motomadness Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, Решил съм следващата ми кола да е А5 и от известно време се оглеждам за правилния екземпляр. От доста време следя форума и съм изчел бая теми, но в крайна сметка реших да пусна и аз, понеже имам нужда от съвет.. Бюджет: 17 - 18к, но ако може за по-малко - по-добре В момента критериите ми са: 1.Quattro 2. Автоматик 3. Черен интериор/екстериор 4. Спортния салон 5. Възможно най-много екстри (навигация, парктроник и т.н.) 6. S-line не ми е задължителен, но пък ще държи повече цената В момента съм хвърлил око на тези две: 1: 3.0 TDI - 2009 - 269000 km (Swiss) https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11601292666945975&slink=hoavwj + с новите стопове (диодните) + сервизна история + на фактура (няма да плащам ддс / мито) - не е пълен s-line (само от вътре) - климатик, а не климатроник - със стандартното аудио Като цяло ми харесва, но километрите ми се струват много. Ще трябва доста да свалят. 2: 3.2 FSI - 2009 - 15000 km (Swiss) https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11566486661590771&slink=hoa0l2 + има s-line екстериор (брони) + всички екстри, които искам + малко километри (стига да са реални) + спортна генерация + регистрирана е - ще харчи доста повече - със старите стопове е Не съм наясно с този двигател от към цена как върви - до сега гледах само 3.0 TDI. Нещо ми се струват много тия пари дето искат. Според вас как ви се струват цените на двата автомобила и кой от двата е по-добрия избор? Редактирано 6 Ноември 2020 от motomadness Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Много са парите. Аз преди 3 месеца продадох моята 3.0 тди с лайн, с екстрите, които търсиш, единствено не беше автоматик за 14 800. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2020 Провери си сервизните истории. Ако има пропуски или нещо съмнително - приключваш. Колите без сервизна история струват други пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motomadness Публикувано 9 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 Мерси за информацията, колеги. Ходих да видя бензинката - отпада.. Поне знам, че и бензиновия 3.2 ми харесва, като вървеж/динамика. За първата май се отказах, че е на много километри. Търсенето продължава.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 Атмосферните бензини тръгват впечатляващо. Покарай нещо подобно 20-30км в реална пътна обстановка и в средни обороти, преди да си правиш заключения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motomadness Публикувано 10 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 (Редактирано) Нямам познат с такъв двигател, но не мисля, че ще ме разочарова Иначе гледам, че за около 19-20к има и S5 (4.2 fsi) - това ми изглежда, като по-добър вариант за тия пари. Ще ги наглеждам и тях. За сега смятам да се ориентирам така: 15-17к А5 3.0 tdi/3.2 fsi 18-20к S5 4.2 fsi Пък ще взема което е в по-добро състояние. От към вървеж всичките ме устройват (като се има предвид с какъв самолет съм свикнал) Редактирано 11 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 S5 с V8 е проблемен мотор , както и за S4 . Обтегачите на веригите правят мизерии и трябва да се вади мотора и бонус парички в коша /лично мнение / . Бензиновата която си качил е с дисктроник , а тях ги крадът много бързо и лесно и застрахователя не го плаща . Бензиновата ще е ламя 13-15 /100 за дизела 7-8/100 градско . Сядаш и караш и TDI и FSI и ще ти се изясни Успех с покупката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 Всички V-образни вагови ТДИ и ТФСИ мотори имат еднаква драма с веригите и при всичките се вади мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 По темата за разхода, нека да не заблуждавате колегата, който ако няма реална представа, може спокойно да се заблуди. 3.0 тди градско харчи между 10 и 13литра според трафика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motomadness Публикувано 17 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Колеги, може ли пак да помогнете малко с цените? От доста време не мога да намеря читаво А5 3.0 тди двуврато за около 15-17 - все има нещо или им искат по 20к. Спортбека с 4-те врати, нали е нормално да държи по-висока цена? Според вас адекватно ли е да се дадат 20к за А5 Sportback 3.0 тди (2010-2011 с екстрите, които търся) или пак е много? Например: 1: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11600788152736711&slink=ht36cb 2: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11603298268386932&slink=ht36cb И двете са над 22к и не знам дали ще се навият да свалят на 20, но ви питам да кажете дали въобще има смисъл да опитвам или пак са много пари. Гледам също, че за по 23-24к има и хубави А5 3.0 тди от фейслифта вече и за няколко хиляди отгоре, не е ли по-добре да събирам още и да гоня фейса направо? 1: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594582983190869&slink=ht36cb 2: https://www.cars.bg/offer/5ed6648fbd74991336511f42 Кофтито е, че колкото по-скъпа/нова колата - всичко друго ми се оскъпява - каско/поддръжка и т.н. А и първата версия (преди фейса) май ми харесва малко повече.. Най ми се иска читава А5 3.0 тди за около 15к, но нямам късмет нещо. Ще ви бъда много благодарен, ако споделите мнение, че съм доста объркан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 И щом не намираш, не предполагаш ли, че това са им цените на "читавите"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Преди 10 часа, motomadness написа: Колеги, може ли пак да помогнете малко с цените? От доста време не мога да намеря читаво А5 3.0 тди двуврато за около 15-17 - все има нещо или им искат по 20к. Спортбека с 4-те врати, нали е нормално да държи по-висока цена? Според вас адекватно ли е да се дадат 20к за А5 Sportback 3.0 тди (2010-2011 с екстрите, които търся) или пак е много? Не знам за какво ти е 4-врата А5ца за 20к, като А4 е абсолютно същия автомобил, пак е с 4 врати и струва 15к. Даже и А4ката е по-красива от гърбавата А5-ца. Бонус - ако търсиш от първите години на производство А4 ще вземеш и много по-хубава скоростна кутия отколкото при А5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Читава кола струва прави. Читава кола навън около 200 000 км, цените започват от 10 000€. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване