Jump to content

Идеи за проблем след 3к оборота.


manqk223

Recommended Posts

Здравейте колеги имам странен проблем .. след смяна на актуатора колата заспа ,гледах я на живи данни ,губи много малко налягане след 3к оборота от порядъка на 0.1 бар-а ..?Нормално ли е или не е нормално това ,ако не е ,ще може ли малко мнения от какво може да е .. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуатора е настроен колега .. 1 към 1 със стария също така казаха ,че евентуално геометрията може да прай мизериите щот била леко зацапана ? Но пък ако е от геометрията не би ли трябвало да забие и да се оправи кат се угаси колата . Стигне ли 3к оборота го прави . Колата е след чип принципно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега всеки актуатор  от твоя тип се настройва индивидуално.Трудно ще намериш две еднакви на опън пружини .И да, ако е геометрия след рестарт би трябвало да се оправи,не си писал че забива! И губи от колко 0.100 мбар? От 1.3, 1.4,1.5 бара.........? Би следвало да имаш и грешка записана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки няма, ще я проверя пак, но не мисля, че ще запише нещо пак, налягането е минимално почти не се усеща... И не го прави всеки път, предполагам е геометрия.., ако трябва ще се донастройва актуатора, ако се установи, че е от него. 

Налягането, което губи е от 1.1 спада на 0.9 или 1.0 бар. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега ,колата е след ремап ,оказа се дефектирал актуатор ,оправих го и след тва имаше леко губене ,това не го прави всеки път ,от 2-3 дена не съм забелязал да прави така .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...