Agent Smith

Интересен ъпгрейд на 2.6 V6 ABC

Recommended Posts

Попаднах на ето това видео:

https://www.youtube.com/watch?v=C3Y5-8hBGHE

И втора част:

https://www.youtube.com/watch?v=4QTau16E7H8

Всичко е обяснено подробно. И все пак, дали наистина резултатът си заслужава усилията?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако можеш да си го направиш сам и можеш да се вместиш до 100-200 лв, тогава защо не. Пробвай, все някакъв ефект ще има. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече събирам частите та ще видим какво ще се получи. Наистина има какво още да се желае в ниските от този иначе чудесен двигател.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес най-сетне ми остана време да разглобя и почистя колектора, който имам още от края на май. Няма да снимам самия процес на монтажа, тъй като всичко е обяснено много добре във видеото. Релето и преходника закупих от автора на фимчето от Беларус (виждат се на последните две снимки). Преходника се оказа доста качествена изработка, за релето ще споделя, когато го пробвам.

1.jpg

4.jpg

5.jpg

2.jpg

3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

След известно забавяне, днес имаше напредък. Дросел клапите от 2.6 и 2.8 са на пръв поглед идентични, но имат съществена разлика - при 2.8 голямата клапа започва да се отваря много по-рано, отколкото при 2.6. Аз реших да ползвам тази от 2.8.DSCF8065.JPG.766f7b76de3ee05f89d4122a4f918f78.JPGDSCF8066.JPG.6921901b722d291545ad588901e71511.JPGDSCF8067.JPG.a18999b74c478ccb931f57fe61c64b60.JPGDSCF8068.JPG.6923d298626baf771ff36453c37c270d.JPGDSCF8069.JPG.da867aab1dca36ad2f0cba2d02fde06f.JPG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Механичната част на проекта е завършена. Във вървежа се усеща съществена разлика, има равномерно стабилно ускорение още от самото начало (понеже е типтроник се чувствам като в тролей). За съжаление релето не сработва по някаква причина, въпреки че мисля съм свързал всичко правилно (проверявах няколко пъти). Ще пробвам с винтовете за настройка, въпреки че на кутийката пише че е настроено. Чудя се дали между A6 и А4 има някава разлика във формата или честотата на сигнала към оборотомера, макар че не виждам логика да е така.

 

DSCF8073.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемът с релето е решен - оказа се  погрешна схема на пиновете на конектора за таблото взета от нета. Наложи се и малка корекция на оборотите на празен ход чрез VCDS, тъй като бяха с една идея по-ниски от преди.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.