Jump to content

Ролки на ангренажен ремък


never

Recommended Posts

Колеги здравейте!

Днес както си карах градско с 30-40 колата изгасна и не можех да запаля повече. При опит да запаля директно бие контра. Вкарахме я в сервиза и на първо чете видяхме, че обтяжната ролка на ангренажният ремък беше изкривена. Бутнахме я на 5та скорост и прескочи. В сряда ще се отваря да се види какво точно е станало ама бих искал да чуя и ващо мнение за причината. Щях да забравя... става на въпрос за A4 B7 2.0tdi

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/7/2019 at 23:12, never написа:

Колеги здравейте!

Днес както си карах градско с 30-40 колата изгасна и не можех да запаля повече. При опит да запаля директно бие контра. Вкарахме я в сервиза и на първо чете видяхме, че обтяжната ролка на ангренажният ремък беше изкривена. Бутнахме я на 5та скорост и прескочи. В сряда ще се отваря да се види какво точно е станало ама бих искал да чуя и ващо мнение за причината. Щях да забравя... става на въпрос за A4 B7 2.0tdi

 

Поздрави

Шпилката на обтяжната ролка или се е скъсала или се е изтръгнала от резбата на главата. Причината за това е ,че шпилката не е сменена при предишната  смяна на ремъка и ролките или майстора не стягал с динамометричен ключ с нужното усилие и е пренатегнал.

Редактирано от komitov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси за отговорите. Принципно всичко е било сменяно на време. 

Шпилката просто се изкривила и ремъкът е превъртял. Предполагам и клапаните е набил. Ще се разбере в сряда :D.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,вчера вкарахме колата. За мой огромен късмет клапаните не са ударени. Оказа се, че шпилката на ролката е излезела от резбата си и се изкривила. Резбата на тази шпилката е 8 милиметра и ми сложиха по-дебела шпилка с резба 10 мм от 1.9tdi. Относно това какъв зор е видяла да се изкриви така, нямат обяснение от сервиза.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се беше почти развила и излязла. Добре, че не беше излязла. Излезе ми като сменях ролката.

 

Явно при развиването на гайката се е развивала и шпилката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, never написа:

Колеги,вчера вкарахме колата. За мой огромен късмет клапаните не са ударени. Оказа се, че шпилката на ролката е излезела от резбата си и се изкривила. Резбата на тази шпилката е 8 милиметра и ми сложиха по-дебела шпилка с резба 10 мм от 1.9tdi. Относно това какъв зор е видяла да се изкриви така, нямат обяснение от сервиза.

Поздрави

Мерихте ли компресия? Малко ме съмнява да няма поне един,два ударени,а и казваш ,че е изгаснала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...