Дарио Публикувано 11 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2021 Здравейте, колеги! Светна ми лампата за ДПФ филтъра на таблото и колата спря да върви /а4 б7 2.0 тди 170кс/. Четох доста по форумите и разбрах, че при регенерация прониква нафта в маслото и това ме притесни и ме накара да се замисля дали да я изкарвам на магистралата с над 2000 оборота, да я откарам да го изчистят химически или да го махна, което най-малко предпочитам. Какво е вашето мнение? Опасно ли е за мотора ако има нафта в маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 11 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2021 Най-лесното е да я изкараш на извънградско и да я покараш "нормално" на 4 или 5 предавка (според трафика и спазване на ограниченията) в продължение на 40...50км - това ще е достатъчно колата да си направи регенерацията. Нивото на маслото е възможно да се покачи затова трябва да се следи редовно. Ако почне много често да прави регенерации вече може да предприемеш почистване на DPF филтъра или цялостното му премахване - въпрос на лична преценка. С VCDS лесно може да се следи нивото на саждите в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дарио Публикувано 11 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2021 А това, че влиза гориво в маслото не нарушава ли свойствата му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 12 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2021 Естествено, че ги нарушава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване