Jump to content

Въпрос за акомулатор??


urumkata

Recommended Posts

Здравейте колеги.Става  дума за Кю 7 4,2 ТДИ 2008 година.Оригиналната батерия е 110Аh  на 850А пусков ток.Ако  сложа 110Ah на 900 аншера пусков,проблем  ли ще е .Говорим ако не се кодира  акомулатора???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се кодира няма да изкара много дълго новия акумулатор. Отделно battery management системата няма да функционира коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

имам същият проблем,не ми е кодирана батериятаи не издържа повече от шест седем месеца!

каксе кодира ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С компютър се въвежда номер на акумулатор подобен на този, който си сложил и това информира компютъра, че има нов акумулатор и той управлява зареждането като за нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ли акумулатор има такъв номер,или трябва да купя от Ауди ?

Сложих първо bosh Agm ,сега го смених с banner Agm и резултатът е същия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всеки.

Но има 1 тема в А6 с номера на разни акумулатори. Намери за някой с подобни параметри, без значение, че не е точно същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/3/2019 at 1:04 AM, Pepe karaivanov said:

Всеки ли акумулатор има такъв номер,или трябва да купя от Ауди ?

Сложих първо bosh Agm ,сега го смених с banner Agm и резултатът е същия

Имай предвид, че не всеки АГМ акумулатор е подходящ за тази кола. Тези акумулатори въобще не "харесват" зареждането на 14 волта и се смилат за нула време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Agm  акумулаторите са направени за коли със старт/стоп системи, като там изкарват малко повече от обикновен. В нормална кола се скапват много бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно там системите зареждат на ~12волта и като сложиш на кола, която нормално функционира на 14 му се е*ава мамата, загрява много повече от нормално предвиденото и чао.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да заредиш АГМ акумулатор с 12 волта. При тях по-специалното е само че се ограничава тока по време на заряд, понеже топлината не може толкова лесно да се разпредели равномерно, тъй-като електролита им не е течен.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Интересуваме на акумилатора на Q7 2013г З.0тди,ако махам плюсовата клема за да не ми пада акумулатора,после ще имам ли някакъв проблем??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще имаш хиляди грешки после. Ще ти свети аср-а докато се калибрира всеки път волана.

Тия коли не са предвидени да им спираш захранването често, даже само в краен случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Абе едно време на жигулито нищо  не му ставаше  :)  ......еееехххх какви времена бяха.Основен ремонт на пътя и си ок.Масло не гледаш,нито колко ампера акомулатор :) 

 Аз също мисля ,че ще има проблеми,може би не от първият път защото аз лично съм  го разкачал веднъж на моята като сменях  но   мога да кажа че бях късметлия.

Колкото до началният ми въпрос  за кодирането,искам да кажа,че моят не е кодиран и  за сега вадя късмет.Дано издържи колкото АГМ    .Ще държа темата ъпдейтната ако се случи нещо по фатално.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ти пада акомулатора  мисля е по-важно!!!!!

Не че пада,ама няма да мога да е карам около един месец,след това незнам дали ще запали.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той ще си падне евентуално ако не е хубав до 10 процента и тогава ще се изключат много от системите и така  и ще остане.Недей да рачкачаш нищо, не и трепери толкова много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да я кара цял месец е добре да го откачи. Иначе ако акумулатора не е идеален или има малка утечка, няма да може да запали със сигурност. Много по-лесно е да изчистиш грешки от колкото да търсиш някой да ти дава ток. Представи си връщаш се от чужбина и ти трябва колата спешно: по-добре да можеш да си я караш, макар и с грешки.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...