Jump to content

Ауди а3 sportback 2008 2.0tfsi quatrro


Lyubotonchev

Recommended Posts

Здравейте колеги , наскоро купих горе посечената кола и днес видях , че от някъде ми капе масло. Преди седмица смених маслото и днес при проверка долях към 0.4 литра , което е доста. Като погледна през двигателя се вижда че е омаслено около вакумпомпата , дали може да е от нея ? Или ако някой е имал подобен проблем , ще се раадвам да сподели.

 

Поздрави

Редактирано от Lyubotonchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тъкмо смених гарнитурата на разпределителния вал.. сега чакам да видя. Какво искаш да кажеш със това 2.0 tfsi ?  Че мотора гори масло ок ама чак пък толкова..... нещо не ти схванах логиката 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото знам моторите от това поколение в а3 не страдат от проблема с буталата, както при а4,а5 и т.н. Теча може да е от много места посети сервиза които ти е сменил маслото може и от пробката да тече.. знае ли човек в наши дни. Прави ли петна като я оставиш за през нощта? Трябва да е голям теч ако е ичезнало толкова за седмица.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2008 година се засичат двата двигателя - старият ЕА113 и новият ЕА888 (който е и проблемния). Колегата ако каже с какъв код е двигателя ще се разбере дали е ЕА113 или ЕА888. В А3 8P ЕА888 са с кодове CCTA/CBFA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после някой да каже кои точно са проблемните 2.0 tfsi при А3ките. Благодаря. Иначе този двигател на това купе.. Че и кватро си е приказка. Честито.

Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на гарнитурата която съм посочил по-горе , няма видим теч , днес ще я качвам на канал да изчистя кората и двигателя защото сигурно има някъде събрано и сутринта намерих няколко много малки капки под колата , но не е както преди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.07.2019 г. at 10:41, GTX3071R написа:

2008 година се засичат двата двигателя - старият ЕА113 и новият ЕА888 (който е и проблемния). Колегата ако каже с какъв код е двигателя ще се разбере дали е ЕА113 или ЕА888. В А3 8P ЕА888 са с кодове CCTA/CBFA.

Двигателя е със код CCZ, ще кача снимка по-късно.

20190802_104953.jpg

Редактирано от Lyubotonchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа , днес покарах малко повече , след като спрях оставих колата за около 2 часа , и колата беше леко под наклон. Сега като я преместих видях , че пак е направило локвичка отдолу , проверих маслото не е мръднало , проверих под вакумпомпата няма видима следа от теч , това ме навежда на мисълта , че се отича насъбраното масло от кората. Утре ще отида да я измия , ама незнам къде ще стане това , защото колата трябва да се вдигне да се свалят корите и тогава да се почисти.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...