s7r3l0k Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Само като чета как някой бил си уплътнявал луфтовете в мотора с по-гъсто масло ме избива на смях. Не се учудвам, че точно тези уплътняващите имат отваряни теми за ремонт на турбини и двигатели. Според мен, автора може да си мине съвсем спокойно с 5W40 или 5W30. Не мисля, че има нужда от 0W30 обаче. Цецо според мен е подходил правилно, като обръща внимание на индекса на маслото, за да се избегнат влошени смазочни свойства при температурите, които достига маслото. С интерес очаквам да разберем какво се случва в двигателя, за да се постигне въпросния разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Не го казвам като максима.Споделяно е между майстори.Може би се има в предвид,че се намалява разхода на масло,а не както се смееш,че се уплътнява двигателя.И,да,сменял съм турбина,основен ремонт съм правил.Но какво общо има с маслото,не те разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 Майсторите в бг са страшна силааааааа.... по-гъсто масло- повече триене, по-висока температура, по-неефективно масло, повече го гори, а какво причинява на маслената система................. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Може да добавим и че стандарта 505.01 позволява само 5w30 и 5w40 като вискозитет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване