Jump to content

Покупка на А5 TFSI 2012


Recommended Posts

Здравейте, харесал съм си едно Audi 2.0 TFSI 211кс 2012 година, пускам и обявата

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11573155989766494&slink=izncs0

Четох много в интернет за проблема с маслото и има много противоречиви мнения дали е оправен проблема след фейслифта или не,

има рамата и сервизна книжка на снимките, проверих ги в порше, тъй като имам познат, реални са, но не намират никъде за правен ремонт на бутала и т.н.

Ако има някой по компетентен, да сподели мнение ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега, не знам дали си успял да погледнеш ето тази тема:

 

 

Там има дадени доста конкретики относно кои точно мотори имат проблема. Ако не си още - изчети я цялата и виж кода на мотора.
И по-специфично: http://casestudies.atlanticmotorcar.com/audi-engine-oil-consumption-correction/

 

Quote

What engines are affected?

The 2.0 and 1.8 TFSI engines prior to 2012. Engine codes known to be affected include CAEB, CDNC and CNDC (list being updated). The problem seems to have been corrected when the facelift was released. But all A5 TFSI engines before that, i.e. 2008 – 2012, are susceptible.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е с код CNDC, но е феислифт, тоест кода на двигателя трябва да е същия, но да е с подобрени бутала или се лъжа

ето преведено от статиятта

 

Двигателите 2.0 и 1.8 TFSI преди 2012 г. Известно е, че засегнатите кодове включват CAEB, CDNC и CNDC (списъкът се актуализира). Изглежда, че проблемът е коригиран, когато фейслифтът беше освободен. Но всички двигатели A5 TFSI преди това, т.е. 2008 - 2012, са податливи.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се възползвам от темата на колегата - този проблем с маслото има ли го и при американските коли - 2.0Т преди 2012-та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една голяма разлика, че там проблема е признат от Ауди (защото ги осъдиха) и има сервизна акция за привикване и подмяна на повредените части/мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но се отнася само за двигатели с код CAEB. Също е добре да се провери дали собственика се е възползвал и е предприел ремонта. Повече информация: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нищо всички за Америка да са били CAEB, а за Европа CDNC, няма как да пропуснат и другите кодове ако ги е имало на пазара защото и те си харчат масло доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...