Jump to content

Проблем с утечка


Vachkov

Recommended Posts

Audi A6 (4F) Sound System (Bose)

Contents

 [hide] 

1Coding

2Adaptation

2.1Optical Performance

Coding

0000xx?: Equipment

1 = Right-Hand-Drive with Fabric Trim and Diesel Engine

2 = Left-Hand-Drive with Leather Trim and Diesel Engine

3 = Right-Hand-Drive with Leather Trim and Diesel Engine

4 = Left-Hand-Drive with Fabric Trim and Petrol Engine

5 = Right-Hand-Drive with Fabric Trim and Petrol Engine

6 = Left-Hand-Drive with Leather Trim and Petrol Engine

7 = Right-Hand-Drive with Leather Trim and Petrol Engine

8 = Left-Hand-Drive with Fabric Trim and Diesel Engine

0000x?x: Microphone

1 = Microphone (Standard)

2 = Microphone (Voice Control)

4 = Microphone (Analog Input (AUX))

5 = Microphone (Voice Control and Analog Input (AUX))

0000?xx: Variant

0 = Saloon

1 = Avant


Adaptation

Optical Performance

[select]
[77 - Telephone]
[Adaptation - 10]
Channel 096
[Read]
The optical performance of the MOST bus can be adapted.

0 = Normal Performance

3 = Reduced Performance (-3 dB)

[Test]
[save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто следвай инструкциите, не би трябвало да имаш проблем с кодирането, освен ако не е сменяно модула и компонент протекшъна не е махнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула на саунд системата.

В тая кола всичко минава през определени модули отговарящи за безбройните функции които има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги , относно утечката почвам да си мисля  , че няма ...:Д , просто както един колего по горе е казал , зимата ако се кара на къси разстояния - както правя аз , трябва да се зарежда акумулатора...Скъсах маркуч на хидравликата и понеже чаках майстора седя 5 седмици пред нас без да се пали , качих се и запалих от 1вия пък без никакъв проблем ... :) Предполагам ако имаше утечка щеше да умре за това време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но едва ли някой друг кара на такива къси разстояния. Колегата е писал:

 

Цитат

Често карам на малки разстояния примерно 3 седмици всеки ден по 2-3 км , но в месеца един или 2 пъти карам и на дълго

 

При средна градска скорост от 20-30 км/ч, това са 6 минути на ден при 2 запалвания на двигателя (при положение че ходи до някъде и се връща). Демек палиш колата, караш 3 минути и я изгасяш. И така 40 пъти (това е еквивалента за 3 седмици). Не мисля че акумулатора успява да възстанови заряд за едно палене за 3 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, добре де, нали това е работата на power management - a. Като дърпа повече ток да запали от колкото вкарва за това разстояние, не трябва ли да вкара повече ток посредством регулиране от power management модула по време на движение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че не можеш да заредиш акумулатор толкова бързо. Той си има вътрешно съпротивление което не позволява да се вкара голям ток.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По пътя на тая логика , да разбирам ли , че ако сложа AGM серия на varta проблема ще се реши , мисля че бяха за коли със старт стоп система и биха понесли такъв режим на работа или греша ? В момента съм със Silver Dynamic 100Ah 920A стартов но не е AGM ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да помогне - AGM акумулаторите се зареждат по-бавно от обикновените. Проблема при теб е че изливаш повече от колкото наливаш. Не можеш да сравняваш палене от Старт/Стоп с палене от стартера. Там двигателя се изгася в точното положение, така че да може след това да запали с четвърт завъртане и тока който му трябва за да запали е в пъти по-малък от палене от стартера.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

здр колеги някой можели да си каче comfort controle modul coding значе направил съм 2 3 coding и съм сгрешил нещо и имам следния проблем вътре нямам светлини когато давам на контакт всичко угасва 

Screenshot_20200127-151844_Gallery.jpg

Screenshot_20200127-151903_Gallery.jpg

Screenshot_20200127-151815_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти е написал... Или 0 или 1 на третата цифра.
Ако си с лед плафони в краката 1, ако си с обикновенна крушка тогава 0.
Цифра 3 не съществува на това място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@rs66666 Добре е да си записваш като променяш кодингите за да не стават такива мазаляци ;)

Отделно в твоя случай VCDS ти е написал доста ясно какво що може и не може ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли странно, че му е позволило? Аз съм пробвал легални опции, но поради по-стара софтуерна версия, не ми е давало с грешка: out of bound или подобна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...