A3_Ambition Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 Здравейте колеги, Имам следния проблем с А3-ката, появил се след обслужване в Друмник София: Преди година протече водната помпа, която не беше сменяна още от преди да купя автомобила 2009-та и затова направих пълно обслужване в Друмник със смяна на водна помпа, ангренаж, обтегачи и ролки, както и на пистов ремък с обтегач и ролка. Две години за труд и части - гаранция-Франция. И тогава почнаха проблемите с губенето на мощност - автомобилът почна да се мъчи при потегляне и при ниските обороти и трябва вече доста повече газ да се подава, за да потегли и то тромаво, като сменям скоростите, ако не е на високи обороти (разбирай над 3500) рязко губи мощност докато си върне оборотите и някъде след 3000-3500 об/мин. рязко се отпушва и все едно нищо - перка си "like a boss". Проблеми с високи скорости няма, няма тресене, играене на обороти, пукане, дрънчене и т.н - само това, че много мудно потегля от "нулата", а за да потегли адекватно иска яко форсиране. Та, отидох обратно в Друмник да правя рекламация, взеха ми 60лв за диагностика и отговорът им беше, че катализаторът е запушен и е за смяна и той е причината за невървежа, а не обслужването на двигателя, което са направили. Искаха ми 350лв. за китайско менте заместител, отсвирих ги. Сега след една година съвсем стана зле и се ядосах и реших да сменя оригиналния катализатор със заместител, но от друг сервиз. Смениха ми го, човекът ми показа старият ми катализатор и през него се виждаше перфектно - беше категоричен, че не е от него проблема. И действително и с новия, разлика във вървежа няма, може би съвсееем малка, но в никакъв случай не и да се е оправило това. Две неща - колата се кара по около 100км на месец точно от както почнаха проблемите, защото се ползва като втори автомобил и то изключително рядко, мисля поради тази причина да я продам вече, просто я пазя още за резерва дето се казва. Другото е, че съединителят не е сменян откакто я купих (на 136к КМ, изминал съм оттогава едва 60к), но скоростите принципно си влизат безпроблемно може би без първа, което беше така още от самото начало. Моля за вашето мнение какво може да е причината като се има предвид, че на две диагностики не излиза отявлен проблем с нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 Щом веднага след смяна на ангренаж и т.н. се е случило и предвид описанието на проблема бих заложил на неправилно зацепване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 5 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 твърдят, че нямало как да е зацепен неправилно и ако не бил зацепен правилно, нямало изобщо да може да се кара дори и по този начин. Някой знае ли при неправилно зацепване да дава точно такива симптоми - бавно набиране и изведнъж - отпушване при високите обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 19 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2020 On 8/5/2020 at 7:05 PM, GTX3071R said: Щом веднага след смяна на ангренаж и т.н. се е случило и предвид описанието на проблема бих заложил на неправилно зацепване Това е бил проблемът в действителност - отидох в Аспо и като че ли проблемът се оправи - за 20-те КМ които съм изминал откакто го оправиха, подобрението в ускорението е отявлено - много по-леко върви и не се мъчи вече. Казаха от там, че цели три зъба били прескочени, което ми се стори дори абсурдно, но ако верно е било така, добре че го оправих преди да се е прецакало нещо повече. Мерси за отговорите! П.П. в Друмник не ходете - мошеници и кожодери! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 @A3_Ambition най-логично изглеждаше това и трябваше от там да се започне. Важното е, че проблема е оправен все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Колега за съжаление е така дал си си парите 2 пъти за една и съща услуга. Но за съжаление и в моя град има реномирани сервизи, които доста клиенти ги хвалят, а някой плюят. Аз си мисля че като има една мърша-механик който не прави това което трябва така става, а там има текучество. Моята жена нарича колата направи си сам, но как да дам на некадърен механик да ми сменя части при положение че разбирам. Единствено ходя на реглаж на предница понеже там няма как. 7 ма смяна на ангренаж не само на моята кола. Е три зъба чак и пиян да съм как става това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване