fi6o Публикувано 29 Март 2008 Доклад Share Публикувано 29 Март 2008 ТЕНКЮЮЮЮ!!!!!! Жив и здрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 3 Април 2008 Доклад Share Публикувано 3 Април 2008 Момчета, вчера като си гледках колата при работещ двигател, в ниските обороти(и като се подаде леко газ)се чува едно стържене отпред. Това беше при загрял двигател,учуди ме обаче че днес на студено това стържене го няма. Или аз си внушавам или съм неук и не разбирам нищо, ама некви идеи за какво би могло да става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 13 Август 2008 Доклад Share Публикувано 13 Август 2008 Моята и тя трака, първоначално мислех, че е катализатор но явно не е.Когато дам газ не трака, но в момента в който върна газта - ЯКО ДРЪНЧЕНЕ!!!Моля ви ПОМАГАЙТЕ - дайте координати на някой който е сменял такава верига, че не искам всеки да ми бара колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 13 Август 2008 Доклад Share Публикувано 13 Август 2008 Мухаха, и мойта е така Като върна газта и стърже отпред нещо Затова вдигам стъклата и си пускам климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihaylo Yordanov Публикувано 13 Август 2008 Доклад Share Публикувано 13 Август 2008 (Редактирано) Колеги, наскоро бях в Швейцария и си купих а4 1.8Т 2002 година. Страхотна машинка. Когато я купих си звучеше всичко по нея много добре. Навъртях й почти 1000 км в Швейцария и дойде време да си я докарам тук в България. Но по време на това не малко пътуване се появи този тракащ шум отпред, който го имаше само на ниските обороти при загряла кола. Когато стигнах в София вече започна да трака много силно, че не знаех дали ще мина и 1 км повече. Веднага в сервиз и ония ми казаха да спирам до тук, защото иначе мога да счупя нещо. Оставих я в сервиза. Смениха ми въпросния обтегач заедно с веригата с чисто нови оригинални и даже ми смениха маслото с някво BMW маслко, което разбрах че било много хубаво. Всичко 1650 лв. Да ама 10 км след като излязох от там шума пак се появи, вярно много по-слабо ама пак си тракаше като дизелче. Върнах се в сервиза, ония почнаха да ми разправят да сваляли глава, повдигачи на клапани и т.н. Искаха много пари и аз я зарязах тази работа и си тръгнах от София към родния град, където вече ме чакаше майстор. Веднага му я закарах, чу я, каза че целия проблем бил цедката в картера, която много се замърсявала на този мотор и правела тази беля. Очисти я той, смени ми пак маслото щото онова се било оцапало, взе ми 150 лв и какво... пак си го има тракането. Той каза, че по мотора всичко било много добре, вероятно било от катализатора щото се чувало само на нислите обороти. Наистина в момента това тракане е много слабо, чува се но няма нищо общо с тракането в София. Та аз реших за сега така да я карам. Колата е пушка. Малко си ме дразни това нещо като се появи, но затова пък а4-ката има силна музика. Редактирано 13 Август 2008 от Mihaylo Yordanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 14 Август 2008 Доклад Share Публикувано 14 Август 2008 То на мойта нещо не, че и трака, ами жужи, като дам газ например до 3000 оборота и като се връща от високи към ниски жужи едно такова... Когато намалям на скорост жужи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pawel Публикувано 14 Август 2008 Доклад Share Публикувано 14 Август 2008 Здравейте!Аз си купих А4 2001 година 2.0 бензин. До тук я докарах без проблем. Като изключим че след 1000 км ми светна че нямам масло и наистиона нямах. като се остави колата маслото се стича.Отидох в един скъп и хубав сервиз и ми казаха гумички на клапани и гарнитури. След 250 лева ремонт се появи едно тракане. и маслото на дълъг път отново се качва и не се оттича. Закарах го в друг сервиз. Сменихме маслена помпа , верига и оптегач. Маслото пак ми светна за към морето но този път маслото си беше на място. Тракането си остана като проблем. Като ми прави впечатление че като изключа колата запалвам я и след 40 сек започва тракането. Днес колата отиде пак в сервиз. Има криви лагери на вала. Разбрах се че и ако от това не престане тракането ремонта е за сметка на сервиза. Сменям и датчика на маслото с някъв много нов и модерен с лиценз за ауди до 2011 година. Резултати от ремонта ще имам в събота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yanek Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 Изглежда тук е мястото да питам и аз. Двигател 1.6 при обороти между 1200 и 1400 започва чукане като метал в метал, все едно се удрят прибори за хранене. Като пусна педала на газта оборотите падат и при същите стойности чукането изведнъж изчезва. На тихи обороти няма никакви проблеми. Няма прекъсване в работата на двигателя независимо от оборотите. Тракането не се влияе от натискане или отпускане на съединител. Не се влияе и от скоростта на натискане на педала на газта. Получава се винаги при тези обороти независимо от температурата на двигателя. Ако някой има идея за проблема, моля да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 18 Август 2008 Доклад Share Публикувано 18 Август 2008 Може гърнето да ти опира някъде .... илиии може да са биелни лагери. И други неща може да са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yanek Публикувано 23 Август 2008 Доклад Share Публикувано 23 Август 2008 Да си напиша какво открих, вероятно ще е полезно за някого. Проблема все още не е отстранен, но се установи източника. Двигателя е ANA. Става дума за блока за управление на всмукателните колектори. След като извадих маркучлето на вакуума от електромагнитния клапан (за упралвнието на всмукателните колектори) този звук тотално изчезна за всички обороти. Конкретния принцип на промяна на дължината на всмукателния тракт не ми е напълно ясна, нито какво точно чука така ритмично, но така или иначе проблема е локализиран. А защо между 1200 и 1400 оборота - вероятно защото блока за управление включва елмагнитния клапан над тези обороти на двигателя. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 И кво стана сега? Ще ги сменим или не? Страх ме е да не направи някоя беля, а някои колеги в тази тема казват че не пречело на работата на мотора и не било опасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4o Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Колеги, и аз съм а А4 1,8т 2001 г, и аз имам някво дрънчене в двигателя. При мен пък се чува когато е студена колата и само на ниските обороти, като се подаде газ изчезва, като се връщат оборотите пак се чува и така...кофти е че не могат да го установят откъде е; в Ауди серзива в Бс казали че е топлоизолираща ламаринка , друг майстор казва веригата на разпределителните валове, а вчера в официалния сервиз на ФВ казаха че нещо много лошо тракало и можело да се счупи (биело му на клапан или не вдигала масло...) и трябвало да я отворят, а иначе колата не показва никакъв проблем, нито вървенето нито обороти... Някакви дрънчащи мистерии има май в наште коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
el lobo Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 а двигателите 1,6 на А4 имат ли въпросната верига щото и при мен има някакво тракане , но ми казаха клапани най вероятно трябва им реглаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 (Редактирано) Здравейте!Аз си купих А4 2001 година 2.0 бензин. До тук я докарах без проблем. Като изключим че след 1000 км ми светна че нямам масло и наистиона нямах. като се остави колата маслото се стича.Отидох в един скъп и хубав сервиз и ми казаха гумички на клапани и гарнитури. След 250 лева ремонт се появи едно тракане. и маслото на дълъг път отново се качва и не се оттича. Закарах го в друг сервиз. Сменихме маслена помпа , верига и оптегач. Маслото пак ми светна за към морето но този път маслото си беше на място. Тракането си остана като проблем. Като ми прави впечатление че като изключа колата запалвам я и след 40 сек започва тракането. Днес колата отиде пак в сервиз. Има криви лагери на вала. Разбрах се че и ако от това не престане тракането ремонта е за сметка на сервиза. Сменям и датчика на маслото с някъв много нов и модерен с лиценз за ауди до 2011 година. Резултати от ремонта ще имам в събота.Колега,какво става,изчезна ли тракането ?При мене когато колата е студена няма проблем,нищо не почуква,но като загрее и на отворен капак се чува едно тракане с постоянен интервал и наподобява шума на чукане на химикалка върху маса примерно и се чува от задния край на мотора.Това тракане и го има от доста време,за това мисля че не е нещо много сериозно,защото щеше да стане фал още в началото.Колата иначе си върви добре,нямам оплаквания.Въпроса ми е,според вас какво е,ако е въпросната верига как се процедира и колко мога да карам така ? Аз не разбирам много,но смятам че не са повдигачи,при тях съм забелязал че шума е от целия мотор,не може да се локализира като зона и се чуват като повече неща. Редактирано 24 Октомври 2008 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 Учудва ме защо го прави на топъл двигател ..........? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanka7a Публикувано 2 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2008 При мен се чува тракане,като подам газ все1 съм с BMW E36 и мн. се дразна...мисля.че е някаде от катализатора,тия дни ще хода да я видят от какво е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4o Публикувано 2 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2008 Моето тракане се оказа от катализатора, след като постоя колата доста в сервиза, отваряха капака на мотора да проверяват верига и обтегач, после и картера, че имали съмнения за сериозна повреда, и накрая стигнаха до извода че е катализатора. Свалиха го и ме пратиха да си го ремонтирам някъде, че там (официалния сервиз на Фолксваген) слагали само нови, но на няколко места ми казаха че катализатора бил метален и не се ремонтирал, но и не било опасно да се откърти парче, така че аз си го върнах пак и сега така си я карам, но поне знам че нищо и няма, а и като загрее явно нещо се уплътнява вътрешното тяло и тракането не се чува. Между другото на тези коли не беше хубаво да се слага гърне на мястото на катализатора, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
basshunter87 Публикувано 2 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2008 Здравейте, колеги! Аз съм с А4 1.6 ADP и имах същия проблем с шума на двигателя. После разбрах, че това са пуловете на клапаните и това се получава след повече каране. Оправя се шума със смяна на маслото, но след 1000 км. пак се появява. Пуловете се смазват от маслото, но ако този шум се увеличи ремонтът на двигателя е неизбежен, но ако не гори много масло, не се притеснявайте, иначе проблемът става сериозен и тогава наистище ще се стигне до основен ремонт на двигателя заради износване на клапаните. Така, не се лъжете, че е ангренажният ремък, той се сменя на всеки 50 000 км и издава съвсем друг звук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drago_kz Публикувано 2 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2008 (Редактирано) Моето тракане се оказа от катализатора, след като постоя колата доста в сервиза, отваряха капака на мотора да проверяват верига и обтегач, после и картера, че имали съмнения за сериозна повреда, и накрая стигнаха до извода че е катализатора. Свалиха го и ме пратиха да си го ремонтирам някъде, че там (официалния сервиз на Фолксваген) слагали само нови, но на няколко места ми казаха че катализатора бил метален и не се ремонтирал, но и не било опасно да се откърти парче, така че аз си го върнах пак и сега така си я карам, но поне знам че нищо и няма, а и като загрее явно нещо се уплътнява вътрешното тяло и тракането не се чува. Между другото на тези коли не беше хубаво да се слага гърне на мястото на катализатора, нали?колега аз го имам сащия проблем,карам А4 1.8 Т,97 год.,като е студена се чува едно леко дранкане отпред от кам перката,спирах я с ръка но си продалжава докато колата започне да стопля и краи чукането спира.Нее от катализатира щот аз нямам такав Редактирано 2 Ноември 2008 от Drago_kz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanka7a Публикувано 16 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2008 Абе при мен тракането е и топла и студена като е,точно от катализатора се чува и някои ден ще хода напрао да го махам,че ме дразни,тамън няма да има какво да се запушва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване