rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 благодаря колега а забтов контрол модул нот кодед какво е? За това ли губи ток всеки ден не пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Колега влез в саунд канала и си кодирай босето правилно, после провери за проблеми отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 как ства това колега имали някъде клип да гледам как става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 (Редактирано) Audi A6 (4F) Sound System (Bose) Contents [hide] 1Coding 2Adaptation 2.1Optical Performance Coding 0000xx?: Equipment 1 = Right-Hand-Drive with Fabric Trim and Diesel Engine 2 = Left-Hand-Drive with Leather Trim and Diesel Engine 3 = Right-Hand-Drive with Leather Trim and Diesel Engine 4 = Left-Hand-Drive with Fabric Trim and Petrol Engine 5 = Right-Hand-Drive with Fabric Trim and Petrol Engine 6 = Left-Hand-Drive with Leather Trim and Petrol Engine 7 = Right-Hand-Drive with Leather Trim and Petrol Engine 8 = Left-Hand-Drive with Fabric Trim and Diesel Engine 0000x?x: Microphone 1 = Microphone (Standard) 2 = Microphone (Voice Control) 4 = Microphone (Analog Input (AUX)) 5 = Microphone (Voice Control and Analog Input (AUX)) 0000?xx: Variant 0 = Saloon 1 = Avant Adaptation Optical Performance [select] [77 - Telephone] [Adaptation - 10] Channel 096 [Read] The optical performance of the MOST bus can be adapted. 0 = Normal Performance 3 = Reduced Performance (-3 dB) [Test] [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Редактирано 6 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 мерси колега ще пробвам 😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Просто следвай инструкциите, не би трябвало да имаш проблем с кодирането, освен ако не е сменяно модула и компонент протекшъна не е махнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 модул ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Модула на саунд системата. В тая кола всичко минава през определени модули отговарящи за безбройните функции които има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 23 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2019 Здравейте колеги , относно утечката почвам да си мисля , че няма ...:Д , просто както един колего по горе е казал , зимата ако се кара на къси разстояния - както правя аз , трябва да се зарежда акумулатора...Скъсах маркуч на хидравликата и понеже чаках майстора седя 5 седмици пред нас без да се пали , качих се и запалих от 1вия пък без никакъв проблем ... Предполагам ако имаше утечка щеше да умре за това време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2019 това с късите отсечки не е точно така, защото не всеки си зарежда акумулатора и нямаме проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2019 Да, но едва ли някой друг кара на такива къси разстояния. Колегата е писал: Цитат Често карам на малки разстояния примерно 3 седмици всеки ден по 2-3 км , но в месеца един или 2 пъти карам и на дълго При средна градска скорост от 20-30 км/ч, това са 6 минути на ден при 2 запалвания на двигателя (при положение че ходи до някъде и се връща). Демек палиш колата, караш 3 минути и я изгасяш. И така 40 пъти (това е еквивалента за 3 седмици). Не мисля че акумулатора успява да възстанови заряд за едно палене за 3 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 23 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2019 Е, добре де, нали това е работата на power management - a. Като дърпа повече ток да запали от колкото вкарва за това разстояние, не трябва ли да вкара повече ток посредством регулиране от power management модула по време на движение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2019 (Редактирано) Проблема е че не можеш да заредиш акумулатор толкова бързо. Той си има вътрешно съпротивление което не позволява да се вкара голям ток. Редактирано 23 Декември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 24 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 По пътя на тая логика , да разбирам ли , че ако сложа AGM серия на varta проблема ще се реши , мисля че бяха за коли със старт стоп система и биха понесли такъв режим на работа или греша ? В момента съм със Silver Dynamic 100Ah 920A стартов но не е AGM ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 (Редактирано) Няма да помогне - AGM акумулаторите се зареждат по-бавно от обикновените. Проблема при теб е че изливаш повече от колкото наливаш. Не можеш да сравняваш палене от Старт/Стоп с палене от стартера. Там двигателя се изгася в точното положение, така че да може след това да запали с четвърт завъртане и тока който му трябва за да запали е в пъти по-малък от палене от стартера. Редактирано 25 Декември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 25 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 Мерси много колега , това беше наистина ценна информация Извод - промяна на навиците :д :П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 замери каква консумация имаш и в покой, може нещо да си смуче повече и затова да ти трябва дозареждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 здр колеги някой можели да си каче comfort controle modul coding значе направил съм 2 3 coding и съм сгрешил нещо и имам следния проблем вътре нямам светлини когато давам на контакт всичко угасва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 Третата цифра в кода ти е 3, а трябва да е 0 или 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 колата е ауди а6 3.0тди 2009 с лед фар колега това дето ми каза Не се ли отнася за фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 Колегата ти е написал... Или 0 или 1 на третата цифра.Ако си с лед плафони в краката 1, ако си с обикновенна крушка тогава 0.Цифра 3 не съществува на това място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 (Редактирано) Редактирано 27 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 @rs66666 Добре е да си записваш като променяш кодингите за да не стават такива мазаляци Отделно в твоя случай VCDS ти е написал доста ясно какво що може и не може ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 не е ли странно, че му е позволило? Аз съм пробвал легални опции, но поради по-стара софтуерна версия, не ми е давало с грешка: out of bound или подобна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване