lubolalev Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 14 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Хахаха, благодаря ти Lubolalev, изгледал съм всичко в ютуб, относно тди, но за моето ауди, няма много инфо, но нещата са сходни на всички тди-та, говоря като методи на настройка. Въпросът е, че никой не каза как е добре да е порцията, едни я правят на 2,5, други на 3,5...Мисляп да си докарам първо центровката на 60-65 и после порцията на 2,6 - 3. И каквото сабя покаже. Благодаря още веднъж! Разгледай снимките от ваг комя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 моята беше навремето 2.8 мг. от плочката,а центровката на зелената черта точно колко не помня. Мисля че 60-65 и 2.8 е най-добре. Преди това бях на синята черта и 3.4мг и беше тромава,за тоя мотор 1z е добре да е в предварение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 17 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 (Редактирано) Братле, всичко става много лесно, но в падащото меню има 4 различни 1Z ДВГ-та All 1z 1994 80 1z 92-2.94 80 1z 2.94 (ver D08) 80 1z 2.94 (ver D09) Първо трябва да направя центровката, защото милиграмите ги правих от 2.5 до 4 и разлика не усещам. Сега е на 55-60 и на 2.6-2.8млг. Разхода (направих една разходка уикендя) 5.5-5.7 главно по магистрала 130км/ч. Чета в TDI форума, че било хубаво да е максимално близо до зелената линия, но не знам според коя графика да я сложа там Иначе колата студена пали от раз, но работата на мотора не ми допада, работи малко твърдо, може би заради малкото предварение. Иначе всичко е на белези и твърдата работа се дължи на центровка и порцията гориво. с по-бедна смес, работи по-меко. Ауди 80 б4 1994 година е. Редактирано 18 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 (Редактирано) Моята беше 94 1Z с питсбург дебитомера на документи 95г.март,почти съм сигурен че беше 65 на 2.8 и точно на зелената черта.До като не бутнахме ГНП-то в предварение на зелената ( беше на синята ) си беше мъртвец ! Ако е карш на над 3.8-4.0 и нагоре и или в закъснение ( мотора работи меко тогава) след кратко време ще пропуше синкаво.. Забравих,всичко това сме правили на загрял двигател. И според мен трябва да работи по твърдо тогава е в предварение ! Редактирано 19 Ноември 2019 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 20 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2019 Здравейте колеги, След като отсраних доста броблеми, сега се оказа че турбото пренадува. Ще направя някакъв лог тези дни, но ме интересува на 1Z моторите турбото с вакуум ли се управлява, или с налягане. Какво се случва с автомобила когато забие муцуна? Как работи турбото в такъв режим и как работи ГНП-то и колко е вредно да се кара в авариен режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 27 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2019 (Редактирано) Когато забие муцуна вече е влязла в авариен режим и на практика нямаш турбо,гасиш палиш на ново и така до следващото забиване,виж си разтоварващия клапан N 75,а също провери вакумните маркучета за протрито скъсано,на 13 канал стойностите на дюзите са извън всякакви норми,колко са близо до нула по добре,трябва да си пипнеш центровката,много е на предварение затова е шумен мотора,и аз вървя по твоя път с главата,сменени водна помпа,термошалтер,термостат в града лятото включва първа степен на 92 гр и всичко се оправя но на дълъг път и особенно дълъг баир подминава първото деление след 90 гр .Центровките ги прави на загрял мотор за да са верни,може да си сипваш двутактово масло в нафтата по 5 гр. на литър,веднага сменя звука на мотора,и за дюзите е добре . Редактирано 27 Декември 2019 от parconi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 25 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 (Редактирано) На 27.12.2019 г. at 14:51, parconi написа: "може да си сипваш двутактово масло в нафтата по 5 гр. на литър,веднага сменя звука на мотора,и за дюзите е добре" Колега, не ти препоръчвам да сипваш 2т масло в нафтата, защото при изгарянето се отделя цинк, който прави секс със дюзите и после и с теб. След като взех куатрото 1.8т не бях палил 1.9-ката 3 месеца, запали преди да бях сложил ключа в таблото 60/65 центровка и 3-3,5 порция. Иначе секса с загряването е само то гарнитурата на главата, гарантирам ти. Когато я галиш и я караш с 2к оборота не е проблем, но когато я назобаш на 2.8-3к оборота, турбото тогава бачка на макс и надува и през прецаканата гарнитура. Сваляй и прави, няма смисъл да правиш нищо друго, но ако не се отстрани проблема навреме, има последствия и за мотора, а именно, там където е влизал антифриз, в един, или няколко цилиндъра, се появява ръжда по сегментите, огледалото на цилиндъра и по стеблото и главата на клапаните. Охладителната система, работи с налягане, по-голямо от предвиденото за дълго време, което я амортизира. Скапват се маркучите, разширителния съд, парното (което си е смотано и без друго и теква когато си поиска). Действай Редактирано 25 Септември 2020 от ByColt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 31 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2020 (Редактирано) От двутактово масло нищо няма да им стане на дюзите,даже ще им се отрази добре,по немските форуми доста е изписано по темата,а аз лично съм го изпробвал във времето,по новите еко норми нафтата сега е със по малко съдържание на сяра ,съответно няма смазване ако мога така да се изразя,двутактовото масло компенсира тази липса,един вид действа като добавка,точно това си говореха немците по техните форуми,колкото до моята кола проблема се оказа не главата,а запушен 25 годишен радиатор,смених го и всичко си е в норми.Преди това си направих тест за изгорели газове в антифриза,иначе бях готов да вляза във филм.... Редактирано 2 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване