Jump to content

Ауди а4 б8 3.0тди allroad


Ruslan_1990

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Доста отчаяно търся мнения за „Audi a4 b8 3.0 tdi Allroad“ 2010 година

В момента съм с а4-ка б7 2.7 тди  2008 година, бързам да я продам  да добавя още пари за да купя тази за която питам.

Не ме е страх от нищо,защото почти  всичко каквото може да се случи на колата която имам може и на Allroad-а.Предполагам че двигателите са почти на един и същ принцип като изключим разликата в киловатите, може и да се излагам Незнам поправете ме ако греша,за скоростните кутии знам..едната е мулти другата е S- троник разлика голяма, но наѝ много ме интересува и така се замислям дали да си позволя Allroad само и единствено заради въздуха..Въздушните им амортисьори или(възглавници) като издадЪт багагажа и става “ти ли ме удари или сам паднах” струват повече от самата кола 

но това са неща които само съм чувал 

моля да ми обясните дали такива драми са толкова сериозни,поносимо ли е изобщо рециклират ли се и ако Да заслужава ли си изобщо да се да се рециклират,чупят ли се лесно и колко струват ако се наложи нови да купуваш.

Колата ще се кара предимно в Германия.

И още Един важен въпрос:

имали такива Allroad-и без адаптивно окачване,тоест на нормални пружини? Или с нормални пружини колата изобщо нямаше да се нарича Allroad 😂😂

И също който  знае нека да добави и други често проблемни места по тази кола. Ще моля за коментари от първо лице а не такива като мене които са само чували..

Текстът ми беше дълъг☺️

Благодаря отсега на всички....

Редактирано от Ruslan_1990
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече те резочароваха ама и аз да добавя, олроуд в а4 на въздух няма.

А от тези години ако не св лъжа за 3.0тди има помпи които пускат стружки и трябва да се смени цвлата система което е няколко хиляди с части втора ръка.

Строника от тези години е първо поколение и е проблемен, чупи се механотроник и какво ли не и после читаво оправяне само при Мишо.

Така, че колкото и да си смел, по- модерната кола има по-модерни проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, soult@ker написа:

Вече те резочароваха ама и аз да добавя, олроуд в а4 на въздух няма.

А от тези години ако не св лъжа за 3.0тди има помпи които пускат стружки и трябва да се смени цвлата система което е няколко хиляди с части втора ръка.

Строника от тези години е първо поколение и е проблемен, чупи се механотроник и какво ли не и после читаво оправяне само при Мишо.

Така, че колкото и да си смел, по- модерната кола има по-модерни проблеми. 

Не напротив зарадвах се,защото аз до последно си мислех,че тези коли са на въздух..нема въздух нема ядове...но пък за сметка на това май тоА S-tronik е проблемен 

мерси за отговора братле 🙌

Преди 3 часа, kdl написа:

Всичките са на нормални пружини при Б8.

Ха😲 че това е супер 👍🏻👍🏻🙌

возенето на въздух си е друго нещо но пък за сметка на това счупили се цената им е доста солидна

За тва че идеално,лично на мене ми пасват нормалните пружини,но както допълни колегата soult@ker има си други слаби страни 

благодаря за отговора 🙌 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ще я караш тази кола?

Разбра се, че в Германия, но само по пътищата или и малко из полята?

Ако е само по пътища, не ти трябва високо окачване.

На Олроуда, най-голямата екстра е въздуха.

Малкия олроуд е просто повдигната А4-ка.

Някой те е наплашил с този въздух, но не е много истина.

5-6 години карах Олроуд в Ц5. Рециклирал съм едната предна възглавница (другата я беше рециклирал предишният собственик) и компресора.

Възглавницата струваше 300 лв, компресора 450. И два нови задни амортисьора за 950 лв.

За новите модели на въздушното окачване също има цени за рециклиране и да заслужава си.

Успех!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пеца недей да заблуждаваш човека, тия рециклирания един път стават, пет пъти не стават, има достатъчно теми дето хората се връщат по 5 пъти за една възглавница. А и ти имаш 5 коли, колко км мина за тия 5-6 години? Сигурно и душегуба в ц5-та ще похвалиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще се Кара само и предимно по асфалтирани пътища в Германия..

Блородаря ви момчета,но аз малко се пообърках..Последно в Allroad-а на Б8 имали  на въздух щот колегата Schura обяви че не е голяма драма с въздуха но говореше за с5 с по горе друг колега беше казал че при Б8 няма въздух..🤪🙌

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той говори за а6ц5 понеже такова имаше и е рециклирал въздушното. С него обича да оре плажовете. 

Във а4 няма олроуд с въздушно, просто е вдигнат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не беха ли амортисьорите от ония хубавите, дето струват повче от въздушното.:hilezh:

Тия ел. управлението за втвърдяване... и не се рециклират.:hilezh:

Редактирано от 160ka40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, soult@ker написа:

Той говори за а6ц5 понеже такова имаше и е рециклирал въздушното. С него обича да оре плажовете. 

Във а4 няма олроуд с въздушно, просто е вдигнат. 

Хаха ОК 

преди 18 минути, 160ka40 написа:

:zustimm:

Честито.:hilezh:

Мерси😅👌

Абе настроил  съм се към тази кола и ако все още е на разположение преди продам мойта ще я купя 🥳

DD158B74-63A8-4258-8752-EA5E320F2280.png

BF63349D-2FA3-4D8C-A662-68C349331843.png

FDA57626-FF91-4C19-B50A-02AF0063FB8F.png

0DF76641-7D00-4C87-A7D8-CAE5D75F3F8B.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, 160ka40 said:

:zustimm:

Честито.:hilezh:

На кой, за кво?

28 minutes ago, Ruslan_1990 said:

Хаха ОК 

Мерси😅👌

Абе настроил  съм се към тази кола и ако все още е на разположение преди продам мойта ще я купя 🥳

 

 

Взимай смело щом ти харесва, само я закарай в сервиз да я огледат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Ruslan_1990 написа:

Колата ще се Кара само и предимно по асфалтирани пътища в Германия..

Блородаря ви момчета,но аз малко се пообърках..Последно в Allroad-а на Б8 имали  на въздух щот колегата Schura обяви че не е голяма драма с въздуха но говореше за с5 с по горе друг колега беше казал че при Б8 няма въздух..🤪🙌

Щом ще я караш по пътищата не ти трябва повдигната, но ти си решаваш.

На мен лично ми харесва, когато е по-ниско към пътя.

Явно ти е харесала точно конкретната кола, а не търсиш като цяло Олроуд.

Аз говорех, за С5, защото такава карах близо 5 години и не съм имал драми с въздуха.

Над 50 000 км.

Сега я кара жена ми и продължава да няма драми.

В момента карам Олроуд С7, също с въздушно окачване и за сега няма драма.

Мисълта ми беше, че не трябва да те плаши въздушното окачване и да те откаже от дадена кола.

А щом ти харесва тази, мятай и се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...