T.Dimitrov Публикувано 26 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2021 Здравейте! Взех си Audi A3 спортбек 2.0TDI 170к.с 2007г и имам чувството, че в ниските обороти до към 1800-2000 няма достатъчно мощност. До сега съм карал само бензин и нямам голяма представа от подобни проблеми. Четох, че може да е мап сензор, глава и др. Имам ламбда сонда за смяна, може ли да е от нея? Бихте ли ме посъветвали как да процедирами? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 26 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2021 Да, може да е от нея. Опити за диагностициране преди да са оправени известните проблеми е добър начин да похарчиш безсмислени пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Dimitrov Публикувано 26 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2021 В такъв случай няма да мисля от сега за най-страшното 😀. След смяната на ламбда сондата ще информирам за развитието. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 9 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Ако има dpf и е задръстен няма да имаш мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Dimitrov Публикувано 9 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 (Редактирано) Няма ли да изкара грешка ако е от DPF? И ако не, как мога да разбера? Не съм никак запознат с дизела... 😀 Редактирано 9 Юли 2021 от T.Dimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Dimitrov Публикувано 11 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2021 Това е грешката, която ми излиза. Казаха ми, че вероятно не е от лампда сондата, защото не излиза веднага като се запали колата. Последния път след изчистване на грешките минах 60-70км докато светна чека. Как да процедирам според вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokov79 Публикувано 17 Август 2021 Доклад Share Публикувано 17 Август 2021 Колко мощност искаш да имаш под 2000 оборота,това е кола с турбина която се развърта след 1800-2000 оборота! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Август 2021 Доклад Share Публикувано 20 Август 2021 Както е казал колегата по-горе, преди да оправиш проблема със ламбда сондата, няма смисъл да търсиш друго. Можеш да огледаш буксата и кабела на самата сонда, дали няма прекъснато, протрито, окислено. Също можеш да видиш и дали генерацията не изпуска някъде преди сондата. Ако всичко е наред, значи вероятно самата сонда си е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване