Blasteraudi Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Здравейте колеги. Сутрин при около нулата колата ми има едно такова неприятно замисляне дали да запали-дали да не запали.Стартера някак го усещам че върти едно малко бавно ,а ако укумулатора ми е нов. Смених свещите - 4 на беру. Няма резултат. Притриша един два пъти и замотори. Усещам някак че нещо не е както трябва. Дайте някакви идеи или направо якой читав сервиз в София за дизеляци. Искам да ми я погледнат момчета дето си разбират от работата,не някакви а аматьори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Това, че акумулатора е "нов"нищо не решава. Провери дали е добре зареден и дали зарежда добре. Ако всичко с него е наред направи профилактика на стартера. Свещите нямат нищо общо с бавното завъртане на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blasteraudi Публикувано 14 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Акумулатора ми е зареден добре. Ходих в един сервиз я гледаха. На диагностиката изкарва че дюзите на първи и втори цилиндър дават малки отклонения в стоиностите, ама казаха че не е нищо съществено. Казаха ми че стартера върти добре.Общо взето ми взеха едни 40 кинта за диагностика но не виждат къде може да е проблема.Всичко изглежда наред-свещи ,темп.датчик .Тоя ми вика може да сменим гумички на дюзите,някакъв работен комплект ама не дава гаранции.....и незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 (Редактирано) Тоя проблем от кога е? Когато беше доста под нулата как палеше? Редактирано 14 Март 2019 от skorvod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blasteraudi Публикувано 15 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 На -8 -10 палеше ама малко по трудно с повече въртене и повече притришане .като заработи има един период 15-20 секунди където все едно прескача и държи на 1000 об. После се нормализира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Това ми звучи като датчик за температурата на охладителната течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване