Jump to content

Gearbox Malfunction


tivanov1991

Recommended Posts

Здравйте колеги, имам бих казал доста сериозен проблем, в дадени моменти ми излиза грешка “Gearbox malfunction, you may continue driving” в момента, който спра блокирва скоростната кутия и след около 10мин отново се оправя. Колата е Audi Q5 2012год 2.0tdi автоматична скоростна кутия 7-степенна. Моля ако някой е имал подобен проблем и го е отстранил да ми каже как.

 

П.С. Трима майстори я гледаха и всички казаха че по скоростната кутия няма проблеми

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk




Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

мисля че колата ти трябва да бъде погледната от някой които наистина ги разбира тези скоростни кутии. Мишо е правилният човек. Може да му намериш кординатите из другите постове. В момента мисля че не е в БГ, но го очаквам скоро да се върне, че и аз чакам ремонт на строника при него :)

 

Между другото знаеш ли каква грешка записва? На клипа много странно повидение има.. появява ти се грешка и изчезва.. при мен като ми набие грешка трябва да изгася и запаля и тогава изчезва от дисплея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)


Здравей, това е примерен клип. Нямам представа за грешката. По същият начин като теб действам. Спирам-блокира-гася-превключвам на паркинг-изчаквам 5 10мин- запалвам и грешката е изчезнала и продължавам


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен грешката я дава ако спря рязко преди да е включила на 1-ва.. не успява да свали предавката нещо (оборотите почват да играят за секунда две и дава грешката).. ама рядко се случва и след адаптацията и ъпдейта на софтуера не се е появявала.. ама аз спирам внимателно и изчаквам да включи първа преди да спра напълно. Като даде грешката остава на четни предавки ама веднага след гасене и палене се оправя... При мен клапаните или единият клапан на съединителите изпуска и не може да направи 3 бара налягане, а само 2.8.. Като се замисля имам и двойно ритане при изключване на задната скорост при загрята кола... Не винаги, но го има..

При теб на студена или загряла кола го прави.. може да си с грешно масло и да прегрява скоростната кутия.. или да не може да се охлажда.. може да са и датчици, соленоиди и какво ли още не.. дори и датчика в механичната част. Най-добре Мишо да я види и да каже диагнозата. Реално не ти препоръчвам да караш много, докато не бъде прегледана колата, за да не стане по-голям проблема..

Sent from my Nokia 8 Sirocco using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги имате ли някакво развитие на проблема, че от вчера и при мен се появи подобен проблем.  ( при опит за запалване светят всички грешки TPMS, gearbox, headlights, Electronic brake и тн. И не ми дава да запаля и след 10 мин все едно нищо не е било). Ако сте намерили някакво решение ще се радвам да споделите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам решение все още аз. В отговор на коментара по-горе, забелязвам, че го прави в момента, в който загрее колата. Имам чувство, че просто загрява скоростната кутия


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги имате ли някакво развитие на проблема, че от вчера и при мен се появи подобен проблем.  ( при опит за запалване светят всички грешки TPMS, gearbox, headlights, Electronic brake и тн. И не ми дава да запаля и след 10 мин все едно нищо не е било). Ако сте намерили някакво решение ще се радвам да споделите. 
Колега.. при теб мисля че е от имобилайзера.. може да имаш активен токън и понякога се случва да не се е отключил като палиш... Имаш ли към ключа едно като ключодържател мигащ червено през няколко секунди.

Sent from my M2101K9G using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, IvayloK написа:

Здравейте, колеги имате ли някакво развитие на проблема, че от вчера и при мен се появи подобен проблем.  ( при опит за запалване светят всички грешки TPMS, gearbox, headlights, Electronic brake и тн. И не ми дава да запаля и след 10 мин все едно нищо не е било). Ако сте намерили някакво решение ще се радвам да споделите. 

При теб не е проблем в скоростите- всички тези грешки ги набива ако имобилайзера не разпознае ключа- най-вероятно батерията на ключа ти е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега имам имобилайзер с чипче и мисля, че след него започна този проблем ама не намирам решение... Няколко пъти ходих при техниците за имобилайзера и всичко било ок и само батерията сменят.. 

@Nikola_RS ще пробвам да я сменя благодаря за съвета 👍

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко често караш колата? Ако е на няколко дни трябва като дадеш на контакт да натиснеш бутончето на имобилайзера няколко пъти да се синхронизират преди да опиташ да запалиш колата. При мен ако не карам седмица може да ми се случи подобен проблем... Ама гася, паля и замина вам :)

Батерията на токъна се сменя някъде на година.. ти токъна с теб ли го носиш, защото ако не улови движение е в спящ режим и не излъчва.. Ако го държиш в колата (което не е редно) е необходимо е нормално да не се активира..

Sent from my M2101K9G using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Papunov честно казано в последно време не я карам всеки ден homeoffice и тн.. А иначе нямам токън аз само един чип и седи на ключовете и при даване на контакт изчаквам 1 сигнал преди да запаля. Ще сменя батериите и на ключа и на него да видим. 

П. С четох по чужди форуми за смяна на реле 645 на ECM, което седи под казанчето за течноста за чистачки някой да е запознат с това? 

Редактирано от IvayloK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Papunov said:

...трябва като дадеш на контакт да натиснеш бутончето на имобилайзера няколко пъти да се синхронизират преди да опиташ да запалиш колата. При мен ако не карам седмица може да ми се случи подобен проблем... Ама гася, паля и замина вам...
 

Колега, би ли го обяснил малко по-детайлно. Колко пъти, за по колко време? Имам същата щуротия и се е случвало по 15 мин да не мога да отлепя. Никаква последователност или зависимост не съм хванал досега. И задължително нова батерия в колата СР2032, че умират отведнъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няколко пъти ще е нужно . Докато светнат свещите (ако е дизел). Иначе ако си сменил батерията.. даваш на контакт и задържаш копчето за постоянно докато светне таблото както трябва.. махаш контакта и посл си палиш като хората..

Не се притеснявай ако ти е излязат всички грешки докато се синхронизират. След като загасиш и запалиш няма да ги имаш.

Sent from my M2101K9G using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бензинов агрегат съм, не показва никакви грешки, просто не иска да завърти, докато по някое време не и текне... Това след няколкодневен престой без да е помирисала ключа.
(Откъде тръгна темата... )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...