Lyubotonchev Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте колеги , наскоро купих горе посечената кола и днес видях , че от някъде ми капе масло. Преди седмица смених маслото и днес при проверка долях към 0.4 литра , което е доста. Като погледна през двигателя се вижда че е омаслено около вакумпомпата , дали може да е от нея ? Или ако някой е имал подобен проблем , ще се раадвам да сподели. Поздрави Редактирано 30 Юли 2019 от Lyubotonchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 вероятно е гарнитурата на клапаните, виж като махнеш капака отзад как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Само от омасляване не се губи толкова. Хайде насочи се сам къде е проблема - 2.0 Tfsi . Кофти работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubotonchev Публикувано 30 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 (Редактирано) Тъкмо смених гарнитурата на разпределителния вал.. сега чакам да видя. Какво искаш да кажеш със това 2.0 tfsi ? Че мотора гори масло ок ама чак пък толкова..... нещо не ти схванах логиката Редактирано 6 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Какво значи чак толкова - като гори - гори по 1-2 литра на 1000 км. Това ако ти се вижда малко здраве да е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 (Редактирано) Колега до колкото знам моторите от това поколение в а3 не страдат от проблема с буталата, както при а4,а5 и т.н. Теча може да е от много места посети сервиза които ти е сменил маслото може и от пробката да тече.. знае ли човек в наши дни. Прави ли петна като я оставиш за през нощта? Трябва да е голям теч ако е ичезнало толкова за седмица. Редактирано 6 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 31 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2019 2008 година се засичат двата двигателя - старият ЕА113 и новият ЕА888 (който е и проблемния). Колегата ако каже с какъв код е двигателя ще се разбере дали е ЕА113 или ЕА888. В А3 8P ЕА888 са с кодове CCTA/CBFA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Най-после някой да каже кои точно са проблемните 2.0 tfsi при А3ките. Благодаря. Иначе този двигател на това купе.. Че и кватро си е приказка. Честито. Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubotonchev Публикувано 1 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 След смяна на гарнитурата която съм посочил по-горе , няма видим теч , днес ще я качвам на канал да изчистя кората и двигателя защото сигурно има някъде събрано и сутринта намерих няколко много малки капки под колата , но не е както преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubotonchev Публикувано 2 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 (Редактирано) На 31.07.2019 г. at 10:41, GTX3071R написа: 2008 година се засичат двата двигателя - старият ЕА113 и новият ЕА888 (който е и проблемния). Колегата ако каже с какъв код е двигателя ще се разбере дали е ЕА113 или ЕА888. В А3 8P ЕА888 са с кодове CCTA/CBFA. Двигателя е със код CCZ, ще кача снимка по-късно. Редактирано 2 Август 2019 от Lyubotonchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 CCZA e EA888. Сега погледнах и съм го пропуснал предния път http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=119 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubotonchev Публикувано 2 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Такаааа , днес покарах малко повече , след като спрях оставих колата за около 2 часа , и колата беше леко под наклон. Сега като я преместих видях , че пак е направило локвичка отдолу , проверих маслото не е мръднало , проверих под вакумпомпата няма видима следа от теч , това ме навежда на мисълта , че се отича насъбраното масло от кората. Утре ще отида да я измия , ама незнам къде ще стане това , защото колата трябва да се вдигне да се свалят корите и тогава да се почисти..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване