Jump to content

СОТ проблем


Recommended Posts

Здравейте,

От Сота ми се обадиха,че акумулатора трябва да бъде сменен и наистина от 2016 г. Когато беше монтирана системата /Парадокс/  същият не е сменян.Ако някой може да помгне да кажи дали преди замяната на стария с новиа трябва да се въвеждат и какви цифри/символи/

Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, stefan написа:

Здравейте,

От Сота ми се обадиха,че акумулатора трябва да бъде сменен и наистина от 2016 г. Когато беше монтирана системата /Парадокс/  същият не е сменян.Ако някой може да помгне да кажи дали преди замяната на стария с новиа трябва да се въвеждат и какви цифри/символи/

Благодаря

 

 

Парадокс са с най-обикновен оловен 12V 7Ah акумулатор. Махаш стария и слагаш новия, но е добре преди да го направиш да им звъннеш, защото има датчик на самата кутия и ги уведомява че е отворена. Не се въвеждат никакви кодове. Просто разменяш акумулаторите.

 

Продават се в по-големите вериги като Бриколаж, Практикер и т.н. Може и онлайн: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е писал ЦВТ-то трябва да се обадиш предварително, 'щото иначе се получава сигнал "саботаж".

Първо им се обаждаш, че ще отваряш кутията, оваряш я и виждаш волтажа и капацитета на батерията (съвет - направо снимай параметрите), обаждаш се че си приключил.

Като си намериш батерия я сменяш пак с обаждания.

 

Може и да не се обаждаш, ама може да се наложи да плащаш за посещението. 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батериите са 12V, 7Ah, няма нужда от проверка. Може да се вкара и 9Ah, но мястото е малко на магия, а и няма голям смисъл.

В някои случаи освен самата аларма има и предавателна кутия и/или външна "пищялка", които са с отделни батерии. Ако е такъв случая е добре да смениш и тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз защото съм с две кутии и батериите в двете бяха с различен капацитет го написах така

иначе и да се отклониш от капацитета не е болка, напрежението е важно 😁, както каза Пепи - 12V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има  трансмитер, и е с отделна батерия сигурно е 4ач, в централата е 7ач. 

9ач е същата кутия като 7ач.

 

Гледай да си купиш батерии с тесните клеми, че иначе може да се поизмъчиш да ги сложиш.

 

Сирените, ако са с батерия е 1.2ач обикновено.

 

Но най-добре да огледаш предварително какво ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...