batpets Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 Здравейте, колата е A3 8p 2010г 1.6 tdi CR 105 кс. Оригиналиният компютър безвъзвратно е изгорял и взехме втора ръка друг. Според процедурите в ross tech за обучението са нужни и стария и новия пин. Стария до колкото разбирам няма как да се извлече при положение че старото еку вече не функционира. Когато сложим новия компютър и опитам да се свържа с Vag commander 3.6 , също не успявам да извлеча ПИН от таблото. Реално сега колата пали и веднага гасне заради имобилайзера. Може ли да ми дадете насоки какво е нужно, евентуално друг кабел който да се използва или трябва ЕКУ да е в комплект с таблото. Прилагам и снимки на оригиналния и новият комютър. Благодаря предварително. ecu_for_swap original_ECU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 (Редактирано) Търси човек с Abrites, ще ти го оправи за 10 минути. Мисля че колегата @sunshai от Пазарджик се занимаваше с това. Редактирано 14 Юни 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 (Редактирано) Не гледай rosstech, и този кабел който имаш едва ли ще успее да прочете нужната информация от компютъра който си взел. Както виждаш само с пин няма да стане, нужни са поне 6-те байта от CS (седмия го няма в компютъра) , powerclass трябва да е същия като на стария ти комп. Abrites ще прочете ecu-то, а новите данни които трябва да актуализираш ще ги вземеш от километража след като стария компютър не е наличен. Редактирано 14 Юни 2021 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 21 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 Така и не успях да се свържа с колегата, но през това време собственика на колата е взел комплект ЕКУ + табло. Сега колата пали, модула за спирачките не се разпознава и трябва да се прекодира. Използва long coding и в момента всичко е нули. Имаше ли тук някакъв код за логин който за позволи да се кодира през VCDS? Предполагам след като се кодира трябва да се направят и адаптациите на сензорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 трябвало е да си запазиш кодирането на abs-а предварително или да изключиш модула. предупреждението го има по ръководствата, нямаш ли някакъв лог от пълно сканиране на колата преди да се случи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 21 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 За жалост старият компютър беше умрял безвъзвратно преди да направим пълен скан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 9 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Ако е Siemens стария ти комп е фабрично заключен и ти трябва човек който да го отключи и тогава следващи неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване