kemran_rs Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Здравейте. От около месец карам Б5 автомат 2001 г. 1.9тди 116 к.с. AJM. В градско всичко е шест, стрелка се и има много тяга, харесва ми. Вчера ми беше първото извънградско на дълъг път. Забелязах, че и на равното и на изкачване, когато съм на пета стига 2000 оборота и просто спира. Ако натисна повече, връща 4-та, отива на 2300-2500 и после пак качва на 5-та на 2000 и пак спира да ускорява. НО... Ако дам ръчна смяна на скоростите с + и -, карам си на пета с 2000 и като настъпя си набира без да смъквам 4-та, до 3000 стигнах примерно на пета на ръчна смяна. На автоматична смяна просто отказва да качва повече от 2000 на 5-та? Някакви идеи какво не й харесва на тази кутия, че на ръни ускорява на пета над 2000 об., а на автоматични спира до 2000? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Пробвал ли си изпреварване на пета с 1900 2000 оборота? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemran_rs Публикувано 22 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Да, и при изпреварване и просто при каране, стига 2000 и спира когато съм на D. Давам на ръчни за + и - и тръгва да дърпа на пета 🤔 Редактирано 23 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Намери ли причината за проблема?Sent from my LM-G710 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemran_rs Публикувано 7 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Предполагам, че турбото забива. Но само на пета на около над 110 км/ч. На по-ниските предавки си го надувам до над 2500 оборота и не забива. За сега няма да я гледам, евентуално на пролет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Въпроса е защо , а не къде.когато разликата от исканото до доставено налягане е по голямо от 300 -400 мб за повече от 3-4 сек ,еку реже горивото.В противен случай турбината се разлита на парчета. На по ниски предавки времето е мн кратко ,на 5та е достатъчно дълго за да се получи това. Тоест дали от пре-надуване и не-донадуване има си тест с vcds .Във всички случаи има загуба на динамика,лошо горене и чудене дали колата няма да спре при изпреварване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване