Jump to content

За или против регенерация на ДПФ


Дарио

Recommended Posts

Здравейте, колеги! 
Светна ми лампата за ДПФ филтъра на таблото и колата спря да върви /а4 б7 2.0 тди 170кс/. 
Четох доста по форумите и разбрах, че при регенерация прониква нафта в маслото и това ме притесни и ме накара да се замисля дали да я изкарвам на магистралата с над 2000 оборота, да я откарам да го изчистят химически или да го махна, което най-малко предпочитам. Какво е вашето мнение? Опасно ли е за мотора ако има нафта в маслото? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното е да я изкараш на извънградско и да я покараш "нормално" на 4 или 5 предавка (според трафика и спазване на ограниченията) в продължение на 40...50км - това ще е достатъчно колата да си направи регенерацията. Нивото на маслото е възможно да се покачи затова трябва да се следи редовно. Ако почне много често да прави регенерации вече може да предприемеш почистване на DPF филтъра или цялостното му премахване - въпрос на лична преценка. С VCDS лесно може да се следи нивото на саждите в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...