Jump to content

Смяна мембрана карртерна вентилация


botoazz

Recommended Posts

Здравейте след като доста се двоумих и четох в интернет за картерната венталация при 1.9 тдди , се реших да разглобя и да сменя мембраната. 

Симптомите на колата кото е ауди а4 б6 1,9 авф мотор 131 коня , бяха следните омацан егр  с масло - буквално лееше егр а всичко беше около него в масло , загуба на масло без да има къдене от ауспуха без значение колко я карам бавано или я натискам , и подухваше от 

щеката като развия и капачката за маслото я повдигаше доста , мотора на студен двигател  леко претрисаше няка си , рециклирал съм и 4 те дюзи на живи данни всички са в норма около 0.35 /0.65 милиграми в секунда  .  Та гледах клипове четох и се реших да сменя мембраната , буквално следвах клипа на руснаците 

 стъпка по стъпка . С малко ножче и чукче прорязаох пласмата отворих и о чудо мембранта ми напълно здрава , няма дупки няма проблем , единсвеното беше че малко мека ми се виждаше , както и да е смених я с нова закупена от олх за 40 лева . С металния опръстен голям зор видях  то беше псувване викане пушене на цигари , както и да е след като го монтирах и него с малко поксипол за всеки случай фиксиран както трябва  се заех с пласмасовия капак , който бях отсякъл от капака на клапаните . разпробих го като на клипа добавих още една дупка почти същата като на клипа , малко по малка от тази която е показана. сглобих всичко , залепих изчаках да исъхне лепилото , лепих с поксипол издържащ на топлина . След час и половина викам си паля да видя какво съм сътворил  и запалих и ефекта е пак ми вдига капачката на маслото и пак като махна щеката леко подухва от там . Ноооо мотора не тресе , преди като беше студена колата  леко се усещаше как претриса , измих и избърсах егр а и викам си да видя да покарам малко , качвам се аз карам и си викам а бе тая кола все едно не е моя някак си върви много добре  доста по динамична е доста по добре тръгва направо е друга , мотора утихна работи по мазно някак си . Сега ще карам така  и ще следя маслото и егр а дали се омацва . Въпроса ми е какво съм направил толкова с тази допълнителан дупка проблем ли е как се отразява това на мотора защо се промени така колата ми , не казвам че е все едно с чип тунинг , но по различна е по динамична и по тиха по мазно работи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е плацебо ефекта , и на мен ми стана страно но съм сигурен в това колата и работи по добре и по добре върви.

Някой наястно ли е защо се пробива тая дупка , и защо ми е така висока картерната вентилация 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След определени километри  картерните газове нарастват постепенно , просто цилиндрите се износват.Пробиват дупката за да разтоварят тяхното съпротивление, затова си усетил  леко подобрение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе и аз си мисля , че това не е плацебо ефект честно познавам си колата знам как се движи а сега е съвсем по друго 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...