инжектопляктор Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) Здравейте, имам проблем с посоченото Ауди. Дава произволни грешки на TPS, Trottle closed switch, Lambda сонда(понякога), както и температурен датчик - тя почти никога не изчезва. Колата работи зле на празен ход и на газ и на бензин - все едно прекъсва. Свалях свещите - не са почернели от масло, изолаторът на електрода им е бял, не са зацапани от гориво. Обаче като я запаля пуши в началото. Но не надува, не загрява, маркучите не са твърди и има парно, макар и малко посредствено в момента. Сигурно са клапите. Проблемът ми е, че не мога да открия причина за разнообразните грешки които ми дава. И не мога да открия причина да работи неравномерно. Кабелите са нови, свещите са ОК - свалях ги. Маркучите около моното са ОК. Стъпковото е чисто ново. Като клатя моното не се променя работата на двигателя, значи тампона на моното е ОК. Моля да ми дадете жокери. Единственият проблем, който засичам и е възможен реално е с датчика за температурата на антифриза. Него ще го подменим. Но е нестабилна както на газ, така и на бензин. И втори въпрос - малко е омаслен двигателя от гарнитура на капак клапани и скъсана картерна вентилация. Обаче защо припушва като я запаля в началото и после спира? Да не би гарнитура на колекторите да е прецакана също или? Ако гореше масло, свещите нямаше да са толкова чисти, нали? Едва ли е гарнитура на глава, минах лично аз с колата 350км и нищо не се случи. Дори маркучите не се втвърдиха. Редактирано 3 Май 2019 от инжектопляктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Ниските обороти са пряко свързани с т-датчика и TPS-a, така че почни от тях - най-вероятно са за смяна. Ако свещите са бели вероятно е много бедна сместа - т-датчика не отчита вярно и лъже ЕКУ-то че е прекалено загряла или смуче въздух отнякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 3 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) На газ оказва ли влияние температурен датчик? Вече е закупен - Вернет. Относно TPS - откъде да намеря плочка за потенциометъра? Втора ръка не мисля, че е адекватно да се взима. Пример - нов стъпков мотор 70лв, втора ръка го няма или искат по 40лв. Свещите са леко черни като електроди. Но изолаторът на централния електрод не е почернял от нагар. Това имах предвид. Не е като да се дави в бензин или масло - уж. Редактирано 7 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Откачи си ламбда сондата, след това разкачи акумулатора за 5 минути и виж дали работи нормално след това. Може да сложиш ресет реле, което да нулира настройките на ECU след всяко гаснене на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Да, това също е вариант - може да трупа грешки на газ и затова да се развалят ниските обороти. Слагането на ресет реле на ЕКУ-то ще свърши работа в този случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 7 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Привет, откачена ламбда сонда, изчистени грешки. Палиш я и след това започва да работи нестабилно на бензин. На газ също. Все едно има проблем с електрониката. Сменен термодатчик, кабели на свещи, стъпково моторче 6 пиново. Очаквам да дойде TPS датчик, за да го сменя - и то друга електроника не остана по колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
инжектопляктор Публикувано 12 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 Електрониката по TPS наглася ъгъла на запалването. Смених го. При диагностиката ми бягаше внезапно ъгъла но го неглижирах. Оказа се че като го смених започна да работи нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване