bobitur Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Колата върви, но ми се струва слаба особено в големите скорости, до 140 набира, но после не може повече от 160 км. Направих лог на магистралата ама попаднах в малко трафик и на места не съм карал и забравих да спря лога. До сега съм карал само тди и ми се струва малко слабо вървенето особено в големите скорости и до 2500 оборота малко слабо. Дебитомер на 5 след 140 не може да направи повече от 100 единици, иначе на малките скорости пълни до 120. Турбото като гледам няма дрАми пълни около 0.55 или 1550 при надморска височина 998 около Пловдив. Ще съм благодарен на всички които постнат и помогнат. log.csv Редактирано 16 Август 2019 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Компресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 16 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Колата не губи течности. Не тресе, не пуши,(хем, че катализатор си е на мястото), не Колебае обороти, но ще я примеря. Разхода ми се вижда малко висок извън града около 14 газ и то на пресечена местност. На бензин не съм е засичал, защото с купуването се сложи газ. Други предложения? Редактирано 16 Август 2019 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Въздушен филтър и свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 16 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Филтри масла и ангренажен ремък е сменян, но за свещи и бобини не съм се замислял. Няма ли да натрупа грешка ако свещи или бобина има за смяна. Дали да не е закарам на Елкон и газ анализатор. Искам да се извиня, но от скоро карам бензинови коли, и много не съм наясно. Газовия инжекцион е с дълготраен трим под + 5 процента. Което си мисля, че по горенето няма дрАми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 На 16.08.2019 г. at 16:43, bobitur написа: До сега съм карал само тди и ми се струва малко слабо вървенето особено в големите скорости и до 2500 оборота малко слабо. log.csv 21 kB · 4 downloads Ти какво очакваш да се случва при бензинова кола с турбо до 2500 оборота? Вярно, че К03-ката е като за кючодържател и все пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Добре, очакванията ми бяха по големи, признавам. Но защо не може да вдигне повече от 160 км. Другото ми Ауди е а4 в5 с 1.6 двигател и е с обикновена газова и на газ си вдига 180. Значи има проблем. Тежината на двете е почти еднаква А3 е куатро и е към 1200 кг. А4 е само на предно. Следователно вървежа във високите трябва да е в полза на по големия двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Може да замериш катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) Как на газ анализатор ли? Нямам представа, до сега всичките ми тди още след закупуването им махах катализатора. Но тук не искам да бързам заради двете ламбда сонди. Гледам днес точно до щеката е омаслено и предполагам е коляното на картерна вентилация след дебитомера. От там може да пропуска надув или да навлиза въздух който не е отчетен от дебитомера. И въпросния дебитомер чак на 5500 оборота ли трябва да прави 120 единици. Някой може ли да ме насочи за Пловдив и региона към кой майстор или сервиз да се насоча. Да ми направи диагностика и открие проблема. Редактирано 19 Август 2019 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Мое мнение е,че първо трябва да оправиш нормалната работа на бензин ,след това да се насочиш към газта ,за да имаш база да сравняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 На бензин е същото. И трима на газ е докаран на +5. Което е в нормите, при вдигане времената на газ стана +10 и веднага наби грешка. Някой колега от Пловдив със същия двигател сток, ако има желание да направи едно кръгче за сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване