Petarcho96 Публикувано 30 Май 2020 Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 Здравейте колеги, колата е а4 б5 1.8 от 99г и имам следния проблем: когато карам в градски условия не ми свети лампата, но когато излезна на магистралата и вдигна 110 - 120 за по продължително време след около 10 км ми светва лампата на абс-а. Спирам , гася колата, паля я отново и след 20 секунди лампата изгасва. Някакви идеи, четох за проблеми в датчиците или самите кабели, но на колегите им свети постоянно със самото запалване на колата а при мен само при продължително каране с висока скорост. Някакви идеи от какво може да е? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 30 Май 2020 Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 (Редактирано) Закачи я на диагностика и ще си покаже. Имах подобен проблем и се оказа датчик на предно ляво колело, сменихме го и заспа. Обувката на кабела, който влиза в колелото е доста стабилна и по принцип не знам от там дали е възможно да е проблема. Другото, за което се сещам е да ти е тръгнал модула на АБС или някой бушон. Редактирано 1 Юни 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petarcho96 Публикувано 30 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 Благодаря колега. Ще я закачим да видим какво ще покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 31 Май 2020 Доклад Share Публикувано 31 Май 2020 (Редактирано) При мен след смяна на носачи светна лампата, лошото е че при в5 датчика влиза без да има някакво по прецизно застопоряване. От боя на майстора с чука да изкара шарнира беше изкокнал повече от необходимото датчика. С едно леко почукване навътре датчика и лампата след 20км. Скорост загасна. Редактирано 31 Май 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Май 2020 Доклад Share Публикувано 31 Май 2020 Преди 1 час, bobitur написа: без да има някакво по прецизно застопоряване. Как го реши 'тва? Имат си перфектна фиксация датчиците, специална пружинна втулка, която с времето корозира, продават се отделно. А самият датчик, има гумен маншон, който се фиксира на устна на самият шенкел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 31 Май 2020 Доклад Share Публикувано 31 Май 2020 (Редактирано) И на а3 беше с по голямо разстояние, но там отзад е с болт или видия не помня. Разстоянието стана по голямо и със спиране под 10 км/ч. Риташе педала на абс. На практика е друго, колкото и прецизно да е застопоряването, който е минал през това знае. Но за разлика от знаещите има и споделящи като мен. И чешещи пръстите си на клавиатурата като някой са много, явно тук е така. Поздрави на всички клавир майстори. Редактирано 31 Май 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване