vankata__098 Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Здравейте! Имам следния проблем! То са в прочем няколко, но главно е с лампата на маслото. Светва по време на движение когато оборотите са под 2000 и изгасва или като свети в движение когато съм на скорост гаса от контакт и давам на контакт и изгасва. Един вид рестартира. Смених датчик и пак същото. Маслото 10w40 Repsol на около 4000км. Това го прави като загрее на 90'. Другото е че при първото палене сутрин оборотомера и скоростомера работят и после вече оборотомера само трепти на 0-та и не работят и скоростта и оборотите, а другите стрелки работят. Дали има нещо общо и с лампата на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Прилича ми на проблем с помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Премери налягането на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai_94 Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 On 5/7/2020 at 3:31 PM, vankata__098 said: Здравейте! Имам следния проблем! То са в прочем няколко, но главно е с лампата на маслото. Светва по време на движение когато оборотите са под 2000 и изгасва или като свети в движение когато съм на скорост гаса от контакт и давам на контакт и изгасва. Един вид рестартира. Смених датчик и пак същото. Маслото 10w40 Repsol на около 4000км. Това го прави като загрее на 90'. Другото е че при първото палене сутрин оборотомера и скоростомера работят и после вече оборотомера само трепти на 0-та и не работят и скоростта и оборотите, а другите стрелки работят. Дали има нещо общо и с лампата на маслото? Здравей, колега така по първия проблем първо провери егр, картерната вентилация и най-вероятния проблем гарнитурата на всмукателния колектор от там може да губи налягане на масло... А по втория проблем взимаш др табло като твоето няма значение от бензин или дизел и ако си разглобявал табло отзад на километража и обортомера има моторчета които са запоени за платката на таблото и са със зъбни колела те се развалят най-често..Просто си взимаш табло за части на което му работят стрелките взимаш моторчето и го запява на твоето табло.. Дано да съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване