urumkata Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Здравейте колеги.Става дума за Кю 7 4,2 ТДИ 2008 година.Оригиналната батерия е 110Аh на 850А пусков ток.Ако сложа 110Ah на 900 аншера пусков,проблем ли ще е .Говорим ако не се кодира акомулатора??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 1 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Ако не се кодира няма да изкара много дълго новия акумулатор. Отделно battery management системата няма да функционира коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepe karaivanov Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Здравейте! имам същият проблем,не ми е кодирана батериятаи не издържа повече от шест седем месеца! каксе кодира ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 С компютър се въвежда номер на акумулатор подобен на този, който си сложил и това информира компютъра, че има нов акумулатор и той управлява зареждането като за нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepe karaivanov Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Всеки ли акумулатор има такъв номер,или трябва да купя от Ауди ? Сложих първо bosh Agm ,сега го смених с banner Agm и резултатът е същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Август 2019 Доклад Share Публикувано 3 Август 2019 Не всеки. Но има 1 тема в А6 с номера на разни акумулатори. Намери за някой с подобни параметри, без значение, че не е точно същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Август 2019 Доклад Share Публикувано 5 Август 2019 On 8/3/2019 at 1:04 AM, Pepe karaivanov said: Всеки ли акумулатор има такъв номер,или трябва да купя от Ауди ? Сложих първо bosh Agm ,сега го смених с banner Agm и резултатът е същия Имай предвид, че не всеки АГМ акумулатор е подходящ за тази кола. Тези акумулатори въобще не "харесват" зареждането на 14 волта и се смилат за нула време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvm_88 Публикувано 5 Август 2019 Доклад Share Публикувано 5 Август 2019 Agm акумулаторите са направени за коли със старт/стоп системи, като там изкарват малко повече от обикновен. В нормална кола се скапват много бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Август 2019 Доклад Share Публикувано 5 Август 2019 Отделно там системите зареждат на ~12волта и като сложиш на кола, която нормално функционира на 14 му се е*ава мамата, загрява много повече от нормално предвиденото и чао. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Август 2019 Доклад Share Публикувано 5 Август 2019 (Редактирано) Няма как да заредиш АГМ акумулатор с 12 волта. При тях по-специалното е само че се ограничава тока по време на заряд, понеже топлината не може толкова лесно да се разпредели равномерно, тъй-като електролита им не е течен. Редактирано 5 Август 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepe karaivanov Публикувано 5 Август 2019 Доклад Share Публикувано 5 Август 2019 А какъв трябва да сложа и какво точно трябва да направя за да нямам проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir14 Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Интересуваме на акумилатора на Q7 2013г З.0тди,ако махам плюсовата клема за да не ми пада акумулатора,после ще имам ли някакъв проблем??Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 7 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Защо ти пада акомулатора мисля е по-важно!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Ще имаш хиляди грешки после. Ще ти свети аср-а докато се калибрира всеки път волана. Тия коли не са предвидени да им спираш захранването често, даже само в краен случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 8 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 (Редактирано) Абе едно време на жигулито нищо не му ставаше ......еееехххх какви времена бяха.Основен ремонт на пътя и си ок.Масло не гледаш,нито колко ампера акомулатор Аз също мисля ,че ще има проблеми,може би не от първият път защото аз лично съм го разкачал веднъж на моята като сменях но мога да кажа че бях късметлия. Колкото до началният ми въпрос за кодирането,искам да кажа,че моят не е кодиран и за сега вадя късмет.Дано издържи колкото АГМ .Ще държа темата ъпдейтната ако се случи нещо по фатално. Редактирано 9 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir14 Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Защо ти пада акомулатора мисля е по-важно!!!!!Не че пада,ама няма да мога да е карам около един месец,след това незнам дали ще запали.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 9 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Ами той ще си падне евентуално ако не е хубав до 10 процента и тогава ще се изключат много от системите и така и ще остане.Недей да рачкачаш нищо, не и трепери толкова много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 (Редактирано) Ако няма да я кара цял месец е добре да го откачи. Иначе ако акумулатора не е идеален или има малка утечка, няма да може да запали със сигурност. Много по-лесно е да изчистиш грешки от колкото да търсиш някой да ти дава ток. Представи си връщаш се от чужбина и ти трябва колата спешно: по-добре да можеш да си я караш, макар и с грешки. Редактирано 9 Март 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ill nino Публикувано 12 Март 2020 Доклад Share Публикувано 12 Март 2020 Няма да има никакъв проблем ако разкачи акумолатора. Ще може да си кара колата нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване