never Публикувано 7 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2019 Колеги здравейте! Днес както си карах градско с 30-40 колата изгасна и не можех да запаля повече. При опит да запаля директно бие контра. Вкарахме я в сервиза и на първо чете видяхме, че обтяжната ролка на ангренажният ремък беше изкривена. Бутнахме я на 5та скорост и прескочи. В сряда ще се отваря да се види какво точно е станало ама бих искал да чуя и ващо мнение за причината. Щях да забравя... става на въпрос за A4 B7 2.0tdi Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2019 най-вероятно, защото не е сменена и блокирала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komitov Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 (Редактирано) На 6/7/2019 at 23:12, never написа: Колеги здравейте! Днес както си карах градско с 30-40 колата изгасна и не можех да запаля повече. При опит да запаля директно бие контра. Вкарахме я в сервиза и на първо чете видяхме, че обтяжната ролка на ангренажният ремък беше изкривена. Бутнахме я на 5та скорост и прескочи. В сряда ще се отваря да се види какво точно е станало ама бих искал да чуя и ващо мнение за причината. Щях да забравя... става на въпрос за A4 B7 2.0tdi Поздрави Шпилката на обтяжната ролка или се е скъсала или се е изтръгнала от резбата на главата. Причината за това е ,че шпилката не е сменена при предишната смяна на ремъка и ролките или майстора не стягал с динамометричен ключ с нужното усилие и е пренатегнал. Редактирано 9 Юни 2019 от komitov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
never Публикувано 9 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Колеги мерси за отговорите. Принципно всичко е било сменяно на време. Шпилката просто се изкривила и ремъкът е превъртял. Предполагам и клапаните е набил. Ще се разбере в сряда :D. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
never Публикувано 12 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Колеги,вчера вкарахме колата. За мой огромен късмет клапаните не са ударени. Оказа се, че шпилката на ролката е излезела от резбата си и се изкривила. Резбата на тази шпилката е 8 милиметра и ми сложиха по-дебела шпилка с резба 10 мм от 1.9tdi. Относно това какъв зор е видяла да се изкриви така, нямат обяснение от сервиза. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Браво, хубава новина. Значи при този двигател не се удрят клапани при скъсване на ангренажен ремък, така ли излиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Не, просто колегата е имал късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 При мен се беше почти развила и излязла. Добре, че не беше излязла. Излезе ми като сменях ролката. Явно при развиването на гайката се е развивала и шпилката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komitov Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Преди 11 часа, never написа: Колеги,вчера вкарахме колата. За мой огромен късмет клапаните не са ударени. Оказа се, че шпилката на ролката е излезела от резбата си и се изкривила. Резбата на тази шпилката е 8 милиметра и ми сложиха по-дебела шпилка с резба 10 мм от 1.9tdi. Относно това какъв зор е видяла да се изкриви така, нямат обяснение от сервиза. Поздрави Мерихте ли компресия? Малко ме съмнява да няма поне един,два ударени,а и казваш ,че е изгаснала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
never Публикувано 13 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2019 (Редактирано) Да. Не знам точно каква е била стойността, но ми казаха че е идеална. Редактирано 14 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване