Bakardi03 Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 Здравейте, харесал съм си едно Audi 2.0 TFSI 211кс 2012 година, пускам и обявата https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11573155989766494&slink=izncs0 Четох много в интернет за проблема с маслото и има много противоречиви мнения дали е оправен проблема след фейслифта или не, има рамата и сервизна книжка на снимките, проверих ги в порше, тъй като имам познат, реални са, но не намират никъде за правен ремонт на бутала и т.н. Ако има някой по компетентен, да сподели мнение ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ErrEvil Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Здравей Колега, не знам дали си успял да погледнеш ето тази тема: Там има дадени доста конкретики относно кои точно мотори имат проблема. Ако не си още - изчети я цялата и виж кода на мотора. И по-специфично: http://casestudies.atlanticmotorcar.com/audi-engine-oil-consumption-correction/ Quote What engines are affected? The 2.0 and 1.8 TFSI engines prior to 2012. Engine codes known to be affected include CAEB, CDNC and CNDC (list being updated). The problem seems to have been corrected when the facelift was released. But all A5 TFSI engines before that, i.e. 2008 – 2012, are susceptible. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bakardi03 Публикувано 17 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Тази е с код CNDC, но е феислифт, тоест кода на двигателя трябва да е същия, но да е с подобрени бутала или се лъжа ето преведено от статиятта Двигателите 2.0 и 1.8 TFSI преди 2012 г. Известно е, че засегнатите кодове включват CAEB, CDNC и CNDC (списъкът се актуализира). Изглежда, че проблемът е коригиран, когато фейслифтът беше освободен. Но всички двигатели A5 TFSI преди това, т.е. 2008 - 2012, са податливи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 CNDC се слага при фейслифт-а само и е 224 к.с., а тук пише, че е 211, което значи, че най-вероятно CDNC или CAEB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Да се възползвам от темата на колегата - този проблем с маслото има ли го и при американските коли - 2.0Т преди 2012-та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Има го, моторите на Северноамериканския пазар са същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 С една голяма разлика, че там проблема е признат от Ауди (защото ги осъдиха) и има сервизна акция за привикване и подмяна на повредените части/мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Да, но се отнася само за двигатели с код CAEB. Също е добре да се провери дали собственика се е възползвал и е предприел ремонта. Повече информация: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2021 Като нищо всички за Америка да са били CAEB, а за Европа CDNC, няма как да пропуснат и другите кодове ако ги е имало на пазара защото и те си харчат масло доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване