slubo1 Публикувано 24 Август 2019 Доклад Share Публикувано 24 Август 2019 Колеги моля дайте съвети след потегляне или подаване на газ на място светва лампата за маслото а масло има и така измина близо 400 км на празен ход при всяко палене няма нищо колата е s8 d2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 24 Август 2019 Доклад Share Публикувано 24 Август 2019 за нивото или за налягането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slubo1 Публикувано 24 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2019 За налягането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin88 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 (Редактирано) Ако изтропва при всяко палене при загрял мотор имаш износени или направо счупени банани на обтегач, разтегнати вериги след което и ниско налягане съответно. Отклоненията на валовете можеш да видиш през VCDS или друг диагностичен инструмент. По добрия случай е омаслен Датчик за налягането, отиваш го с глух ключ чистиш, после навиваш малко тефлон лента завиваш обратно. Проверяваш кабела може да няма волташ. Проверяваш дали си стегнал хубаво масления филтър ако си сменял на скоро масло. За нивото на масло и течове трябва да си го свършил като чек. Проблем със запушени маслени магистрали рядко се среща в резолтат на лош ремонт или затлачен картер и филтър. Маслото е евтино, двигателя е скъп. Сменяйте го според това как карате. И Само Пълна Синтетика 8 цилиндровите бензинови двигатели са създадени за такова масло. На дизели и 6-таци слагайте и краве масло, полу - краве и минералка - краве, това са грешните мотори за А8 D2 които не трябваше да ги има. Редактирано 25 Август 2019 от Martin88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Измери налягането на маслото с манометър. Не карай колата така ,без да си установил причината за святкането на лампата за налягане! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2019 Тъпата система за ранно известяване за липса на налягане на маслото е направена да се задейства след 1800-2000 оборота. Най-вероятно имаш проблем или с налягането или с датчика за налягане. Докато не установиш какъв е проблема не карай колата за да не хвърлиш мотора! Задължително да се измери налягането на маслото на празен ход и на 3-4к оборота! Ако налягането е в норми значи ще е малкия дявол, развален датчик подаващ информация за налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване