Георги@ Публикувано 29 Април 2021 Доклад Share Публикувано 29 Април 2021 Здравейте колеги, Не съм много запознат и пиша, за да ми дадете вещо мнение. Става въпрос за ВАКУУМ ПОМПАТА на централното на ауди а3 2001г. 8л. На снимките са, тази която ще взимам и моята сегашната. Въпросите са ми: Ще стане ли? Буксите са си три като при моята и като цяло на външен вид са абсолютно еднакви. Какви са разликите между двете, като функции? Ще се наложи ли да се обучава ключа? Някои кодове съвпадат, някои не съвпадат, кой код закакво отговаря? Ще си ми работи ли алармата? Как да позная дали работи новата, след като съм сложил буксите и тръбичките на вакума? Ще съм благодарен, ако някой който разбира даде мнение. Дори ако се сетите нещо полезно като информация, което трябва да знам при смяната на въпросната помпа на централното. 🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 30 Април 2021 Доклад Share Публикувано 30 Април 2021 Няма да ти работи алармата, защото втората няма опция аларма, а само дистанционно. Това е в случай, че ползваш фабричната аларма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги@ Публикувано 30 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2021 Фабрична е , взех я помпата и си прави вакуум, но не работи дистанционното и ДА не се пуска алармата. Мисля че съм с фабрична аларма, ще препрограмирам ключа и ще видя какво ще стане. Ако не работи алармата, ми казаха че може от старата и от новата да се сглоби така че да работи и алармата и всичко. На правилен път ли съм . 😅😅 И защо да няма опция аларма, след като на нея има надпис за аларма....? Пише ARL 9679, това не означава ли че поддържа аларма...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 30 Април 2021 Доклад Share Публикувано 30 Април 2021 И как реши, че точно тоя номер е за аларма? Пред очите ми е списъка с модулите и този няма опция аларма. Като си решил, чупи двете помпи и от две прави една. Ще стане работата, просто е най-малоумното и скъпо решение това. Има помпи от други модели, на които механичната част е по-добра и по-евтина за купуване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги@ Публикувано 1 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 Тука ли гледаш, кодовете на помните колега? Разбирам ти градината критика, и сега ми предстои да разбера кое ще е релевантно финансово. Дали да си взема друг модул и този път да гледам кодовете, сравнявайки ги с тези от този сайт, или да ми направят тази да прочита и алармена система. По думите ти ще е по релевантно да взема друга, пак втора употреба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 1 Май 2021 Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 (Редактирано) Точно в този сайт ги гледам. Ако можеш да върнеш помпата и да ти върнат парите би било оптимален вариант, в зависимост колко си платил и къде е проблема в твоята помпа. Тук и във Фолксваген форума има теми, където е обяснено кои механични части пасват в помпата на А3. По спомен, това бяха помпите на Пасат 4, но все пак потърси. Докато детайла за вакуум в нашите автомобили е направен от графит, който се натрошава, в Пасат е направен от друг, по-малко износващ се материал (не помня от какво точно). Помпите им са далеч по-евтини, освен ако не си взел твоята изключително изгодно. Прехвърля се механичната част, като много се внимава. Нали правилно съм разбрал, че твоята има точно такъв проблем, а не с електрониката? Обикновено електрониката създава далеч по-малко и лесно отстраними проблеми. Електрическата част на модула единствено има проблеми със студени спойки, който се решава чрез презапояване, както и попаднала в модула влага, която води до окисляване на пистите и липса на добър контакт. В този случай се почиства засегнатото място и си обратно в играта. Ако ще търсиш друг модул, внимавай какъв модул избираш. Доколкото помня, има две честоти на които работят ключовете с дистанционно и трябва да съобразиш това, иначе ключа и модула няма да комуникират. Редактирано 1 Май 2021 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги@ Публикувано 1 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 Проблема на старата помпа, е че не прави вакуум и шуми ( доколкото се запознах, това е признак точно че не прави вакуум). Мерси колега, истината е че имах такива опасения, че след като новата е със този код няма да ми действа алармата, но все пак реших да пробвам. Сега пък след като я взех ще видя да я върна, или може би преди това ще се консултирам с човек който почиства ( дефакто рециклира такива модули ) и колко пари ще ми струва. Ако ще е по релевантно това ще си я оправя не работещата, ако не ще търся пак втора ръка, но такава която поддържа всичките функции, които поддържа моята стара помпа. Новата я взех за 50 кинта от мега партс, какво мислиш за цената за която съм я взел? Пребан съм като цяло, това е ясно, щото в крайна сметка не ми върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 1 Май 2021 Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 сам не можеш ли да я отвориш и да видиш какво се е случило вътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги@ Публикувано 1 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 Защо да не мога..., какво се гледа обаче, никаква идея. По скоро май предпочитам, човек който разбира да погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 1 Май 2021 Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 https://www.youtube.com/watch?v=iV-AShxG2Zk най вероятно и при теб положението е същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги@ Публикувано 1 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 Мерси колега 🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 2 Май 2021 Доклад Share Публикувано 2 Май 2021 Преди 20 часа, evg_eni написа: https://www.youtube.com/watch?v=iV-AShxG2Zk най вероятно и при теб положението е същото Точно водейки се по този клип си разглобих моята помпа за да сменя счупеното колелце. По спомен взех помпа за голф3 и прехвърлих колелцето с малки преправяния и всичко си работи вече 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги@ Публикувано 2 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2021 Не изглежда сложно. А от къде си взехте ремонтния комплект, който седи в ляво на клипчето? Графитеното кръгче, ясно ще го взема от новата помпа, ама се съмнявам да имам там и този ринг притигащия и тези малките фиксатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Вземи какъв да е модул със здрава помпа и сложи само моторчето с помпата в твоята коруба - 2 кабела трябва да се разпоят и запоят и самото моторче с помпичката да се щракне на мястото си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги@ Публикувано 3 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Мерси колега, Вече си имам помп, на която и работи вакуума. Ще видя дали сам ще мога да сменя това графитено кръгче, нали правилно съм разбрал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 5 Май 2021 Доклад Share Публикувано 5 Май 2021 Не, не разглобявай помпещия елемент, че много трудно се центрова после! Вадиш мотора с всичко което е закачено към него, щракваш го в твоята кутия и му запояваш кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване