shablata Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 (Редактирано) Привет група! Къде във Варна може да се изкл.софтуерно AD BLUE sistem на Ауди кю5.Ако има някой с опит да сподели.Почерпката от мен.Благодаря предварително. Редактирано 2 Март 2019 от shablata правопис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komitov Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Може да питаш Infidik на кръговото под Метро ако искаш ще ти дам телефона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shablata Публикувано 5 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Мерси колега.Иво ми е единият вариянт. Имам му тел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuchev Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 Привет на всички. Моля който знае в София кой може да свърши тази работа качествено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Проблем ли ви създава системата, или не ви се долива AdBlue? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 (Редактирано) Не са виновни хората. След като няма закон който да изисква проверка на емисиите на всеки годишен технически преглед спрямо екокатегорията в талона, всеки е в правото си да прави каквото се иска. Ако ще има натиск, той трябва да е в тази посока, а не да се убеждават единични индивиди да си поддъжат колите по-чисти екологически. Същото се отнася и за махнатите катализатори. Редактирано 4 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuchev Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 Колеги системата е проблема! Установиха че NOx сензора не е в час и компютъра няма да запали колата след 1000 км. !!!! Сондичката не е 100лв., а е повече от 1300лв. и не е гаранция че като я смениш нещата се оправят. А доколкото за Адблуто, цената му е 0,70лв. и разхода му е 10 л./8000 km. a пък понеже колата ми е на 47000 км. от Порше ми го доливат безплатно. Търся такъв специалист защото вероятно такъв ще е запознат със SCR sistemata. Shablata е имал същия проблем, писах му но не мога да установя връзка с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 Щом 1300 лв ще те съборят.. надскочил си се. А понеже колата ти е на 47к от Порше, вероятно може и да е гаранционна - я ги питай гаранцията дали няма да ти падне, та така хубаво да спЕстиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 Явно няма гаранция, иначе би било логично този сензор да се покрива от гаранцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shablata Публикувано 20 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 На 5.04.2019 г. at 11:14, vuchev написа: Колеги системата е проблема! Установиха че NOx сензора не е в час и компютъра няма да запали колата след 1000 км. !!!! Сондичката не е 100лв., а е повече от 1300лв. и не е гаранция че като я смениш нещата се оправят. А доколкото за Адблуто, цената му е 0,70лв. и разхода му е 10 л./8000 km. a пък понеже колата ми е на 47000 км. от Порше ми го доливат безплатно. Търся такъв специалист защото вероятно такъв ще е запознат със SCR sistemata. Shablata е имал същия проблем, писах му но не мога да установя връзка с него. ВИЧЕВ ако искаш тел.ми пиши Аз писах образно казано какво ми се случи.Може да минеш и мн. по тънко от 1600лв.вече го знам пътя поне други да не се набутват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shablata Публикувано 20 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 На 4.04.2019 г. at 11:35, CVT написа: Не са виновни хората. След като няма закон който да изисква проверка на емисиите на всеки годишен технически преглед спрямо екокатегорията в талона, всеки е в правото си да прави каквото се иска. Ако ще има натиск, той трябва да е в тази посока, а не да се убеждават единични индивиди да си поддъжат колите по-чисти екологически. Същото се отнася и за махнатите катализатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shablata Публикувано 20 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Отговор от един индивид.Януари минах преглед със нормално работеща система адблу.Февруари като излезе от строя системата отидох на същия преглед и исках да мина втори преглед като си платя разбира се да видя разликата на изг.газове каква е със работеща система и сега когато не е в ред.След катоим обясних за какво става въпрос те ме гледаха като напукани гвоздеи сякаш са изкупчии на пръст а не проверяващи .те бяха на светлинни години от азотни оксиди и т.подобни.Започнах да търся нормите на изг. газове в БГ и в европейския съюз но особено в БГ разни институции си прехвърлят топката т.е не можах със сигурност да стигна до истината,Изатова си възтанових системата за по сигурно да ми е мирна главата а течноста е мн.евтина но самата система е доста скъпа за подръжка ако не е в ред нещо ,,,,подгрев на резеррвоара.помпа. сензор,дозатор със нагревател ..защото при по ниски температури течноста кристализира и става като мастика преди дозатора на филтрите и т.н.Или чистия въздух ни го изкарват отзад,производителя да не е прост да влезе той вътре..потребителя е насреща??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване