acpa4o Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Здравейте, гледах с VCDS живи данни и ми даде мисфайъри на 4-те цилиндъра. Грешки няма. Колата е А4 Б8 1.8 тфси. Трябва ли да се притеснявам и от къде могат да се получават тези мисфайъри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Бобини, свещи. Кабели малко вероятно. Ако не са сменяни действай в тази посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Няма какво да действа докато вижда само нули на 1000 оборота. Трябва да изглежда така за да действа: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Като се прибере на 2 цилиндъра някой път му обясни как да не обръща внимание... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 С тия данни, няма да е скоро тая ситуация двуцилиндровата. Автора, карай и дан' ти пука, идеална е. И 'земете четете тоя сайт на диагностичната си програмка де, разтоварете форума малко от пълнеж.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 (Редактирано) преди 8 минути, Aleks67 написа: Като се прибере на 2 цилиндъра някой път му обясни как да не обръща внимание... Ти изобщо на ясно ли си че общо 65 мисфайъра на цилиндър са абсолютно нищо! Това е огромен период от време. Редактирано 7 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 7 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 (Редактирано) Мислех си да попитам първо кое от двете се гледа и кое какво значи, но и на мен в последствие ми казаха, че е по важно да са нули на 1000 оборота. Бобини съм сменял всичките, както и свещите. Да кажа че ми премахнаха само софтуерно вихровите клапи във всмукателния колектор. Може ли от там да е? Редактирано 7 Март 2021 от acpa4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Колега , какво наложи премахването на вихровите клапи , какъв е крайния ефект от тази интервенция ? Със същия модел съм и ми стана интересно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 8 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 (Редактирано) Светваше ми чека, трия и след известно каране пак. Грешка Р2015, иначе колата си вървеше няма никакви проблеми, само ме дразнеше постоянната поява на чека. В ютубе има доста клипове с този проблем получават се някви луфтове в клапите и сензора отчита грешка. След премахването, демек сега са постоянно отворени, не усещам някаква разлика от към вървеж и разход. Редактирано 8 Март 2021 от acpa4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 9 Март 2021 Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 Ясно,благодаря за пояснението! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване