми излезе и по малко , като сума , но нямах време да се занимавам с частиге. Дано при Вас е по безболезнено. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Calabira2019 Публикувано 5 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Благодаря колега, ще кажа какво е станало като приключа. Редактирано 6 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 От преливника ли хвърля антифриз? При мен казанчето (автермаркет) беше се раздуло като яйце където е капачката. И закупих оригинална и пак не уплътняваше и при висока скорост изхвърли вода от преливника. И е много важно капачката да е проверена. Закупих една с новото казанче която също се оказа ментак. Тя пък не задържа налягане. Първата ми пък маркучите бяха камък. Накрая се изръсих 28 лв. От Порше и сега е всичко супер. Сега пък почвам да сменям скоби и маркучите. След дълго каране без налягане в системата, се разтича почти от всяка връзка. Остана ми само тази връзка след термостат. От там сутрин е малко мазно, но лятото ще залягам под нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Calabira2019 Публикувано 10 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Благодаря на всички за отговорите, в крайна сметка установиха че колата надува. Сега чакам да видя дали ще съм късметлия и се надявам само гарнитурата да е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване