Danzel-jtd Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 Здравейте. Взех ауди 1.9 тди 90 к.с., за подарък на жената. Има досаден проблем. Изчетох целия форум, но никъде не намерих поне 1 снимка на филтър от голф 2, приспособен за тди. След престой пали след много въртене. Днес сложих нов акумулатор и пак същото. Колата още не се кара всеки ден и за това искам да я вкарам в правия път. Всеки нов ден и ново въртене. Но щом запали, колкото и да я гасиш (незагряла) веднага пали от зъб. Искам да сложа филтър от голф 2,но някой беше казал че трябва и някъкви тройници да се слагат за да стане. Нестава само със премахване на досадния клапан и съединяването на двете тръбички. Моля за помощ!Имаше и нещо с помпа за стискане от пежо, на входящата нафта преди филтъра, както и малко клапанче с една посока на маркуча след клапана на филтъра. Не мога да се ориентирам кое ще върши работа за да дам колата на жената и да съм спокоен че ще тръгва сигурна всеки ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Август 2020 Доклад Share Публикувано 27 Август 2020 Нито тройници, нито нищо няма. Съединяваш двата маркуча и това е. Другото е, да намериш откъде идва проблема. Тия "помпички" ги остави за пежата. Жената, като стане зима, всеки ден ли ще я караш да прави тази глупост... Да не говорим, че проблема не идва само и единствено от дефектирал клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danzel-jtd Публикувано 27 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2020 Ето някъкъв вариант. Самата гумена помпа има 2 възвратни клапана и би трябвало само тя да недава нафтата да пада, за какво тогава е другия малкия възвратен клапан Картинката е на някво 2.5 тди, но замисъла явно е същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 Сложи си филтър с два извода. Много често от клапанчето над филтъра дърпа въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 Смени си клапана, мяза на клапан за обратното гориво. Не ечак толкова скъп, но не съм сигурен аз съм с бензиново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danzel-jtd Публикувано 30 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2020 Направих същото както на 2.5 от първата снимка. Проблема е решен. Вече втора сутрин пали без проблеми. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 1 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 Имай предвид, че тези помпички са малко афив. С годините се размекват и то най-вече от биодизела. Иначе има и клапанче да не връща гориво ако е спазена посоката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danzel-jtd Публикувано 1 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 Помпичката има 2 клапана с една посока иначе няма да работи като помпичка. Аз не я ползвам, само клапаните и си вършат работата която ми трябва. Карам я всеки ден за работа, и сутрин и вечер пали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване