daks Публикувано 4 Март 2007 Доклад Share Публикувано 4 Март 2007 Съжалявам ако темата е многократно обсъждана, но от месец съм пред тая дилема и не мога да взема решение. Чудя се дали си заслужава доплащане от 5000 лв. за кола само с три години по-нова и доста наподобяваща моята. Иначе не отричам, че комфорта и лукса, който ти дава А6 не може и да се сравни с този на Б4, както и мощността, както и имиджа, както и въобще цялостното усещане. Да, но като вземем в предвид и неудобните понякога в града размери, по-големия разход, по-скъпата поддръжка,по-скъпите застраховки и данъци и се стига до задънена улица. Иначе изкушението е голямо (като се има в предвид,че съм хвърлил око на А6 от преди 5 години), но пък трябва и да сме мислещи,разумни и пресметливи. Кое да послушаме в такъв момент, разума или мерака? Фактор е също така и че на мойта всичко си и знам, в перфектно състояние е,напълно окомплектована с гуми и др. и мога да разчитам на 100% на нея, а това дето ще го взема е стрелба в тъмното и тепърва трябва да почна да го правя. За пръв път тръгвам да продавам кола без причина и като ме питат защо, нямам отговор. Просто съм изкушен от нещо по-лъскаво и усещам, че ще сгреша, ама пусти мерак. А пък и с мойта не ми се разделя. И така претегляйки + и - установявам, че съм тотално раздвоен. Ако някой може да даде добри съвети (особено по техническата и икономическа част) ще му бъда задължен. МЕРСИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Предполагам става дума за AEL мотор 140 кончета Quattro имали А6-цата ?Не съм я виждал А6-цата на живо и незнам в какво състояние е...но обикновенно тези коли са на повече от 300к км...колкото и здрави да са това си е много пробег. От друга страна твоита,направил си всичко по нея,познаваш си я...знаеш какво да очакваш. На твое място бих си останал с Б4-ката. Както каза ти разликата не е чак толкова голяма...Изчакаи още някои година и се метни на А6 Ц5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Всичко зависи от финансовите ти възможности. Но колкото и запазена кола да намериш знаеш, че докато е опознаеш ще има наливане на още пари.Виж Magnus може най-добре да ти каже - той май е направил точно същия ъпгрейд - от Б4 1.9 ТДИ на А6 2.5 ТДИ и сигурно ще те ориентира колко излиза цялата операция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Брунко, сравнението с Магнус-а не е много точно, той все пак я взе новата от доверен човек от клуба... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
usx Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Наистина зависи от финансиите. Ако ще е само заради мерака и после ще те е яд, понеже поддръжка и гориво ти бъркат толкова дълбоко в джоба, че трябва да си на диета... за мен лично няма смисъл. Ама пък ако имаш наистина финансовата възможност и си прецениш колко парички ще ти трябват за първоначалната инвестиция и после месечно няма да те удари по бюджета, защо пък да не задоволиш мерака. За кво иначе бачка човек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 5 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Наистина зависи от финансиите. Ако ще е само заради мерака и после ще те е яд, понеже поддръжка и гориво ти бъркат толкова дълбоко в джоба, че трябва да си на диета... за мен лично няма смисъл. Ама пък ако имаш наистина финансовата възможност и си прецениш колко парички ще ти трябват за първоначалната инвестиция и после месечно няма да те удари по бюджета, защо пък да не задоволиш мерака. За кво иначе бачка човек?А бе да,ама като се настрои веднъж човек за предстояща промяна, после трудно се отказва. Неговата си кола му се струва вече стара и го тегли към вдигане на нивото. Сега пък започнах да си мисля за А3 или А4, щото поне няма да го има оня ефект с по-големия разход и неудобните за града размери. А бе човърка си отвътре и не те оставя. Пуста муха, как я пуснах в главата си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
usx Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Абе разбирам те, да ти кажа. Аз дето се вика вчера взех мойта и искам нова )) Личното ми мнение обаче е, че Б4-ката е по-красива. Майка ми има Б4-ка авант куатро и на мен си ми е много на сърцето. Наистина ми се струва най-красивата кола за тази година(92-94) от този клас. А що се отнася за А3/А4 не знам как го виждаш същия разход, освен, ако наистина не уцелиш читав дизел. Иначе пак - наливай пари, псувай, наливай пари, или пък си вземаш бензинче и наливаш (уж) по-малко парички ама си ти гъла 11-13 в Софето с тия задръствания. Аз, ако бях на твое място, също както и колегата RhINoX^ каза, щях да изчакам и да се метна на Ц5 А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Аз лично сменям за А-4 авант бензин.За нищо друго.Но ще почакам манко.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Millen76 Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 И аз съм пред същата дилема. Желанието ми е продиктувано и от мерака за quattro, но след като покарах малко една такава и после седнах в моята малко ми се охлади ентусиазма. Не че 6-цата не ми хареса (въпреки че старта и е малко по-тромав) но пък не виждам причина да дам 2 пъти повече пари за да получа малко повече комфорт. Лично аз съм склонен да добавя около 2-3 хил.лв горница за тази екстра, но за такива пари все още няма читава 6-ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 6 Март 2007 Доклад Share Публикувано 6 Март 2007 И аз от време на време се мяткам на една А6ца с 2.5 мотор на кума ми и мога да кажа, че не съм кой знай колко прехласнат. Малко е по-муден при старт мотора, но иначе като влезе в обороти цепи мрака. Повече електроника вътре, шник-шнак, цветомузика, по-класни материали. Возията е същата, ако не и по-твърда от на Б4-ка. Особено отзад като се возя - може би защото и салона е по-твърд. Единственото което е неоспоримо е простора на купето!За разходите няма да споменавам - под 9 л. не може да е свали нито в града - нито извънградско (с ръчни скорости е), а като иде в Ауто Унион и му режат главата от портала ! Ако имаш възможност покарай малко една такава А6-ца да видиш как ще ти се стори и прецени добре финансовите си възможности. Определено е класа над Б4-ката, но и поддръжката и е 2-на, ако не и 4-на в някои случаи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOUTFUL Публикувано 6 Март 2007 Доклад Share Публикувано 6 Март 2007 много си прав...но си струва.....а тва за возията може да поспорим коя вози по меко...преди карах в4 сега карам 100 94 год. ами разликата е голяма във всяко едно отношение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 6 Март 2007 Доклад Share Публикувано 6 Март 2007 Да ама говорим за А6 В5 ако не се лъжа не за Ц4-ката. Кораба вози по-добре ... спор няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 6 Март 2007 Доклад Share Публикувано 6 Март 2007 А6 C5 a ? Инак стана някакъв хибрид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 7 Март 2007 Доклад Share Публикувано 7 Март 2007 тъй тъй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване